ELMA-messut Helsingissä 6.-8.11.2015

Aloittaja PP, lokakuu 01, 2015, 16:05:13 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Lainaus käyttäjältä: cuski - lokakuu 15, 2015, 13:01:40 ip
Ilmeisesti tiedoitus ei toimi yhdistyksen sisällä. Ilmoitin jo alussa että olen käytettävissä vaikka en ole yhdistyksen jäsen.

cuski


Pahoittulet, että se on jäänyt huomioimatta tässä. Vetsku hoitaa messujen suunnittelua ja laittaa sinut mukaan listoille.

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: cuski - lokakuu 15, 2015, 13:01:40 ip
Ilmeisesti tiedoitus ei toimi yhdistyksen sisällä. Ilmoitin jo alussa että olen käytettävissä vaikka en ole yhdistyksen jäsen.

cuski



Tervetuloa mukaan. Minä päivinä olisit tulossa messuille?

- Vetsku.

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: Trioniska - lokakuu 15, 2015, 00:22:12 ap
Niin noille messuille voisi pe-la päiville kysyä chilitarvikkeelta että onko jotain isäinpäivä pakettia kasattavissa, koska viimevuonna oli selkeästi useita lahjan ostajia  ;)


Kysy ihmeessä  :)

- V.

Trioniska

Lainaus käyttäjältä: Vetsku - lokakuu 17, 2015, 17:51:50 ip
Lainaus käyttäjältä: Trioniska - lokakuu 15, 2015, 00:22:12 ap
Niin noille messuille voisi pe-la päiville kysyä chilitarvikkeelta että onko jotain isäinpäivä pakettia kasattavissa, koska viimevuonna oli selkeästi useita lahjan ostajia  ;)


Kysy ihmeessä  :)

- V.


Laitanpa Alille viestiä siis...
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

cuski

Perjantai ja lauantai sopivat. Sunnuntaina melkovarmasti muuta menoa.

cuski

Trioniska

On Alilta pari tuotetta/ pakettia tulossa ELMA messuille isäinpäivää ajatellen.   ;)
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

cuski

Hienoa nähdä suunnaton innostus osallistua messuille. Miten on hoidettu kulkupassit ja ruokailu (tiedän varata riittävästi evästä ite). 2 naamaa ei riitä mihinkään edes ständille ja jokusen pitää kiertää alueella houkuttelemassa ihmisiä paikalle. Pikkasen tekis mieli perua mutta olen luvannut tulla niin tulen. Nyt ryhtiä ja mukaan avuksi.

cuski

PP

Tämmöistä se tahtoo olla, mutta aina messut on hoidettu kunnialla. Ständille riittää kaksi naamaa ja voi olla kolmella jo ahdasta, mutta lähistöllä kiertelijä on tosiaan hyvä. Kulkupassit hoituu soittamalla messuille tullessa sellaiselle, joka on jo sisällä eli tässä tapauksessa Vetskulle (lähettää numeronsa yv:llä). Ruokailu hoidetaan ottamalla rahaa kassasta ja menemällä syömään. :) Käytäntö on yksi ruokailu kokopäiväisille (tai melkein).

Itse tulen erittäin luultavasti pe-la tai la-su, mutten pysty vielä vahvistamaan tuloa.

cuski

Niinhän se on mutta kokemuksesta tiedän että tauot on kivoja siksi pitää olla enemmän. Ihan vaan siksi ettei tunnu liikaa raatamiselta ja jaksaa olla positiivinen. Sitähän tässä edistetään.

cuski

Wolfman

Yhtenä päivänä paikalla, katsotaan lähempä minä päivänä on eniten tarvetta. Ainakaan vielä ei ole tiedossa muita menoja eli mikätahansa päivä pitäisi onnistua.

Vetsku

Pari päivää enää ennenkuin messut Helsingissä alkaa, joten koikeillaan vaihteeksi käänteistä tsykologiaa  ::)

Huimasta tarjonnasta johtuen vielä olisi pari päivää aikaa keksiä parempaa tekemistä ensi viikonlopulle tahi kehittää joku megalomaanin lenstu vaikkapa lastentarhasta, ettei vain vahingossakaan tarvitsisi ilmestyä paikalle. Perjantaille ja lauantaille etenkin kaipaillaan peruutuksia ja ennakkoon ilmoittamattomia poissaoloja.

:P

ps. perjantaina on Nenäpäivä, joten se pikkasen punottava nuhanenä ei suinkaan ole este eikä hidaste, vaan pikemminkin kiihoke saapua paikanpäälle.


PP

Ilman käänteisyyttä: olen paikalla pe ja su.

Halutaanko maistiaispodeja tai kakkusia tai muuta chilillä terästettyä? Kuivaa kahvileipää on lupa tarjoilla ilman ilmoituksia/byrokratiaa, muusta voi periaatteessa joku keksiä sanottavaa. Perjantaina saattaa taas olla paikalla satapäin koululaisia ja ne jos jotkut on kovia vetämään tuoreita chilejä. :)

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: PP - marraskuu 02, 2015, 19:56:19 ip
Ilman käänteisyyttä: olen paikalla pe ja su.

Halutaanko maistiaispodeja tai kakkusia tai muuta chilillä terästettyä? Kuivaa kahvileipää on lupa tarjoilla ilman ilmoituksia/byrokratiaa, muusta voi periaatteessa joku keksiä sanottavaa. Perjantaina saattaa taas olla paikalla satapäin koululaisia ja ne jos jotkut on kovia vetämään tuoreita chilejä. :)


Jeps, päivitin paikallaololistaan ko. päivät.

Kaikki materiaali on tervetullutta. Jos "Joku" jaksaa leipoa sitä rocoto-kakkua niin siitä vaan  ;)
Jos torstaina pääsee ajoissa kotio niin teen pellillisen tai pari lemon dropista, mutta vielä en lupaa mitään.

- V.



Wolfman

marraskuu 02, 2015, 21:08:48 ip #33 Viimeisin muokkaus: marraskuu 02, 2015, 21:34:32 ip käyttäjältä Wolfman
Kyllähän ne maistiaiset on tainnu aina mennä jos vaan on ollu tarjolla, kakut tai kahvileivät taitavat olla helpoimpia. Tai tietysti tuoreet chilit paloiteltuina kaikkein vähätöisimpiä mutta riittääkö tavaraa jos menekkiä on enemmän  ??? Koululaisten varalle voisi tietysti jotain Canariota tms. laittaa tarjolle ::)

Vetsku, torstaina iltapäivästä viimeistään jos käskytät päivän niin tiedän koska raahautua paikalle  :)

Edit: olihan tuonne ketjun alkupäähän listaan näköjään jo sunnuntaille nakitetttu  8)

Trioniska

Lainaus käyttäjältä: Vetsku - marraskuu 02, 2015, 19:48:02 ip
...tahi kehittää joku megalomaanin lenstu vaikkapa lastentarhasta, ettei vain vahingossakaan tarvitsisi ilmestyä paikalle. Perjantaille ja lauantaille etenkin kaipaillaan peruutuksia ja ennakkoon ilmoittamattomia poissaoloja.

:P



Hyvät saumat tuohon kun vaimo viettänyt viikonloppuna 40 asteisia putkeen ja nyt tänään pysynyt kurissa 38 asteisena...  ;)

Koskaan tosiaan tapahtunut mitään viimehetken poissaoloja messujen porukassa ;)
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - marraskuu 02, 2015, 21:08:48 ip
Kyllähän ne maistiaiset on tainnu aina mennä jos vaan on ollu tarjolla, kakut tai kahvileivät taitavat olla helpoimpia. Tai tietysti tuoreet chilit paloiteltuina kaikkein vähätöisimpiä mutta riittääkö tavaraa jos menekkiä on enemmän  ??? Koululaisten varalle voisi tietysti jotain Canariota tms. laittaa tarjolle ::)

Vetsku, torstaina iltapäivästä viimeistään jos käskytät päivän niin tiedän koska raahautua paikalle  :)

Edit: olihan tuonne ketjun alkupäähän listaan näköjään jo sunnuntaille nakitetttu  8)


Joo, laiton randomilla siinä vaiheessa mahdollisesti paikalle ilmoittautuneet eri päiville. Jos ei haittaa viime hetken muutokset niin ehkä kuitenkin pe/la olisi enemmän käyttöä Uudenmaan pohjoisterritorion edustajalle...?

- V.

ps. seuraavaksi aletaan suunnittelemaan lahden kevätmessuja, vapaehtoiset kokit ja esiintyjät saavat ilmoittautua...  ::)

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Vetsku - marraskuu 02, 2015, 22:13:22 ip
Lainaus käyttäjältä: Wolfman - marraskuu 02, 2015, 21:08:48 ip
Vetsku, torstaina iltapäivästä viimeistään jos käskytät päivän niin tiedän koska raahautua paikalle  :)

Edit: olihan tuonne ketjun alkupäähän listaan näköjään jo sunnuntaille nakitetttu  8)


Joo, laiton randomilla siinä vaiheessa mahdollisesti paikalle ilmoittautuneet eri päiville. Jos ei haittaa viime hetken muutokset niin ehkä kuitenkin pe/la olisi enemmän käyttöä Uudenmaan pohjoisterritorion edustajalle...?

- V.

ps. seuraavaksi aletaan suunnittelemaan lahden kevätmessuja, vapaehtoiset kokit ja esiintyjät saavat ilmoittautua...  ::)


Torstai iltapäivästä kun saa tiedon minä päivänä on eniten tarvetta niin riittää  :)

PS. Seuraavat rehumessut Lahdessa 2017 eli ehdit hyvin viilata esitelmää ja valmistautua  ;D Ainakin tähänasti nuo ovat olleet jokatoinen vuosi....

Larski

Oon lauantaina paikalla, joten mun nimen perästä voi pyyhkästä kysymysmerkin pois.

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: Larski - marraskuu 02, 2015, 22:33:59 ip
Oon lauantaina paikalla, joten mun nimen perästä voi pyyhkästä kysymysmerkin pois.


Mainiota, korjattu  :)


PP

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - marraskuu 02, 2015, 21:08:48 ip
Kyllähän ne maistiaiset on tainnu aina mennä jos vaan on ollu tarjolla, kakut tai kahvileivät taitavat olla helpoimpia. Tai tietysti tuoreet chilit paloiteltuina kaikkein vähätöisimpiä mutta riittääkö tavaraa jos menekkiä on enemmän  ??? Koululaisten varalle voisi tietysti jotain Canariota tms. laittaa tarjolle ::)


Jotenkin tuntuu, että mulla saattaa olla viikonlopuksi muutama maistiaispodikin. Pussitetut lähti, mutta on noita vielä jokunen. ;D



Tobago Sweetiä tai Peru Cuscoa jäykempää ei ole, muttei mielestäni tarvitakaan.