huhtikuu 20, 2024, 03:06:57 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


150K viestiä

Aloittaja Janne, heinäkuu 17, 2011, 20:11:53 ip

« edellinen - seuraava »

Janne

150 000 viestiä napsahti rikki tänään!

Täytyy myöntää että en ikinä olisi 10 vuotta sitten uskonut että tällaisia viestimääriä nähdään. Foorumilla on muuten ensi keväänä "viralliset" 10-vuotissynttärit jos nyt oikein muistan, eli yli 15 000 viestiä vuodessa, yli 40 viestiä päivässä joka ainoa päivä on tullut. Enemmän tai vähemmän aiheeseen liittyen ;)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

tso


Huh huh.. Pitääkös Janne jotkut 10v bileet farmilla, vai miten meintataan tätä taivalta juhlistaa? :)
#20

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Juseq

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 18, 2011, 12:46:29 ip
Hyvä me!

Uus perse komppaa! Ja näistä viesteistä jopa 2,6% on räyhiksen rölläämistä! (Ei ny, et sä oikeesti pahasti trollaa, kunha vaan kiusaan vähän) ;D

Aji Inferno

Täytyy sanoa, että on ollut aivan helvetin hienoa tehdä näitä juttuja Jannen, Jukan (Fatalii) ja teidän kaikkien muiden kanssa! :) On aivan käsittämätöntä mihin tässä on tultu - lähimarketissakin on tulisia chiliherkkuja! :D 

Olen aivan käsittämättömän ylpeä tästä porukasta!!! :)

Jos sitä antaa itselleen luvan kytkeytyä jonkinlaiseen "nostalgiamoodiin", tätä nykyistä foorumiamme, josta hyvin suuri kunnia kuuluu kiistattomasti Jannelle aivan upeine asenteineen ja tekoineen, edelsi foorumi, jonka itse jotenkin hääräsin jonkinlaiseen toimintaan jonkin ulkomaisen ilmaisen toimijan kautta Inferno-chilisivuston lapsuuden tai teini-iän aikana. Se oli lyhytaikainen juttu, enkä toden sanoakseni enää muista mikä siinä meni pieleen. ;)  Mutta sen muistan, että Janne otti asian tiimoilta yhteyttä, ja tarjoutui hoitamaan homman kunnolla. Ja sen hän teki. :) Se oli nykyisen chilifoorumimme alku. Sitä seurasivat upeat chilitapaamisemme ja monta todella hyvää vuotta, jotka poikivat monia pysyviä ystävyyksiä ja loivat pohjan sille chiliboomille, mitä nykyään todistamme lähikaupoissakin.

Jos vaikka Chiliyhdistyksemme joskus haluaisi palkita tämän harrastuksen todellisia pioneereja, joita kaikki meistä arvostavat, itse antaisin ääneni ilman muuta ainakin Jannelle, Pertsalle, Jukalle ("Fatalii"), Hessille, Penalle, Kärsälle... ja itse asiassa tolkuttoman monelle muulle teistä, jotka olen saanut näiden vuosien aikana onnekseni tuntea! :) Kun itse pieneltä osaltani aloitin tätä maailman ehkä kaikkein epätodennäköisintä juttua, 1996, en osannut edes unelmoida sitä, mihin kaikki johtaisi. :)

Joskus puoliksi piloillani (mutta puoliksi vakavissani!) heittämäni ajatus suomen ruokakulttuuriin aikanaan väistämättä juurtuvasta chilikalakukosta ei enää tunnu vain vitsiltä. Paremminkin: nagakalakukko on tosiasia, joka vain odottaa toteutumistaan!! :D

Ja helvetin hyvä niin! :) Seuraavaksi odotetaan miljoonan viestin rajaa! ;)