maaliskuu 29, 2024, 08:22:26 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

Jiri

Lainaus käyttäjältä: ihis81 - elokuu 31, 2009, 18:19:05 ip
Kertokaas nyt mitä tuo metukka on? ;D


Metukka on stadin slangissa "hevonen". Jotkut haukkuvat myös "Meetvursti, salami, metwurst-makkara" -ryhmän kasviksia ko. nimellä.

Itse nautin tässä juuri koko alaleuan puudutuksesta jonka sain äsken hammaslääkärissä. Kiva kun paikkasivat molemmilta puolilta leukaa alahampaat. Hieman hurja olo :-D Illemmalla lämpöisiä voileipiä Nattaly ja Lemon Drop -chilien lämpimän suudelman saattelemana.
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

ikke

Ihan kananuudeleita (victorian, saa saiturista, ovat hiton hyviä) kera Aji Cristalin ja valkosipulituorejuuston.. maku kohillaan :)

Minbaari

Petrus Gouden Tripel olutta! Alkoi yhdeksän päivän loma niin pitihän sitä jotenkin juhlistaa.. Sopivan tasapainoinen olut josta löytyy kuitenkin mukavasti luonnetta. Hyvvää...
#816

jeQQ

Pitsamausteisia riisikakkuja, huh.

TunturiTiger

Kilta käryää piipussa ja kahvi tekee seuraa.

Atheos__

Paaatunut lihaani nauttii parhaillaan vahingossa ostettua kasvispizzaa. Kohta voisi nauttia sikarin ja illalla olutta kuppilassa
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Kimppu

Savustettua siikaa ja oman maan puikkopottuja keitettynä. Namnam  :)
http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - syyskuu 01, 2009, 17:31:30 ip
Paaatunut lihaani nauttii parhaillaan vahingossa ostettua kasvispizzaa. Kohta voisi nauttia sikarin ja illalla olutta kuppilassa

kasvissyöjä = epäonninen metsästäjä
molemmat ääripäät on tullut kokeiltua ja voin sanoo että toiseen ei ole palaamista. nimimerkillä: remington 870 express magnum on ihan hyvä haulikko.  ;D

Atheos__

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 01, 2009, 18:25:35 ip
Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - syyskuu 01, 2009, 17:31:30 ip
Paaatunut lihaani nauttii parhaillaan vahingossa ostettua kasvispizzaa. Kohta voisi nauttia sikarin ja illalla olutta kuppilassa

kasvissyöjä = epäonninen metsästäjä
remington 870 express magnum on ihan hyvä haulikko.  ;D


Voiko tuolla varmistaa että valintatalosta ei tule vahingossa mukaan kasvispizzaa? Jos voi niin lupahakemukset lähtee vetämään heti huomenna  ;D
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - syyskuu 01, 2009, 18:31:04 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 01, 2009, 18:25:35 ip
Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - syyskuu 01, 2009, 17:31:30 ip
Paaatunut lihaani nauttii parhaillaan vahingossa ostettua kasvispizzaa. Kohta voisi nauttia sikarin ja illalla olutta kuppilassa

kasvissyöjä = epäonninen metsästäjä
remington 870 express magnum on ihan hyvä haulikko.  ;D


Voiko tuolla varmistaa että valintatalosta ei tule vahingossa mukaan kasvispizzaa? Jos voi niin lupahakemukset lähtee vetämään heti huomenna  ;D
lupa-anomukseen kirjoitat kohtaan käyttötarkoitus että valintatalon kauppias prkl myi sulle kasvispizzaa niin lupa napsahtaa käteen ilman odottelua!

Kissarules

Jaahans, koska tänään oli rankka päivä töissä nautin juuri nyt Pizza Hutin medium seafood pitsaa chilillä ja lasillista kuohuviiniä.
Ei ole kylläkään tarkoitus syödä ihan koko lättyä... ::)
Valoa ja voimaa!

Atheos__

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 01, 2009, 19:49:42 ip
Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - syyskuu 01, 2009, 18:31:04 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 01, 2009, 18:25:35 ip
Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - syyskuu 01, 2009, 17:31:30 ip
Paaatunut lihaani nauttii parhaillaan vahingossa ostettua kasvispizzaa. Kohta voisi nauttia sikarin ja illalla olutta kuppilassa

kasvissyöjä = epäonninen metsästäjä
remington 870 express magnum on ihan hyvä haulikko.  ;D


Voiko tuolla varmistaa että valintatalosta ei tule vahingossa mukaan kasvispizzaa? Jos voi niin lupahakemukset lähtee vetämään heti huomenna  ;D
lupa-anomukseen kirjoitat kohtaan käyttötarkoitus että valintatalon kauppias prkl myi sulle kasvispizzaa niin lupa napsahtaa käteen ilman odottelua!


Eli aamulla lupalappua poliisilaitokselle tekemään. Onkos tuo teikäläisen remington tarpeeksi näppärä haulinheitin lihapitoisen pizzan ostoon vai kannattaisiko harkita jotain muuta?
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - syyskuu 01, 2009, 21:12:44 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 01, 2009, 19:49:42 ip
Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - syyskuu 01, 2009, 18:31:04 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 01, 2009, 18:25:35 ip
Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - syyskuu 01, 2009, 17:31:30 ip
Paaatunut lihaani nauttii parhaillaan vahingossa ostettua kasvispizzaa. Kohta voisi nauttia sikarin ja illalla olutta kuppilassa

kasvissyöjä = epäonninen metsästäjä
remington 870 express magnum on ihan hyvä haulikko.  ;D


Voiko tuolla varmistaa että valintatalosta ei tule vahingossa mukaan kasvispizzaa? Jos voi niin lupahakemukset lähtee vetämään heti huomenna  ;D
lupa-anomukseen kirjoitat kohtaan käyttötarkoitus että valintatalon kauppias prkl myi sulle kasvispizzaa niin lupa napsahtaa käteen ilman odottelua!


Eli aamulla lupalappua poliisilaitokselle tekemään. Onkos tuo teikäläisen remington tarpeeksi näppärä haulinheitin lihapitoisen pizzan ostoon vai kannattaisiko harkita jotain muuta?
no jos varaa on niin tietenkin holland&holland kaupittelee mukavamman näköisiä vempeleitä.

Ryhis

kanahulabaloota nagalla ja koffin kolmosta vintage-pullossa.

Kohta otan kahden desin lasin piripintaan huonoa brandyä ja menen peiton alle lukemaan jotain tarjouspokkaria.

Ärr.  >:(
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

flunssa painaa päälle ja vit harmittaa. siispä kiehautin itselleni chili kaakaoo. van houtenia lusikallinen, sokeria pari, chilijauhetta puolikas ja kuumaa vettä päälle.

tonttu

2 pakettia mama nuudeleita, katkarapua. Laitoin muuten molemmat pussit ihan kokonaan sitä chiliä. Iik.

On se muuten kumma miten Mamikset maistuu vuodesta toiseen ja muut nuudelit ei yllä lähellekkään.

Gasol

hapankorppu ja aji cristal maistuu... oluttakin mennyt 8pulloa ja yheksäs jo odottelee tuomiotaan ;D
There are many religions in the world. I believe that i´ll have another beer.

Hombre

Castillo Turis Reserva 2001 punaviini menee juuri nyt alas.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

jewe

Itse tehtyä puolukka-aronia viiniä...

ottulo

Nautin juuri siitä, että Lemon Dropin aiheuttama polte vatsassa hellittää. Olikin odottamattoman tuju ja ilkeä viive tuolla poltteella. Ehdin juuri tähän istumaan vessasta (kävin muista syistä) ja huomaan nyt, että tuli eräs perusvirhe tehtyä...