maaliskuu 19, 2024, 04:18:38 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Puhutteko Chileillenne?

Aloittaja zarmo, huhtikuu 02, 2010, 11:54:59 ap

« edellinen - seuraava »

Puhutteko chileillenne?

Kyllä
71 (32.9%)
En
74 (34.3%)
Ainoastaan juovuksissa
51 (23.6%)
En, mutta laulan
9 (4.2%)
Jotain muuta, mitä?
11 (5.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 207

hessi

Eikös tämä kyssäri ole täällä jo aijemminkin ollut?
en vaan sitä äkkiä löytänyt....

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

wille

Lainaus käyttäjältä: hessi - marraskuu 09, 2010, 23:49:19 ip
Eikös tämä kyssäri ole täällä jo aijemminkin ollut?
en vaan sitä äkkiä löytänyt....



En tiedä. Tämä ketju on saanut alkunsa tämän vuoden huhtikuussa. Olethan sinäkin tähän osallistunut jo aiemmin. Niinikään huhtikuussa. KLIK!

8)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Eihän nyt kaikkea voi muistaa..  ::)
#816

hessi


2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

omarosa

chilinkasvatuksen A:spna B:hydrosora C:provado

Tinsa

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

JaloPena

En puhu enkä laula. Uhkaan vaan. Siis laulaa jolleivat ala kasvaa. Eli siis puhun... Pirkule.
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

Redfox

Kyllä olen jutellut kaikille kasveilleni ja soittanut niille myös Vivaldin kevättä.  ;D No ei, ehkäpä ne on kuitenkin ihan sivutuotteena sitä musiikkia kuunnelleet, kun olen sitä itse kuunnellut.  8)
Oh no of course not, after all if I were me then you would have to be you and we just can't have that.

chipe

Lainaus käyttäjältä: Redfox - tammikuu 29, 2016, 00:48:20 ap
Kyllä olen jutellut kaikille kasveilleni ja soittanut niille myös Vivaldin kevättä.  ;D No ei, ehkäpä ne on kuitenkin ihan sivutuotteena sitä musiikkia kuunnelleet, kun olen sitä itse kuunnellut.  8)


Ei ne sillä kasva kunnolla. Myytinmurtajien testihän paljasti että kasvit kasvavat parhaiten kun niille soittaa kuolonmetallia ;).

Whili

Joskus vastailen kun he ovat juttutuulella, elikkäs aikas usein  8)

Redfox

Voi ei olin unohtanut  tuon Myytinmurtajat jakson, nyt pitää alkaa kuunnella kuolonmetallia niin johan alkaa kasvit kukoistamaan (ja naapurin mummot tykkää)  ;D
Oh no of course not, after all if I were me then you would have to be you and we just can't have that.

Aeldur

En puhu, mutta ukko kyllä jaksaa multa ivaillen kysellä samaa. Eilen illallakin: joko toivotit hyvät yöt kasveilles? >:D

GynZi

Usein tulee huudettua niille "KASVAKAA!", varsinkin taimivaiheessa  ;D
Artesaanirakastelija

chipe

Puhuin tänään hedelmämuodossa olevalle pakastetulle nimeämättömälle chilinpalalle, kun varmistin maistamalla mitä se on. No nagaahan se oli, ja toleranssit ei tässä vaiheessa vuotta ole kummoiset tuoreelle chilille... Ja siinä puhuessani tein vielä amatöörivirheen, ja vetäisin nagamehut henkeeni jonkun ysköksen yhteydessä. No ainakin tuli varmistettua ettei naga pakkasessa mietone...

ViljoH

välillä kesällä kasvihuoneessa hyräilen ja katselen satoa ja kasvua

unenkuva

Minä nyt puhun yksin ääneen muutenkin niin paljon ja kaikelle, että en pelkästään chileille :D :D

Huru-ukko

En ole niin pöljä, puhun vain koiralleni ja itsekseni höhöhöhhö ;D.

miiksuli

Pitää saada matalia 0-100 Hz äänentaajuuksia ja 100 dB luokkaa niin johan chilit kasvaa. Pitäs vaan soittaa jotain jumputusmusaa noille päivät pitkät. Ei taida asuntoa olla sen jälkeen ::) Mutta tärinä/tuuletus voisi aika hyvin stimuloida tuota.

Vuorikaskas

Lainaus käyttäjältä: miiksuli - huhtikuu 17, 2018, 20:17:28 ip
Pitää saada matalia 0-100 Hz äänentaajuuksia ja 100 dB luokkaa niin johan chilit kasvaa. Pitäs vaan soittaa jotain jumputusmusaa noille päivät pitkät. Ei taida asuntoa olla sen jälkeen ::) Mutta tärinä/tuuletus voisi aika hyvin stimuloida tuota.


Ja mikä on referenssi tähän uskomukseen?

Vuorikaskas

Kerran puhuin ummet ja lammet mutta siitä oppineena olen nykyään erittäin varovainen.  Ei ne osaa erottaa vitsejä todellisuudesta eikä salaisuuksia yleisistä!  Varsinkaan C. fritensens.