huhtikuu 18, 2024, 13:11:09 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Bluesmanin kausi 2018

Aloittaja bluesman, tammikuu 13, 2018, 22:26:19 ip

« edellinen - seuraava »

Huru-ukko


MRgreen



bluesman



Onneksi tämä Montufar oli vain varakasvi. Oli lämmittämättömässä muovihuoneessa kun yöllä oli jokin aikaa sitten -2C.

bluesman





Tovarii senkun viihtyy. Tällä kaudella ei mulla ollutkaan kuin tovarii, gala ja flexu. Kutakin useampia yksilöitä.
Huonolla hoidolla kaikki. Sehän selittää kasvien viihtymisen.

jeQQ

Paljonkos sitä rypälettä tuli? Täällä tuli tehtyä punaviinimarjasta kotiviini, melkein siedettävää. Noh, ensi kesäksi pitäisi laitella kasvari ja hyötykasveja sitten sinne!

bluesman

 Rypäleitä kerättiin pitkin kesää enkä niitä punninnut. Voisin arvioida että kolme-neljä ämpärillistä. Viimeiset poimin lokakuun lopulla.
Pistokkaitahan tuosta saa runsaasti.

kasvattaja

Mihin muotoon noin suuri määrä meni?
Chili korvaa suolan ruuanlaitossa. Lajikepuhtaita Hainan yellow latern -siemeniä myytävänä.

bluesman

Lainaus käyttäjältä: kasvattaja - joulukuu 01, 2018, 23:23:02 ip
Mihin muotoon noin suuri määrä meni?


Suurin osa syötiin sellaisenaan. 1v lapsenlapsen eteen laitettiin erilaisia marjoja sekä näitä rypäleitä niin rypäleet lapsi poimi ekana.
Hillottiin myös, on vaan hiukka vaivalloista runsaan siemenmäärän vuoksi.

jeQQ

Eikös noi pärjäile talven ylikin kohtalaisen hyvin? Vois olla hauska nakata pellolle pieni pläntti pelkkiä rypäleitä.

Pitäs varmaan pikkuhiljaa alkaa harkita jotain siementen ostamista ja istuttamista, jos meinaa jotain saada kasvamaan ensi vuonna. :)

inoksi

Minnes bluesman hävinnyt, kaikki päiväkirjat läpi luettu ja nyt kun uuden pitäisi alkaa, niin kuukausi täysin hiljaista

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla


bluesman

Lainaus käyttäjältä: inoksi - tammikuu 05, 2019, 21:42:45 ip
Minnes bluesman hävinnyt, kaikki päiväkirjat läpi luettu ja nyt kun uuden pitäisi alkaa, niin kuukausi täysin hiljaista

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla


En ole mihinkään hävinnyt. Täytynee aloittaa uusi päiväkirja vaikka saman toistamiselta vaikuttaakin. Olen tullut laiskaksi.