maaliskuu 29, 2024, 06:53:13 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jäsenasiat

Aloittaja shp, marraskuu 21, 2010, 03:26:50 ap

« edellinen - seuraava »

shp

Täällä vois kysellä yleistä jäsenasioista, tai sitten voi ihan vaan nakata yksityisviestillä jos on jotain ongelmaa tai kysyttävää.
Jäsenyyden voimassaolot, maksuasiat yms mukavat =)

:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

TunturiTiger

No jos mä alan utelun.. Tuleeko tosta jäsenmaksusta mitään muistutusta, kun jäsenyys umpeutuu? Oon miettiny sitä jo jonkin aikaa ja äsken kattelin, että tänään on viimenen päivä, kun mä oon jäsen.

Toni.A

Itse kanssa tivasin sähköpostilla asiaa, mutta ei kuulunut mitään. Päivämäärän(liittymispäivämäärä) lähestyttyään, päätin maksaa samoilla tiedoilla, mitä oli liittyessäkin tullut. Onneksi olin säästänyt vanhan sähköpostin, missä näky edes tilitiedot ja viite! Kaitpa tuo jäsenyys on vielä kunnossa?  ::)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

Mikho

Oon maksanut uuden jäsenmaksun kuukausi sitten, mutta tulostettavassa jäsenkortissa on edelleen vanha päivämäärä, joka on siis umpeutunut. Olis kiva saada uusi voimassaolopäivä korttiin.

Ja toinen asia: Jos tulee mitä tahansa yhdistystoimintaan liittyviä kysymyksiä tai kehittämisideoita, niin keneen otan yhteyttä?
Volitanssin kanssa vaihdeltiin aiemmin sähköposteja, mutta kun kysyin tilinumeroa mihin maksan jäsenmaksuni, yhteydenpito loppui kuin seinään.

-Mikko

Herra 47

yhteyttä voi ottaa minuun, kalat 69, hessiin, shp, mnyman tai vollariin

ja laskutus/ jäsen ohjelmassa joku bugi tällä hetkellä joten laskutus ei toimi eli laskuja ei lähde ja jasenkorttien voimassaolopäiväys sekaisin kuten liittymispäiväyskin
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

shp

Olen nyt manuaalisesti korjaillut noita voimassaolopäiviä ja maksutiedotkin voin antaa, mutta tosiaankin, automaattinen laskutussysteemi on rikki =/

Mikho, nyt pitäisi olla taas oikea voimassaoloaika
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Mikho


wille

Lainaus käyttäjältä: wille - heinäkuu 26, 2010, 12:39:01 ip
Niin, kun tästä siemenpankista nyt kohistaan niin kysäisenpä: Missä näkyvät krediittini tuonne siemenpankkiin vai onko niitä ollenkaan... Jokunen vuosi sitten lahjoitin pari pussia lemon dropia ja championia aloituspaketteja varten. Silloin oli puhetta, että siitä kertyisi krediittejä (vielä silloin tulevaisuudessa siintävää) siemenpankkia varten. Omista tiedoistani tuolla yhdistyksen sivuilla en löytänyt mitään näihin viittaavaa.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

shp

Siemenpankissa on on Starfishiä ja Championia sun lähettämänä. Kredittejä ei ole mitenkään laskettu, vaan kaikki siemeniä lähettäneet ovat saaneet haluamiaan.
Siemenpankin koodaus on vielä keskeneräinen, eikä sillä tällähetkellä ole tekijää.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Rankkapanda

Tulipa mieleen, että omassa jäsenkortissa lukee "Voimassa 05.08.2009". Ajattelin vain jos tuon saisi kohilleen.

shp

Lainaus käyttäjältä: Rankkapanda - marraskuu 26, 2010, 02:42:08 ap
Tulipa mieleen, että omassa jäsenkortissa lukee "Voimassa 05.08.2009". Ajattelin vain jos tuon saisi kohilleen.


Päivitetty
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

wille

Lainaus käyttäjältä: shp - marraskuu 26, 2010, 02:18:00 ap
Siemenpankissa on on Starfishiä ja Championia sun lähettämänä. Kredittejä ei ole mitenkään laskettu, vaan kaikki siemeniä lähettäneet ovat saaneet haluamiaan.
Siemenpankin koodaus on vielä keskeneräinen, eikä sillä tällähetkellä ole tekijää.


Eipä ole minun lähettämiäni. Lähetin Lemon Dropia ja Championia. Ja nimenomaan noita aloituspaketteja varten.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

shp

Lainaus käyttäjältä: wille - marraskuu 27, 2010, 12:04:53 ip
Eipä ole minun lähettämiäni. Lähetin Lemon Dropia ja Championia. Ja nimenomaan noita aloituspaketteja varten.


Ne olikin _wille_ :n lähettämiä =)
Niiden on sitten täytynyt mennä jollekkin muulle, millon lähetit?
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

wille

Lainaus käyttäjältä: shp - marraskuu 27, 2010, 14:49:17 ip
Lainaus käyttäjältä: wille - marraskuu 27, 2010, 12:04:53 ip
Eipä ole minun lähettämiäni. Lähetin Lemon Dropia ja Championia. Ja nimenomaan noita aloituspaketteja varten.


Ne olikin _wille_ :n lähettämiä =)
Niiden on sitten täytynyt mennä jollekkin muulle, millon lähetit?


Tjaa'a... Kaksi vuotta sitten, ehkä yli...? Aikaa siitä kuitenkin on. Se oli sitä yhdistyksen alkumylläkkää silloin.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

shp

Kaksi vuotta sitten en ollu ite ees jäsenenä =)
Meillä on noita siemeniä ympäri suomea, siemenpankin listaus on ne jotka on mulla tässä.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Miksaa

wille tarkoittaa tällä nyt sitä, kun aikoinaan luvattiin antaa siementen lähettäjille krediittejä tulevaan siemenpankkiin, josta sit voi jokainen ostaa muita lajikkeita... Onko vanhojen lähettäjien siemenmäärät tallessa?

Tässä willen tapauksessa siidut eivät menneet pankkiin, vaan aloituspakkauksiin...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Scoville
"Puhdas kapsaisiini saattaa olla huonoa vatsalle." :D

shp

Lainaus käyttäjältä: Miksa73 - joulukuu 01, 2010, 17:45:08 ip
wille tarkoittaa tällä nyt sitä, kun aikoinaan luvattiin antaa siementen lähettäjille krediittejä tulevaan siemenpankkiin, josta sit voi jokainen ostaa muita lajikkeita... Onko vanhojen lähettäjien siemenmäärät tallessa?

Tässä willen tapauksessa siidut eivät menneet pankkiin, vaan aloituspakkauksiin...


Koko siemenpankin ideaahan ei ollut tässä muodossa tuona aikana.
Sentakia kysyin lahjoitusajankohtaa, että vois selvittää mitä kyseisille siemenille on tapahtunut.
Kuten sanoin, koodaus on kesken joten krediittejä ei näy missään, se ei kuitenkaan tarkoita ettei lahjoittajat saisi siemeniä, mutta en nyt ala plaraamaan kenenkään kredittejä tai siementilauksia tässä ketjussa, ne voi hoitaa yksityisviestillä.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

MasaT

Tulevia jäseniä varten lähetän kernaasti siihen aloituspakettiin siemeniä, jos alkaa ehtymään. Ota vaan yv,nä tai sähköpostilla yhteyttä.

habanero

Laskutusasiat taitaa tosiaan olla sekaisin. Sain 9.6.2010 sähköpostiin laskun jäsenyydestä ajalta 17.01.2010 - 17.01.2011. Maksoin sen 2.7. Tänään tuli uusi lasku samalta jäsenyysajalta.
Chiliyhdistys #011

shp

Lainaus käyttäjältä: habanero - joulukuu 01, 2010, 22:46:13 ip
Laskutusasiat taitaa tosiaan olla sekaisin. Sain 9.6.2010 sähköpostiin laskun jäsenyydestä ajalta 17.01.2010 - 17.01.2011. Maksoin sen 2.7. Tänään tuli uusi lasku samalta jäsenyysajalta.


Oho, laskuja ei oo lähteny vähään aikaan, erikoista että sulle moinen tupsahti =)
Voit unohtaa tuon
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.