Pirkammaan jaoston kevätkokous 23.4.2016

Aloittaja Whili, maaliskuu 26, 2016, 18:10:29 ip

« edellinen - seuraava »

Whili

maaliskuu 26, 2016, 18:10:29 ip Viimeisin muokkaus: huhtikuu 20, 2016, 19:01:36 ip käyttäjältä Whili
Ja paikkana Jack the Roosters !!

    klo 16.00


Mukaan haluavat voisivat huudella tänne, jotta saadaan hieman osallistumislukumäärää  8)

Paikalla ainaski:
-Whili
-NphoBiaz
-Narttu
-tbird
-Marjis
-jussa
-Manselaine

NPhoBiaz


Whili


narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Whili

Tarkoitus olisi pitää SCY ry Pirkammaan osaston rästiin jäänyt/jääneet kokoukset ja nostaa Mansen ChiliMafia uusiin ulottovuuksiin !!

NPhoBiaz

Kävisikö ihmisille ensi viikon lauantai (9.4)?

Ja nyt Pirkanmaan porukkaa ehdottomasti koolle! >:D

Uusille kasvoille keitä ei ole ennen miiteissä näkynyt (yhdistyksen jäsenille) tarjotaan yhdistyksen puolesta 10€ laskusta pois per nuppi! 8) Kannattaa tulla rohkeasti mukaan syömään rennossa porukassa, ja pohtimaan tulevia häppeninkejä. Lämpimästi tervetuloa! :fire:

Whili


Whili

       
         HALOOOO !!!!!   

tbird

Nyt on jätettävä väliin, on vintage kisat pikku autoilla tuolloin.

Pepperi

Halojata halloo

Alakulon kanssa ollaan näillä näkymin tulossa

täytyy varmaan vetää (uudet) naamat, niin yhdistys sponssaa...

Marjis

Minulle ei valitettavasti sovi.  Olen säbäilemässä koko aamupäivän ja illemmalla olisi vaimon kanssa sovittua menoa. 

NPhoBiaz

Pitäisikö päivämäärää muuttaa, että enemmän ihmisiä pääsee paikalle? Mulle lävähti valmistujaisjuhlat tuolle lauantaille. :-\ Marjis ja tbird, mikä teille kävisi?

tbird

Itsellä ei suurempia esteitä pääsylle pitäisi olla siitä seuraville kolmelle viikolle.(16/17.4, 23/24.4, 30.4/1.5)

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - maaliskuu 31, 2016, 22:45:17 ip
Pitäisikö päivämäärää muuttaa, että enemmän ihmisiä pääsee paikalle?

Seuraavana viikolloppuna on Puutarhamessut.  Mites pe23 tai la24 ??  ..sitten seuraava onkin jo vappu  :-\
Tai olishan tuo pe 8.4

teroasi

Nyt täytynee valita joko messut tai kokous.... On tonne kesäkuulle asti kalenteri vähän liiankin tukossa... Onkos kokouksesta olemassa ns esityslistaa? Ois kiva ottaa vähän vastuuta lisää mutta näin perheellisenä aika on aina niin rajallista...

NPhoBiaz

8.4. mä olen ainakin järjestelemässä jo niitä juhlia. Käykö ihmisille jompi kumpi noista Whilin ehdotuksista, pe 23.4 tai la 24.4?

narttu

kenenkäs kalenteri valehtelee? 22.4 on perjantai ja 23.4 on lauantai.  ;)
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Pepperi

Äh. Meillä aiemmin sovittua menoa 15.-17.4. ja 22.-24.4. Pe 8.4. olisi käynyt hyvin. Vappuviikonloppu toistaiseksi vapaa.

Tosin ollaan jo vanhoja naamoja, joten meitä ei ehkä niinkään kaivata...

Marjis

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - huhtikuu 01, 2016, 23:40:43 ip
8.4. mä olen ainakin järjestelemässä jo niitä juhlia. Käykö ihmisille jompi kumpi noista Whilin ehdotuksista, pe 23.4 tai la 24.4?

Lauantai vois olla bueno.  Oletuksena ettei kyseessä ole kovinkaan myöhäinen ajankohta.  lauantai = lottoarvonta sekä sauna.  :D

NPhoBiaz

Mitens muille kävisi lauantai 23.4 lauantai? Vaikka klo 16 tai 17?