Ison ESL:n heijastimen notkuminen

Aloittaja cossuone, lokakuu 31, 2013, 17:39:17 ip

« edellinen - seuraava »

cossuone

lamppu tuli mutta pieni pulma nyt. ruuvasin eslin kiinni heijastimen kantaan  ja kannan tukimetalli antaa periksi ja lamppu roikkuu ruman näköisesti, joten tein narutuonnan. Millä tavalla tuota voi tukea. veikkaan että tuo tapa ei ole hyvä???


unenkuva

Lainaus käyttäjältä: cossuone - lokakuu 31, 2013, 17:39:17 ip
lamppu tuli mutta pieni pulma nyt. ruuvasin eslin kiinni heijastimen kantaan  ja kannan tukimetalli antaa periksi ja lamppu roikkuu ruman näköisesti, joten tein narutuonnan. Millä tavalla tuota voi tukea. veikkaan että tuo tapa ei ole hyvä???



Mulla näkyy olevan juuri sama heijastin, ja siinä kiinni 200w esli. Roikkuu se minullakin, ja pitkään ollut käytössä. Mitään lisää vääntymistä ei ole tullut tms. eli haitta on vain kosmeettinen. En sitten tiedä, että "karkaako" valoa vähän harakoille. Hieman ole ripustanut koko hommaa vinoon, että toista päätä ylemmäs, jolla olen kompensoinut roikkumista.

0lli

Onko teillä tuo heijastin/polttimo mitä merkkiä?:) Kiinnostaa vaan kun tilasin ite plug&grown 200W:n esl-paketin et roikkuuko siinäkin se polttimo sit  ::)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Boonusmies - lokakuu 31, 2013, 19:26:01 ip
Onko teillä tuo heijastin/polttimo mitä merkkiä? :) Kiinnostaa vaan kun tilasin ite plug&grown 200W:n esl-paketin et roikkuuko siinäkin se polttimo sit  ::)


tämä on käytössä. en tiedä onko tuolla edes merkkiä :)  eslinä plug&grow 200w 6400K

cossuone

Tuollanen täällä
   
ESL ECO sarja
Valittu vaihtoehto: ESL EC0 125W 6400K


Sarja sisältää:

- Plug & Grown energiansäästöpolttimon.
- Heijastin 50 x 42cm E40

0lli

Okei, itse tilasin ton: http://www.vplux.fi/kasvivalaisimet/energiansaasto-valaisimet/?num=169714&upotusURI=/kasvivalaisimet/energiansaasto-valaisimet/&x148929=Select/Card

Saas nähdä roikkuuko sekin sitten, mut eipä se minunkaan maailmaa kaada, kosmeettinen haitta kuten totesittekin:)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

Jani M

Vähän erikoinen ketju keskustella esl-heijastinratkaisuista, mutta itse tein 90 asteen vahvoista metallikulmista vahvikeraudat heijastimen heppoiselle kulmalle. Ei roiku esli kuin sen verran, mitä E40-kannan sisukset antaa periksi.

0lli

Hahajoo samaa naurahdin äskön kun ledeistä otsikko ja puhutaan tääl eslien heijastimista:D mutjoo katotaan kun oma valaisin tulee perille et roikkuuko ja miten paljon ja onko tarvetta alkaa modaa:)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.