huhtikuu 25, 2024, 23:52:31 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


PROJEKTI "FIRE AND ICE" KÄYNNISTYY

Aloittaja pasilan, maaliskuu 27, 2014, 08:24:17 ap

« edellinen - seuraava »

pasilan

maaliskuu 27, 2014, 08:24:17 ap Viimeisin muokkaus: maaliskuu 27, 2014, 14:19:29 ip käyttäjältä pasilan
AVOIN KIRJE POHJOIS-SUOMEN CHILISTEILLE

Koska koko maailma (siis ainakin minä ja ehkä yx toinenkin tyyppi) kadehtii Tampesteria Suomen chilipääkaupunkina tai ainakin aktiivisena keskittymänä, olisi jonkinmoista liennytystä tuskaan keksittävä myös täällä Suomineidon vyötärön yläpuolisilla alueilla.

Tämän vuoksi kehotan kaikkia pohjoisen chilistejä liittymään yhteen ja rakentamaan maailmaa tasapainottavan instituution tänne pohjoiseen.

Arvoisa Suomen chiliyhdistyksen puheenjohtaja sekä muut kanssalukijat:

Esitän, että Pohjois-Suomeen perustetaan Suomen chiliyhdistys Ry:n virallinen alajaosto, jonka tehtävänä tulisi olemaan chilisanoman levittäminen ja itsensä aktivointi sekä tietysti verkostoituminen ja sen myötä erakoitumisen ehkäisy.

Tällä päivämäärällä käynnistän juhlallisesti projektin "Fire And Ice" edellä mainittuja tavoitteita toteuttamaan.Tällä hetkellä projektihenkilöstö koostuu mittavasta joukosta pohjoisen chiliaktivisteja (minä ja naapurin Musti, joka on noin 14-vuotias sekarotuinen koira, en tiedä kuuluuko chiliyhdistykseen mutta oletettavasti hän pitää chileistä, koska olen nähnyt hänen tuijottavan talomme ikkunoista ulos hohtavaa sinipunaista valoa varsin kiinnostuneen oloisesti.).  :o

Erityisesti toivoisin, että asiaa kanssaideoineet Terho ja Jani myös hyppäisivät kelkkaan... ;) Jos joku muukin tahtoo ilmaista mielenkiintonsa osallistua projektiin, tervetuloa mukaan!

P.S. Nyt kaikki ne, joille olen luvannut maksaa asian kannatuksesta ja sen ylistämisestä, voisivat lausua omat väkevät (asiaa puoltavat) sanasensa tässä ketjussa.

P.P.S. Kyllä te saatte ne luvatut fyrkat sitte syssymmällä...

P.P.P.S. Myös asiasta aidosti kiinnostuneet voivat lausua sanan tai pari.


Terveisin,

projektipäällikkö Pasi
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

ChIlIDoG


Jani M


hessi

Hienoa!

Oulussa ollaan oltu v 2008 yhdistyksen isossa meetissä !


mikäs on teidän "pää paikka"?

kyllä meistä joku tulee teitä varmasti tervehtiin.

yhdistyksen alajaoston ohjeitus löytyy täältä  s chiliyhdistys ja aluejaoston ohjeistus ja kysymykisä hallituksella jos niitä ilmaantuu.

mukavaa chilirikasta kautta !

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

pasilan

maaliskuu 28, 2014, 10:21:43 ap #4 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 28, 2014, 10:25:17 ap käyttäjältä pasilan
No niin, itseni ja naapurin Mustin lisäksi projektissamme on jo pari muutakin. Kiitokset Keminmaalle ja Ouluun! Lisää innokkaita edelleen odotellaan... Kemistä ja Torniosta ainakin löytyy varmaan omat kaupunkiedustajansa? Oululaisia on jonkin verran tällä foorumilla ja samoin Rovaniemeläisiä, mutta heidän "järjestäytymisastettaan" tosin en tiedä. Paljonkohan mahtaa pohjoisessa olla chiliyhdistyksen jäseniä noin about?

Luulen, että seuraava steppi on saada Pohjois-Suomen aluejaostolle sticky-topicci, jossa voidaan jatkaa käytännön järjestelyistä sopimista ja muuta pähkäilyä. Teenkö itse sivun ja joku admin sitten liimaa sen tuohon muiden jaostojen rinnalle vai kuinka?

Pääpaikka onkin varmaan seuraava pähkäilyn kohde, samoin virkaatekevät toimitsijat. Näistähän me sitten laitamme äänestyksen käyntiin, kun oma topicci tuonne saadaan.

Itse asiassa omavaltaisesti taidan topicin jo perustaa, jotta saadaan ohjattua keskustelut jo varhaisessa vaiheessa oikeaan paikkaan, eli ohjataanpas sitten keskustelut tänne http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15020.0.

YTT,

Pasi
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

rasse


hessi

Yhdistyksen perustajajäsen asuu Oulussa, joten voinen kysyä häneltä haluaa tulla mukaan .

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

pasilan

Ilman muuta!

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013