toukokuu 12, 2024, 02:58:44 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Terve kaikille!

Aloittaja hkekkonen, helmikuu 29, 2012, 00:04:19 ap

« edellinen - seuraava »

hkekkonen

Tervehdys!
Päätin liittyä tänne teidän joukkoon.


Tässäpä esittely omasta chili harrastuksestani.


Chileistä ja poltteesta olen diggaillut jo pikku pojasta asti.

Kasvatuksesta innostuin pari vuotta sitten, kun sain kaverilta siemeniä. Yhden puskan näistä sain alulle. Se jäi sitte maalle muuttossa kämppikselleni.

Reilu vuosi sitten ostin kaupasta mietoja holantilaisia chilejä, joista otin siemenet talteen. Puskia tuli noin 20 kpl. Panostin kasvatukseen enempi ja hommasin valot kasveille. Kasvit vein ulos kesäksi. Ulkona kasvit oli oman onnensa nojassa melkein koko kesän, koska olin töissä muualla. Satoa tuli kohtalaisesti, innostusta chilien kasvatusta kohtaan sitäkin enemmän.

Viime syksynä tilasin fataliilta kolme kokoelmaa siemeniä noin 20+ lajiketta. Muutamaa lajiketta oon kasvatellu jo tilauksen tultua. Tänään koulin loput lajikkeista, mitkä nyt on tähän mennessä noussu. Ens kesän chilin kasvatteluja ei duunit estä. Kesää innoissaan odotellessa.

Pari kuvaa kasveista ois voinu laittaa tähän mutta kone on nii jumi että jää tällä kertaa väliin.

On kyllä hieno harrastus yhdestä pensaasta alko ja kohta niitä on ainakin 40  ;)

Whili

Tervetuloa foorumille ja päiväkirjaa pystyyn  :)

Huru-ukko


hkekkonen

Kiitoksia.

Päiväkirjan laitan ehkä pystyyn riippuu millonka saan oman nettiyhteyden. Valokuitu-yhteys on tilattu mutta sattaa mennä pariki kuukautta vielä.

tomppa,


jaolsten

Ni Hao! Ei muuta kuin kirjaston koneelle päiväkirjaa pitämään!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Aku

Tervetuloa ja onnea kasvatuksiisi :)