maaliskuu 29, 2024, 13:07:18 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Kuinka kauan olet kasvattanut chilejä?

Aloittaja TeemuT, elokuu 11, 2010, 12:35:53 ip

« edellinen - seuraava »

Kuinka kauan olet kasvattanut chilejä?

0-2 vuotta
172 (64.7%)
2-5 vuotta
64 (24.1%)
5-7 vuotta
14 (5.3%)
7-10 vuotta
9 (3.4%)
yli 10 vuotta
7 (2.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 256

TeemuT

Otsikko varmasti kertoo kaiken tarpeellisen.

Itse olen vasta harrastuksen aloittanut ja ajallisesti tämä on kestänyt, ehkä noin viikon  ;D

Disturbed

Chiliä olen jo tunkenut joka ruokaan n.6-7 vuotta,mutta innostus alkaa itse kasvattamaan chilejä alkoi vasta tänä vuonna.
Tykkään oppia aina jotain uutta ja chilit olivat sellainen maailma missä oli todella paljon,ja on vieläkin, mitä en tiennyt ollenkaan.

CyberDog

Oliskohan toi kasvatus alkanut 2002 tai 2003 jos en yhtään väärin muista.

Aketza

Tulisesta ruoasta olen pitänyt jo n. 5-10 vuotta, mutta chilejä olen kasvatellut tämän vuoden kesäkuun alusta lähtien.

MaXXer

Mitenhän tuon fiksuiten laittas, chilejä viime kesästä asti, mutta paprikaa noin seitsemän vuotta, enemmän ja vähemmän aktiivisesti.. ;D
Ruoan seassa on kyllä tullut käytettyä jo piiitkän aikaa chiliä, mutta viime kesänä iski mieleeni että voishan niitä varmaan ite kasvattaa siinä sivussa kun paprikaakin..

Awttu

Itselläkin eka kausi menossa. toukokuussa laitoin itämään

calm


Micestco

Ensimmäinen "kausi" meneillään. Toukokuussa ostin yhden jalopenon taimen ja heinäkuussa koeidätin muutaman siemenen. Talvella sitten lisää ;)

TunturiTiger

Ekat apachet ja jallut kasvattelin joskus 03 tai 04. En oikein enää muista. Silloin en kylläkään tienny kakkaakaan chilifoorumista. Nyt tästä on tullu jokapäiväinen pakkokattoomontakertaa sivusto.

tonttu

Nappasit sit Teemu saman avatarin, minkä otin tossa käyttöön :-) Noh, voipahan tuon vaihtaa toiseenkin...

Jiri

^ Teemu vaihtaa.



Toinen kausi menossa, nyt ekaa satoa jo saatavilla... Kyllä palkitsee. Maailman paras harrastus... Jääkiekon ja Wowin jälkeen :)
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

TeemuT

Lainaus käyttäjältä: tonttu - elokuu 11, 2010, 20:17:53 ip
Nappasit sit Teemu saman avatarin, minkä otin tossa käyttöön :-) Noh, voipahan tuon vaihtaa toiseenkin...

Ai perhana! Koen velvollisuudekseni vaihtaa tuon. Olithan sinä eka  ;D

ottulo

Mulla on menossa jo kolmas kausi. Kolme vuotta intoutumisesta tulee muistaakseni marraskuussa, ehkä jo lokakuussa. Ensi-idätyksen vuosipäivä on kuitenkin joulun tienoilla vasta. Sadon määrä on kasvanut ekasta kaudesta eksponentiaalisesti, sillä ekana vuonna sain vain muutaman podin, tokana vajaa parikymmentä(?) ja tänä vuonna kymmenittäin jo kypsiä, ja enemmän puskissa.

jarzzo85

joskus 07 taisi olla ku ekat laitoin itämään

popcornmaker

Maaliskuussa sain ekat siemenet.. Eli ihan noobi olen.. Mutta oon jo ehtinyt säilömään etikkaan, tehnyt chilijauhetta ja tänään poimein hieman jalluja + negroja (hyvin vähän) jotka olisi tarkoitus täyttää tuorejuustolla ja kääriä pekoniin + toki kypsentää. Yritän nyt kokeilla kaikkea että ensi kaudella olisin viisaampi kun "isompi" sato on tavoitteena.

MasaT

Kolmas kausi menossa ja n. 60 eri lajiketta kasvamassa. Ens vuonna ehkä hieman vähemmän..

kalat69

toka kausi menossa, lajikkeita ihan liikaa ;D


2010- 2013 hallituksen jäsen

M;kko

Ensimmäinen kausi menossa, jos ja kun ei satunnaisia kaupasta hommatun puskan elossapitoyrityksiä lasketa...

Japis

Pari vuotta sitten tuli juteltua kapakassa entisen luokkakaverin(ala-aste) kanssa ja kysy että muistanko kun annoin sille siemeniä..
ei mitään muistikuvaa itsellä, mutta kertoi että oli laittanut kukkapenkkiin itämään ja oli kuulemma tullut perkeleen tulista pötykkää.  ;D

Tämä siis jolloinkin 90-luvun puolella, jotta +10v helposti mittarissa.  8)

Eman

Toinen vuosi menossa.
Vtuttaa viimekesän mitätön sato.
Reissun aikana kastelujärjestelmä petti ja melkein kaikki taimet kuoli (ainoastaan Aji haba jäi henkiin.)
Siitä kimpaantuneena nyt 8 lajiketta tulilla ja hyvälle näyttää\ maistuu.
Huhhuh..