huhtikuu 18, 2024, 06:09:55 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleisen valokuvakilpailun kommentointiketju

Aloittaja NPhoBiaz, huhtikuu 07, 2015, 15:04:25 ip

« edellinen - seuraava »

ottulo

Annetaan lisäaikaa vielä iltaan asti, koska olen töissä... NYT kuvia, että saadaan äänestää!

wipsu

Voitto!
Sinnikäs osallistuminen kannattaa, vai oliko tämä nyt tappio, kun ottulo ei itsekkään osallistunut?

Joka tapauksessa voisin viikonloppuna, mikäli ehdin, laittaa pidennetyn Loka-Marraskuun aiheen... jatketaan vaikka joulukuulle, jos osallistujia on liian vähän.  >:D

Aiheeksi olen jo pidemmän aikaa ajatellut todellista haastetta: Ääni saatteko ikuistettua kuvaan äänen? Selittelyt, kuvan nimi jne auttavat paljon, mutta tässä olisi vähän erilaista haastetta kuvaajille ;) ja toisaalta aikaa suunnitteluun/toteutukseen...

Ottakaa kantaa, jatketaanko  :question: pidennetäänkö aikaa  :question: jne. Olen tosiaan hautonut tätä aihetta toissa keväästä tms, kun nappasin kuvaa solisevasta purosta ja pohdin sitä kisakuvaksi silloiseen aiheeseen "Kevään merkkejä" .
Yks
Kaks
oho.

Vuorikaskas

lokakuu 04, 2017, 19:40:34 ip #442 Viimeisin muokkaus: lokakuu 04, 2017, 19:44:51 ip käyttäjältä Vuorikaskas
Wipsu, noin hyvä aihe sopisi esim kameralaukku.com sivuston kilpailuksi tai viikkokuvausteemaksi.  Oisko liian hyvä ja valokuvauksellisesti kunnianhimoinen aihe chilifoorumille?  (miten niin - väliäkö sillä vaikka olisi)

En jaksa uskoa että ajan pidennys auttaa osallistumisen ahkeruuteen. Siinä voi käydä päinvastoin kun tähän astikin tämä monta viikkoa kuvaus- tai osallistumisaikaa on sellainen ikuisuus että asia helposti unohtuu. 

Vanha rytmi tai lyhyempi mieluummin.   (Kysymykseen jatkosta äänestän täysin neutraalilla tavalla tyhjää.  En ole varma omasta osallistumisesta valitettavasti.)




NPhoBiaz

Minä ainakin toivoisin näkeväni valokuvakisan jatkuvan, mutta en osaa yhtään sanoa, mistä aktiivisuuden puute johtuu. Ensimmäinen 1,5 vuotta mentiin komealla osanottajamäärällä, mutta etenkin tämän vuoden aikana ei ole juurikaan kisakuvia näkynyt. Ajattelin sen johtuvan osittain kiireisten ihmisten ideoiden puutteesta aiheen suhteen, joten järjestin villikorttikierroksen. Sinnekään ei tullut sen enempää kuvia. ???

Joten ihmiset, jotka ennen osallistuitte aktiivisesti kuvakisaan: Miksi mielenkiinto on loppunut?
Ihmiset, jotka ette ole vielä osallistuneet kuvakisaan mutta käytte kuukausittain tai useammin foorumilla: Miksi valokuvakisaan osallistuminen ei kiinnosta?


Jos näihin kysymyksiin saadaan vastauksia, niin kisaa voidaan varmasti muuttaa niin, että mielenkiintoa ja osallistujia löytyy enemmän.

unenkuva

Ei se minulla ainakaan ajanpuutteesta johdu, enkä kyllä rehillisesti usko, että kenelläkään niin kiire olisi ettei kerkeäisi yhtä kuvaa kuukaudessa ottaa.
Itsellä osallistumista rajoittaa se, että ei jaksa lähteä kännykkäkameralla kuvia räpsimään (ainoa kamera videokameran lisäksi, jonka omistan)

akselsson1

Itte en muista juurikaan enää käydä foorumilla, kuvaan kyllä ahkerasti, ja toinen harrastus vie lopun ajan.  ???
Chilihulluutta jo vuodesta 2011