huhtikuu 18, 2024, 20:26:45 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Koeputkia chilijauheelle?

Aloittaja MadDog, syyskuu 16, 2011, 12:07:02 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Nyt olis jo porukka koossa tilaamaan tuon 400kpl, jos kaikki kahdeksan ottaa nimenomaan tuon 50kpl. ;)

hessi


2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

popcornmaker

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 17, 2011, 20:27:45 ip
Nyt olis jo porukka koossa tilaamaan tuon 400kpl, jos kaikki kahdeksan ottaa nimenomaan tuon 50kpl. ;)


Kääk.. oonko myöhässä. Olisin voinut ottaa 20-50kpl.

-V-

Voishan noita sen 50kpl ottaa itsekin. Mitään käyttöä en noin monelle keksi, mutta voihan niitä sitten poistella paikallisille vaikka seuraavaan kymmeen senttiin tai jotain pyöristettynä...

Lusikasta ei liene mitään haittaakaan.

EDIT: Jaa, näkyi menevän vikkelään... no, katsotaan, josko tulisi toiset 400 täyteen.

cuski

Kyllähän noita voi tilata vaikka kaksikin pakettia toimituskulut on samat :)
Mutta kuka tilaa?
Mikäli mää tilaan niin toimintaohje olisi: maantai iltaan mennessä ilmoittaa tähän ketjuun montako haluaa sitovasti. Sitten katotaan montako laatikkoa tilataan. Eteenpäin toimitus sitten postilla jokunen euro lisää tai mikäli onnistuu naamakkain aina helpompaa. Kun on sopivasti tilaajia heitän yv tilinumeron laitatte takas yhteystiedot. Tilaus menisi heti ti eteenpäin mahdollisesti ehtisi jo kokoukseen menessä, siellä ainakin saisi kulkemaan jokuset eteenpäin.
Mitä tehdää?

cuski

popcornmaker

syyskuu 17, 2011, 22:47:12 ip #25 Viimeisin muokkaus: syyskuu 17, 2011, 22:48:45 ip käyttäjältä popcornmaker
Lainaus käyttäjältä: cuski - syyskuu 17, 2011, 22:27:47 ip
Kyllähän noita voi tilata vaikka kaksikin pakettia toimituskulut on samat :)
Mutta kuka tilaa?
Mikäli mää tilaan niin toimintaohje olisi: maantai iltaan mennessä ilmoittaa tähän ketjuun montako haluaa sitovasti. Sitten katotaan montako laatikkoa tilataan. Eteenpäin toimitus sitten postilla jokunen euro lisää tai mikäli onnistuu naamakkain aina helpompaa. Kun on sopivasti tilaajia heitän yv tilinumeron laitatte takas yhteystiedot. Tilaus menisi heti ti eteenpäin mahdollisesti ehtisi jo kokoukseen menessä, siellä ainakin saisi kulkemaan jokuset eteenpäin.
Mitä tehdää?

cuski


Ehdot kuulostaa ihan hyvältä. Aika homma sulla noita sitten postitella, mutta jos vaan viitsit niin hyvä  ;). Jos joku tekis oharin maksussa niin tuskin olis vaikeeta saada niitäkin myydyks täällä myöhemmin.. Sen puoleen "riski" tilaajalla aika pieni.

Ite otan sitovasti 50kpl (mulle tosin riittää vähempikin jos tarvetta säätää jotenkin niin että kaikki saadaan menemään) (esim, jos joku haluaa 25kpl niin mulle kelpaa myös 25kpl että menee tasan myydyt ja ostetut)


eediit: itse myös lusikallisten kannalla


hessi


2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

cuski

Mikäli mun ilmottamat ehdot kelpaa ja hyväksytään niin vastaus on kyllä.

cuski

Paawi

Ehdot käy. Sitovasti olen mäkin messissä.
50kpl voin ottaa mut sopii myös esim. popcornmaker:in kanssa puoliks elikkä 25kpl.
Voin varmaankin tulla pääkaupunkiseudulta ne hakemaan ni ei tartte postittelemaan ruveta. Siinä olis hirvee vaiva cuskilla..

-V-

Ehdot kuulostaa hyvältä. Itse sitoutuisin siihen 50kpl, vähempikin käy, jos menee säätämiseksi. Voihan se olla, että kahdessa vuorokaudessa tulee ne toiset 400 täyteen.

Masa.T

Otan myös 50kpl näitä lusikallisia, mistä nyt sovittiin. Tarvittaessa enemmänkin, jos on tarve.

jewe

Olisin myös valmis ottaamaan vaikka tuon 50kpl. Vähempikin käy jos tulee liikaa tilaajia.

Herra 47

samoin... otan sen 50 kpl :)
taitaa kohta olla syytä tilata jo 2 laatikkoa :)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

waikku

50kpl kävis myös tänne. Tuommosia onki tullu etittyä

Rundari

50kpl kiinnostais myös. tai vaikka 25kpl jos joku raumalaisista haluaa 25 tai 75 putkea?

MadDog

No niin, siitähän se lähtee! Mä sitoudun ottamaan kanssa 50 kpl. Voin hakeakkin pääkaupunki seudulta....

Azukki

Itsekkin voisin ottaa muutaman kymmentä kpl, tosin isompikin määrä kelpaa jos pakko.

tso


Tilaan sitovasti 50kpl!

Jos ehtii yhdistyksen kokoukseen mennessä, niin siellä voin maksaa ja ottaa putket vastaan.

Jos ei ehdi kokoukseen, niin sitten maksan myös postikulut.

Jos Pirkanmaalle pitää toimitella, voin kokouksesta ottaa vastaan ja kuskata eteenpäin. Voin tarvittaessa toimia postilaatikkona täällä Pirkanmaan suunnalla ja jaella eteenpäin, jos ei saada kokoukseen mennessä.
#20

Herpiili

Näyttääpä näille koeputkille olevan kysyntää täällä Rauman ja Porin seudullakin, joten kirjoittelin erillisestä Satakunnan kimppatilauksesta tuonne Rauma-miitin topicciin.

Aattelin että ois helpompi jaella chili_maestron miitissä nuo Satakunnan alueen putket kuin erikseen postittelemalla :)

LudwigVonAntero