huhtikuu 19, 2024, 22:58:46 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilit ja hikka (tai superpieru)?

Aloittaja Pasi, syyskuu 05, 2007, 15:04:28 ip

« edellinen - seuraava »

Minbaari

Hikka tulee silloin kun nauttii jotain tulisempiin päähin kuuluvia chilejä. Ja muutenkin kuulun niihin ihmisiin jotka nauttii kaikista chilin aiheuttamista "nautinnoista". Saapahan vastinetta rahoille..  8)
#816

Aji Inferno

Ajatellen totaalista chilikokemusta... Eikun suoleen nagaa tai muuta potenttia kamaa. Ja aamulla pöntöllä... tulivuorenpurkaus! Tai vähintäänkin superpieru... Hirvittävää!!! ;-)

Ryhis

Tämä on nyt kolmas tai neljäs viestisi joka käsittelee naga morich-chilin väkivaltaista tunkemista rectumiin. Onko sinulla jotain kerrottavaa?  :D
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Kadotus

Minä kyllä kovasti haluaisin tietää millä ihmeellä sitä toleranssia saisi nimenomaan sieltä exit-puolelta kasvatettua roimasti, eilenkin kylvin ruokaan aina niin mainiota Löyly-kastiketta ja tänään olen siitä kärsinyt. En taidakkaan avata tuota Fataliin Naga Morich purkkia ihan vielä...  :-X
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - helmikuu 09, 2010, 10:23:57 ap
Tämä on nyt kolmas tai neljäs viestisi joka käsittelee naga morich-chilin väkivaltaista tunkemista rectumiin. Onko sinulla jotain kerrottavaa?  :D


Vain karmeita tarinoita! ;)

teemu

Rupisia riimejä ;)

Mutta joo. Mulle ei kyllä ole muistaakseni ikinä tullut chilistä hikkaa.

Voiskohan chilihikka johtua siitä, kun immeinen sitten tuskissaan tai euforioissaan imailee suun kautta nopeahkoon tahtiin ilmaa. Tai sit se on joku kehon shokki/puolustusrefleksi.


Julli-

Hikkailia o/ Ei aina mutta usein. Toisaalta hikka tulee lähes poikkeuksetta myös oluesta.

nuthero

Hikka tulee aina kun syön jotain kapsaisiinipitoista, ja kestää joskus pidempään kuin polte. Eipä tuo ole paljon haitannut.

Kadotus

Hikkaa en muista tulisesta ruoasta saaneeni, mutta nyt menin tekemään todella tyhmästi ja vaikka jo tänään kärsin RoFfista, kiitos eilisen ruokailun jolla meni reilusti Löylyä. Minä idiootti tein tänään jauhelihakastiketta johon laitoin Löylyä, Amazon Very Hottia, Texas Peteä, kaupan chilirouhesekoitusta... ja Fataliin purkkinagaa, jonka avaamista yritin siirtää tuonnemmaksi.. ja nyt pelottaa todella huominen RoF  :'( On tää soosi kyllä hyvää... valkosipuliakin meni reilusti... mutta huominen  :-X

Kai se on huomenna Johnny Cashia kuunnellessa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Aji Inferno

Fataliin nagajauhetta... Hyvin kohtuullisesti... Keittoon... Ja lihakastikkeeseen... Ja: AW, PERRRRRRRRRRKLLLLLLLEEEEEEE!!!!!"  Että oli hyvää! Ja että tuli jälkivaikutuksia, mutta jätän ne tällä kertaa väliin Räyhäkkään mielenrauhaksi! :D

Ei, ei minulle hikkaa. Monille kyllä tulee, olen huomannut. Mitä superpieruihin tulee, parempi olla ottamatta niihinkään täällä julkista kantaa. Ja se muu...  No, joo. Sanotaanko, että jos äärimmäisiä chilejä kuten Nagaa syö enemmän kuin aivan hyppysellisen, sivuvaikutuksia ei kannata varsinaisesti ihmetellä. Mutta on se vaan hyvää!! :D

Kubbih

Mulle tulee hikka miedommasta päästä chiliä. Kaveri teki itelleen sapuskaa, johon laittoi ihan reilusti carolina reaperia jauheena. Menin ja söin sitä 4 lusikallista ja sit tajusin, että jotain on pielessä. Ei tullut hikkaa, mutta poltti aivan helvetisti. Mulla on tuota scorpionia jauheena ja lisäsinpä sitä ruokaan joko valmistusvaiheessa tai valmistuksen jälkeen, niin hikka vaivaa koko syömisen ajan.