huhtikuu 26, 2024, 21:16:41 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Kouvostomiitti 19.5

Aloittaja Minbaari, huhtikuu 16, 2012, 23:24:53 ip

« edellinen - seuraava »

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Tyttii - toukokuu 06, 2012, 08:57:01 ap
Asiahan ei minullee telä-suomalaisena mitenkään kuulu mutta kun löysin netistä, niin  terveisiä sinne Kouvostomiittiin: http://www.youtube.com/watch?v=M4iTovX-KsQ
Ehdottomasti paras toi loppu. "Entä ootko vittu koskaan käynyt Kuusaalla?" Aamuiset repeilyt täältä! =D
#816

wille

Nin missäs muuten sitten iltasella? Meikäläinen ei jaksa tammisiltaanlähteä, autossa istumista on tiedossa ensi kuun alussa riittämiin. Joku uus mesta? Ja missä osallistujat? Heräää, oi betonisydän poppapaprikoineen.
Rohkeesti ny vaan uudet kouvostolaiset matkaan. Ei me vanhat purra, ja jos purraan niin purraan tappaaksemme ja nälkäämme. ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

InkRose

Nyt kun oon ollu kohta 2 viikkoa siellä kyökissä harkkarina ja joku tuntuma on ruoan laatuun, niin voisin ehdottaa harkintaan Aseman Vinttiä. Tulistahan sieltä ei saa, mutta kelpo burgerit ja pihvit yms.. Nyt olisi hyvä sauma vielä kysäistä kun olen ns. sisäpiirissä. Yhden nuoren kokin sieltä sain jo vähän chileihin koukutettuakin kun tänään maistatin mm. bluesmanin Nagaa ja annoin kotiinviemisiksi jauheina Starfishiä, Lemon Droppia sekä Habaneroa.

wille

Aseman vintti vois tosiaan olla ihan jees. Siitä sitten "Geronimo"a karjuen yhdellä syöksyllä AsemanMonttuun (nyk. Kaisa).
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

masaiman

Melko hyvällä todennäököisyydellä mukana illan riennoissa.

InkRose

toukokuu 07, 2012, 08:24:37 ap #25 Viimeisin muokkaus: toukokuu 07, 2012, 08:27:08 ap käyttäjältä InkRose
Paljonkos meitä olisi? Kyselläänkö yv:llä DrIdoa, TepinKapsikuumia ja muita, kun eivät hirmu aktiivisesti taida foorumilla pörrätä?

Mulla on ainakin muutama kypsä Zavory tuoda, hyvällä tuurilla ehtisi Pink Habanerokin marjan tai pari kypsyttää jos porukkaan sattuu joku jolle eivät ole tuttuja tapauksia.

Ja Mattson, miltä näyttää kulkupelistrategia miitti-illalle? Se nääs vaikuttaa omaan päivän ohjelmaani sen verran, että jos tulet autolla ja yövyt meillä, niin mä voisin hyvin tulla Minbaarin kyydissä sit Tammisillasta suoraan Kouvolaan, muutoin pitää hakee auto paluumatkalla että pääsee sit illalliselta kotiin.

masaiman

Edelleen himpan auki, mut luulen et joudun tulemaan pyörällä et auto jää emännälle... Et kovasti vaan kiitos tarjouksesta mut saatan ottaa sen hotellihuoneen ihan jo asioiden helpottamiseksi ettei tarvii monen ihmisen aikatauluja ajoittaa mun takia...

InkRose

Eihän siinä olis mitään vaikeutta meidän puolesta ollut, olisi vain Minbaari jättänyt mut kotimatkan varrella Kausalaan ja oisin siitä sit tullu autolla. Melkeen joka tapauksessa itse asias pitäis kämpän kautta käydä, joten ei tosiaan olis meille mikään vaikeus kumminkaan päin.

masaiman

Katotaan, en oo vielä varannu sitä enkä ehtiny puhuu emännän kanssa aiheesta, vasta tulin kotiin ja alan laskuja maksaan. Täytyy vielä palata asiaan. Paan vaik privaa esmes huomenna.

mohla

Meinaa vieläkin olla muuton jäljiltä vaikka ja mitä hommailuja rästissä, mutta voisihan sitä koettaa ehtiä käväistä jälleen Kouvostoliitossa. Visiitti pelkästään asemalla sopisi oikein hyvin, kun tarvinnee lähteä viimeisellä junalla taas Lahteen klo 21:26. Varmistelen lähempänä, jos ehdin mukaan.

Ihan ei varmaan ehdi Jallut kypsyä tuohon mennessä, mutta katsotaan. Savustettuja jauheita ja siemeniä voin tuoda mukana, jos niille löytyy tarpeita. YV:llä toiveita niistä.

Minbaari

No tuo Aseman Vintti kuulostaa ihan jees hommalta. Joskus käynyt siellä syömässä ja hyvää safkaa oli. Moneen asti se on auki Lauantaisin ja pitäisikö sieltä alkaa varailemaan pöytää. Tammisillan reissusta ajattelin varmaan ajaa kotiin ja hommata kyydin kotoota Kouvolaan jottei tarvi mehulinjalla lähteä illan rientoihin. Mutta pieni varaus sillekin linjalle pitää jättää kun ei näistä hommista aina tiedä...  :)
#816

InkRose

Mä tossa alustavasti mainitsinkin jo keittiöpäällikölle, että saatetaan tulla pienellä porukalla 19. päivä. Ei meidän varmaan kannata varata pöytää, tuskin niin isoa porukkaa tulee kuitenkaan. Voin kyl vähän varoittaa keittiötä että tietävät suunnilleen mihin aikaan tullaan jos kasaan saadaan isompi jengi. Sehän tosiaan menee 9:ltä jo kiinni, eli sieltä pitää sitten jatkaa johonkin suuntaan, mutta eiköhän niitä paikkoja löydy tarpeen tullen.

Kysytkö Minbaari näitä hiljaisempia paikallisjäseniä? Jos vaikka ensi viikon puoliväliin mennessä koitettaisiin saada tietoa paljonko meitä on niin ehditään sitten tarpeen mukaan hätyytellä ennakkoon ravintelia?

TepinKapsikuumi

Lainaus käyttäjältä: InkRose - toukokuu 09, 2012, 00:05:47 ap
...
Kysytkö Minbaari näitä hiljaisempia paikallisjäseniä? Jos vaikka ensi viikon puoliväliin mennessä koitettaisiin saada tietoa paljonko meitä on niin ehditään sitten tarpeen mukaan hätyytellä ennakkoon ravintelia?


Satuin huomaamaan tän ja tarkistin työhommat heti. 19.5 en kyllä valitettavasti pääse. Olen nykyisin töissä Hämeenlinnassa ja risteilen Hämeen ja Kouvolan väliä. Ja kyllä. Kyllä mulla chiliä kasvaa yhä kuuden kasvin voimin. En ole vaan idättäny pariin talveen mitään ni se jotenkin vie intoa seurata foorumia. Mutta minä palaan vielä.

InkRose

Lankomiestä on myös hätyytelty, varmistellaan loppuviikosta sekin.

Oliskos klo 18.00 passeli kellonaika? Ei tulisi heti kiirus vaihtaa paikkaa jne...

Mulla olis yks kukkimista aloitteleva, äskettäin haarautunut pikku Congo Trinidadkin mahdollisesti jouten, jos joku tarvitsee tai haluaa.

masaiman

Jos jollakulla olis ylimääräinen Aji Cristal tai kaksi niin voisin jopa valtion leipäkortteja muutaman sellaisesta/ista luovuttaa. Muitakin saa ehdottaa, kasvarin pääluku tällä hetkellä -2.

mohla

Lainaus käyttäjältä: Mattson - toukokuu 09, 2012, 21:51:27 ip
Jos jollakulla olis ylimääräinen Aji Cristal tai kaksi niin voisin jopa valtion leipäkortteja muutaman sellaisesta/ista luovuttaa. Muitakin saa ehdottaa, kasvarin pääluku tällä hetkellä -2.


Täytyy tehdä vähän selvittelyjä omaan chiliviidakkoon, jos sieltä pari liikenisi. Aji Cristalleja ei mulla nyt kasva, mutta kaikenlaista muuta löytyy. Työkaverille oon jo jotain lupaillut, mutta viikonloppuna teen inventaarion. Vesiviljeltyjä chilejä kuitenkin.

Onneks sulla Mattson on se Manni, niin noi puskat mahtuis kulkemaankin... ;D

masaiman

Himpan arvokasta tulla sillä hakemaan vaik sanoin kyl jo emännällekin kun ei siitä saa irti kun niitä tavanomaisia jyrkkiä ehkiä et perkl mennään si vaik mannilla niin ei tuu auto-ongelmia... ;D plus jos sulla on jotain ylimääräisiä niin niitä ei ainakaan kannata Kouvolaan raahata vaan noutaa sit suoraan. Ja jos ei rehulla oo yli kahta puolta metriä mittaa niin ei osu vielä kattoon  ;) 2,54 tai olla tarkka sisämitta.

wille

Lainaus käyttäjältä: InkRose - toukokuu 09, 2012, 21:35:03 ip
Lankomiestä on myös hätyytelty, varmistellaan loppuviikosta sekin.

Oliskos klo 18.00 passeli kellonaika? Ei tulisi heti kiirus vaihtaa paikkaa jne...

Mulla olis yks kukkimista aloitteleva, äskettäin haarautunut pikku Congo Trinidadkin mahdollisesti jouten, jos joku tarvitsee tai haluaa.


18.00 sopii ainakin mulle!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

wille

JA vieläkin peräisin nyt näitä Kouvolalaisia foorumikeltanokkia?
Missä ihmeessä te piileskelette. Kouvostoliitto tarvitsee teitä. Esiin sieltä.

Ei me purra. Kovaa.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Klo: 18 reikäleipä sopii oikein hyvin!
#816