Pizzamiitti @ Ulvila, Pizza meeting @ Ulvila 4-6.2.2011

Aloittaja Herpiili, joulukuu 26, 2010, 22:41:46 ip

« edellinen - seuraava »

Herpiili

Ylimääräisiä sirkkalehtivaiheen taimia löytynee miitissä itseltänikin reippaampi määrä jaettavaksi - 12 lajiketta ja n. 95 siementä tuli sunnuntaina laitettua itämään ja näyttää olevan itävyys yli 80%. Sain myöskin lisää siemeniä Bluesmanilta ja niitäkin tulee varmaan idäteltyä taas liikaa :)

biblo

Nyt Turkulaisille/muille kyytiläisille sen verran infoa että minä EN pääsekään valitettavasti paikalle :(


Vaimo oli sopinut jo sille viikonlopulle jotkut syntymäpäiväkemut ja olin lupautunut jo niihin joskus aiemmin. Joten toisella kertaa sitten.
"Grow food, not lawns"

ottulo

Pääseekö joku muu autolla lähtemään Turusta? En edes omista autoa, joten mun vaihtoehdoiksi jää kimppakyyti jonkun muun kanssa tai sit junabussi tms.

Bussilla menis 2h ja 13,10€ (opiskelija), junalla yli 3,5h ja kalliimpaa (plus Pori-Ulvila jollakin...) Aikuisille ei-opiskelijoille tuplahinta. Ei kovin paha?

pak

tammikuu 23, 2011, 21:59:03 ip #43 Viimeisin muokkaus: tammikuu 23, 2011, 22:01:53 ip käyttäjältä pak
No ei voi mitään. Joskus se menee näin.

Kimppakyyti pe-su Turusta kiinnostaisi. Jollei sellaista ole, niin hyppään Turusta bussiin klo 16.00.

Tosin kalat69:n tarjoama kyytikin toiseen suuntaan voisi tulla kysymykseen.

kalat69

Pakille tiedoksi, että meidän tilaihme auto taitaa olla jo kotimatkalle täysi, menomatkalle vielä sopii kyytiin ;D


2010- 2013 hallituksen jäsen

pak

Lainaus käyttäjältä: kalat69 - tammikuu 23, 2011, 22:38:00 ip
Pakille tiedoksi, että meidän tilaihme auto taitaa olla jo kotimatkalle täysi, menomatkalle vielä sopii kyytiin ;D


jep. Kiitti tiedosta. Katsellaan mihin suuntaan tilanne kehittyy.

Tiemuh

Saatan tulla kans tsekkaamaa, kun tästä läheltä olen. En varmaankaan koko illaksi jää, mut tervehtimään ja vaihtamaan ajatuksia/siemeniä/pistokkaita voisin tulla joku päivä. Uusi kun alalla olen, niin pitää se päästä kokeneempia haastattelemaan.

MasaT

Näillä näkymin tulen lauantaina paikalle omalla autolla, kun on noita taimia ym, mukana ja voin poiketa rauman kautta ja ottaa joitakin kyydin tarvitsijoita mukaan. Paluu samana iltana.

bluesman

 Kun en itse pääse paikalle laitan edustajan mukana (shp) taimia ja vaikka siemeniäkin. Oliskos joillain osallistujilla erityistoivomuksia lajikkeiden suhteen?
Ettei sitten tartte kompostiin täytettä jos ei kellekään kelpaa. Siemenet nyt säilyvät mutta taimet eivät. Muutamia ylimääräisiä Ulupica largen pistokkaita olis hyvässä kasvussa ja jokunen meksikaano ja chinense. Pieniähän nuo ovat mutta varmaan lannoittamalla ne siitä vauhtiin lähtee.

BuRaX

Minulle kelpaisivat mitkä vaan. En ole saanut idätyksiä käyntiin, joten olisivat ihan tervetulleita.
#400.

Rundari

Jos bluesmanilla olis jotai listaa tms laittaa niin vois valkata mitä haluaa, muuten kyllä kaikki melkeen kelpaa jollei listaa saa :) tila loppu mutta ahne kun on niin lisää pitää haalia.

Herpiili, multa ainakin irtois muutama orange rocoton taimi jos tarvetta on, itellä niitä kun taitaa olla 9kappaletta.

bluesman

Muistaakseni;

Chile de Onza (C.annuum)
Poblano
Guajillo
Chilhuacle negro
Chilaca l.pasilla bajio
Puya
De arbol
Cascabel

Brown habanero
Aji panca
Cili goronong

Ulupica large 8kpl pistokkaita

Osa taimista on ihan pieniä, toisia on vain 1kpl ylimääräisiä. Varmaan on vielä muitakin kun muistais. Muutama on jo varattu.

MasaT

tammikuu 29, 2011, 22:53:22 ip #52 Viimeisin muokkaus: tammikuu 29, 2011, 22:56:23 ip käyttäjältä MasaT
Lainaus käyttäjältä: Rundari - tammikuu 29, 2011, 22:23:46 ip
Jos bluesmanilla olis jotai listaa tms laittaa niin vois valkata mitä haluaa, muuten kyllä kaikki melkeen kelpaa jollei listaa saa :) tila loppu mutta ahne kun on niin lisää pitää haalia.

Herpiili, multa ainakin irtois muutama orange rocoton taimi jos tarvetta on, itellä niitä kun taitaa olla 9kappaletta.

Minullekin voisi kelvata orange rocoton taimi, kun omat on surkean pieniä. Punaisista pubescensseista ei myöskään ole tullut mitään menestystä tänä vuonna.
En taida pistää mitään listaa taimista, mitä tuon, koska illan isännällä on oikeus valkata ensin mitä taimia tarvitsee. :) Uskon, että ainakin pari pubea jää Herpiilille.

Rundari

Joo tottakai muutkin noita orangeja saa jos vaan kelpaa, ei ole vaan noikaan kovin isoja, pari yksilöä on useammilla lehdillä kun loput on vielä sirkoilla. Punaista rocotoa PI 593618 on taimi tai pari kanssa ylimääräsenä.

ilmari

Minä voisin ystävällisesti nakittaa jonku Tampereen lähialueen tutun tuomaan mulle taimia miitistä :)
#40

Herpiili

Miittaajille on laitettu yksityisviestiä kivikylän chilinakkien yhteishankinnasta. Hintatieto pohjautuu kuulemaani ja saattaa vielä muuttua, sillä laitoin kivikylälle yhteydenottopyynnön sekä kysyin samalla chilituotteiden saatavuutta ensi perjantaina Lapin tehtaanmyymälästä. Perjantaina ajattelin käydä hakemassa makkarat ja nakit, jos niitä on saatavilla :) Päivitän tähän topicciin vielä tarkemmat tiedot eri chilituotteiden saatavuudesta ja hinnoista kunhan saan kivikylältä vastauksen.

RedRave

Lainaus käyttäjältä: bluesman - tammikuu 29, 2011, 22:35:03 ip
Muistaakseni;


Brown habanero



Jos tuota ei ole vielä varattu, niin kiinnostusta olisi suuresti.  :)
Jos on jo varattu, niin sitten joku muu taimi, joka muuten menisi kompostiin.  ;)

BuRaX

Onko Tampereen suunnalta muita lähtijöitä? Helpottaisi matkan tekoa pienelle ihmisille, jos ei tarvitsisi ihan yksin ajella. Lauantaina menossa, yöksi ei aietta jäädä.
#400.

Rundari

Itselle kelpaa noista kyllä mikä vaan, kun ei ole yhtäkään noista lajikkeista. Itse tuon kanssa paikalle jotai taimia, suurin osa kyllä sirkka-asteella.

Herpiili

Kivikylältä tuli puhelu, tulitikku-nakit ovat 50g yksittäispakkauksissa ja hintaa on sen 10euroa/kg. Kivikylä sponssaa 40 nakkia maisteltavaksi :) Ilmeisesti valikoimissa ei nykyisellään ole muita chilituotteita kuin nuo tulitikut.