huhtikuu 19, 2024, 07:28:26 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tyhmin Radio/TV ohjelma?

Aloittaja Vate, syyskuu 04, 2011, 09:06:00 ap

« edellinen - seuraava »

unenkuva

Jos minä oisin vuokraisin varastoja, niin kyllähän minä itse olisin ensimmäinen joka maksamattoman varaston penkoo  ;D ;D 8)
Ja mitä tosiaan tulee niihin kun heittelevät hintoja paljonko niistä saavat, toinen juttu on, että saavatko koskaan niitä oikeasti myytyä milloinkaan. Bear Crylls on muuten kova jätkä. Oli kerran muistaakseni saharalla (tai jollain muulla vastaavalla aavikolla) koko jakson aikana muistaakseni ainoa neste mitä joi, oli märkä hiekka, jota kaivoi, laittoi johonki huiviin ja puristi siitä pari pisaraa vettä  ;D ;D  saattoi olla, että kerran vielä joi omaa kusta. Mutta ei kovin moni jätkä selviydy aavikolla moisella nestemäärällä. Kovempi jätkä ku Chuck Norris  8)

chipe

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - heinäkuu 28, 2015, 00:12:15 ap
Ja mitä tosiaan tulee niihin kun heittelevät hintoja paljonko niistä saavat, toinen juttu on, että saavatko koskaan niitä oikeasti myytyä milloinkaan.


Ostajat tietysti haluaa aina hinnoitella yläkanttiin ja kukas sitä haluaisi ainakaan virheitään myöntää, etenkään kilpailijoille.

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - heinäkuu 28, 2015, 00:12:15 ap
Bear Crylls on muuten kova jätkä. Oli kerran muistaakseni saharalla (tai jollain muulla vastaavalla aavikolla) koko jakson aikana muistaakseni ainoa neste mitä joi, oli märkä hiekka, jota kaivoi, laittoi johonki huiviin ja puristi siitä pari pisaraa vettä  ;D ;D  saattoi olla, että kerran vielä joi omaa kusta. Mutta ei kovin moni jätkä selviydy aavikolla moisella nestemäärällä. Kovempi jätkä ku Chuck Norris  8)


Bear Grylls on juurikin sensorttista "tosi-tv":tä jota itse arvostan kaikkein vähiten. Eli että selvästi pyritään antamaan katsojille sellainen käsitys että tämä jätkä nyt oikeasti viettää täällä yhtäjaksoisesti useamman päivän ja nukkuu jossain lumiluolassa tms. Samaan aikaan "virallisesti" myönnetään että ohjelman idea on vain havainnollistaa selviytymisjuttuja ja ettei siellä nyt oikeasti selviytymässä olla vaan yövytään hotelleissa tms. Kertoisivat sitten suoraan ohjelman alussa että asia on nyt näin.

ViljoH

ainut ja oikea tv sarja on top gear