maaliskuu 29, 2024, 07:49:48 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jäsenasiat

Aloittaja shp, marraskuu 21, 2010, 03:26:50 ap

« edellinen - seuraava »

wille

Lainaus käyttäjältä: Miksa73 - joulukuu 01, 2010, 17:45:08 ip
wille tarkoittaa tällä nyt sitä, kun aikoinaan luvattiin antaa siementen lähettäjille krediittejä tulevaan siemenpankkiin, josta sit voi jokainen ostaa muita lajikkeita... Onko vanhojen lähettäjien siemenmäärät tallessa?

Tässä willen tapauksessa siidut eivät menneet pankkiin, vaan aloituspakkauksiin...


Spot on! Juuri näin.

Mutta joo. Antaa olla. Kyllä mulla siiduja riittää Ei se nyt ole krediiteistä, eikä pankeista kiinni. Hyvä jos koskaan kerkeää kasvattaa kaikkia tällä hetkellä löytyviä lajikkeita...  ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Mikho

Lainaus käyttäjältä: shp - marraskuu 22, 2010, 09:19:37 ap
Olen nyt manuaalisesti korjaillut noita voimassaolopäiviä ja maksutiedotkin voin antaa, mutta tosiaankin, automaattinen laskutussysteemi on rikki =/

Mikho, nyt pitäisi olla taas oikea voimassaoloaika


Tosiaan oli oikea voimassaoloaika, mutta en ole tulostanut korttia kun ei ole ollut tarvetta. Äsken kävin vilkaisemassa, niin voimassaoloaika oli pompannut pari vuotta taaksepäin, eli 12.9.2009

linker


Keväällä 2010 tulostamassani jäsenkortissa lukee että voimassa 22.1.2011.
Vanhenee siis tänään. Ellei laskutus toimi automaattisesti, niin minulle voisi laittaa
laskun tuloemaan, jotta pysyy kannatus voimassa seuraavankin vuoden.

Yhdistyksen nettisivulla omissa tiedoissa olevan kortin voimassaoloaika on
pielessä, mutta Photari auttaa  ;)


terveisin: jäsen nro  1112



pak

linkerin viestin innoittamana tarkistin oman jäsenyyteni voimassaolon. No niinhän siinä on käynyt, että jäsenyyteni on mennyt vanhaksi kuukausi sitten. Ilmeisesti ei jäsenmaksujen automaattinen lähettäminen vieläkään toimi, koska en ainakaan minä ole uutta laskua saanut.

wille

Eipä ole laskua näkynyt täälläkään. Joka vuonna sen on joutunut erikseen pyytämään.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

shp

Tuon laskutussysteemin kanssa on kyllä pirusti ongelmia, suoraan sanottuna se on ihan paska.
Itse en koodaushommista mitään ymmärrä, joten en edes viitsi alkaa arvailemaan missä vika on.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

CyberDog

Ei oo mullekaan laskua tullu...

calm

Mullepa onkin tullut jo kolmeen kertaan kuluvalta maksukaudelta. ;)

CyberDog

Sä oot sit varmaan maksanut munkin laskun ;)

JaloPena

Tarkistin jäsenkortin. Voimassa 5.11.2009, enkä vielä tuolloin edes ollut jäsen... ;)
Maksun pitäisi olla hoidettuna.

terveisin jäsen 1581
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

mpp

Ei oo laskua näkynyt täälläkään tälle vuodelle ja jäsenkortissa väärä vuosiluku.

#529

hurjatar

Koskahan voin olla varma että mut on unohdettu? Oon muutaman viikon viettäny postilaatikon kannessa kiinni ja oottanu liittymiskirjettä kun kuuta nousevaa, eikä sitä vaan näy.  :-\
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

.tomppa.

näin lahjakkaasti hoitaa asioita Suomen chiliyhdistys..  8)

itse en liity moiseen  ;D               kyse taitaa olla jostain järjestelmähäiriöstä jota ei ole saatu korjattua vuoteen tai kahteen..

hurjatar

No voi köhnä. Sekin vielä. Oliskohan jotain mikä ei menis pieleen?!  ???
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

wille

Lainaus käyttäjältä: hurjatar - helmikuu 15, 2011, 12:32:15 ip
No voi köhnä. Sekin vielä. Oliskohan jotain mikä ei menis pieleen?!  ???


Täällä aloituspaketin tulo taisi kestää toista kuukautta..
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Rundari

Itellä tais tulla n. viikossa. Viimevuoden loppukesästä liityin.

shp

Näitä hommia kun hoidetaan täysin vapaaehtoishommin ylimääräisellä ajalla, niin ei valitettavasti aina saada kirjeitä heti postiin. Nyt tosin ollut tavallista pidempi toimitusaika, kun mulla on ollu ongelmia ton printterin kanssa. Ongelmat on korjattu ja huomenna pitäis olla kaikilla uusilla jäsenillä siemeniä mukava setti, taisin 6 eri lajiketta laittaa =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

hurjatar

Oikein ihastuttavaa luettavaa heti aamusta.  :)
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

hessi

Niinkuin Shp sanoi aikas vaikeaa on korjata vikaa,
se joka ohjelman on tehnyt ei sitä vaan ole ehkpä pystynyt itsekkään korjaamaan.
Jos Tompalla on tiedossa hyvä jäsenrekisteri ohjelma joka osaa lähettää laskut  ajallaan ja
pitää siitä reskontraakin ja toimii, niin annappa tullaa vaan tietoa!
Ei ole kovin helppoa etsiä ohjelmaa joka pyöritää meidän jäsen määräistä rekisteriä!
Ja muistutan että yhdistystä pyöritetään vapaaehtoisin voimin, ei meistä kukaan nosta palkaa!
Ja kun tämä ydinjoukko joka yhdistystä pyörittää koostuu kourallisesta ihmisiä, niin ei kaikki vaan
toimi hetkessä!
Kunhan löytyy oikeat ohjelmat ja henkilöt vielä hoitamaan jäsen asioita niin eiköhän se ala sitten pyörimään...

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Xbow

Voin mää koittaa vilkasta sitä ohjelmaa... jossain vaiheessa.. jos joku jaksaisi lähettää vaikka privalla / profiilissani näkyvään spostiin sorsakoodia. Se vaan on vähän siinä, että suutarin lapsilla ei kenkiä ole.. Että luvata en voi mitään.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti