maaliskuu 28, 2024, 15:25:07 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Muu-Siemenketjukirje IV (Muut kuin chilit)

Aloittaja Mirka, helmikuu 01, 2016, 17:53:36 ip

« edellinen - seuraava »

flasssi

Täällä olisi myös yksi kiinnostunut, jos uudet viherpeukalot saavat osallistua myös  ^-^ tomaattien, parin kesäkurpitsan, kessun, basilikojen siemeniä olisi ainakin liikaa.

Whili

Jos joku tuntee Mirka:n niin voisi kysellä mikä on siemenketjukirjeen tilanne.
Ei ole vähään aikaan ollut foorumilla kirjautuneena...   ???

kasvattaja

Lainaus käyttäjältä: Whili - tammikuu 25, 2017, 12:35:31 ip
Jos joku tuntee Mirka:n niin voisi kysellä mikä on siemenketjukirjeen tilanne.
Ei ole vähään aikaan ollut foorumilla kirjautuneena...   ???

Ymmärrettävää, että Mirka keskittyy lasten kasvatukseen täyspäiväisesti  ^-^
Chili korvaa suolan ruuanlaitossa. Lajikepuhtaita Hainan yellow latern -siemeniä myytävänä.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Whili - tammikuu 25, 2017, 12:35:31 ip
Jos joku tuntee Mirka:n niin voisi kysellä mikä on siemenketjukirjeen tilanne.
Ei ole vähään aikaan ollut foorumilla kirjautuneena...   ???
Varmaankaan ei kenenkään tuttavapiiriin kuulu Mirka  ??
Kuka haluaa ruveta pyörittämään kirjettä ja/tai aktivoimaan ystävällisesti nykyistä vetäjää ??

zinzu

Mä voisin, jos ei kummosia vaadita.. omasta takaa löytyisi jotain siemeniä..
Chilejä, chilejä lisää chilejä ja pari kukkaa =D

Whili

Lainaus käyttäjältä: zinzu - kesäkuu 05, 2017, 10:12:09 ap
Mä voisin, jos ei kummosia vaadita.. omasta takaa löytyisi jotain siemeniä..
Joo, ei tuo hirveitä vaadi.
Tälle kesälle alkaa olemaan ulkokasvien puolesta myöhästä, mutta hyvä olisi silti saada kirje aktiivisempiin käsiin.

zinzu

Mulla on lähinnä kaktuksien ja eksoottisempien huonekasvien siemeniä..
Chilejä, chilejä lisää chilejä ja pari kukkaa =D

wipsu

Kuis muiden hyöty/ruokakasvien siemenketjukirje :question: Mitään eloa, taikka kiinnostusta ennen kesää ja kevättä?
Yks
Kaks
oho.

NPhoBiaz

Muu-siemenketjukirje on rantautunut meikäläiselle. Sain Mirkan kiinni joskus viime vuonna ja pyysin lähettämään sen minulle, nyt se viimein tuli. Miten jatketaan tämän kanssa?

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - maaliskuu 13, 2018, 23:01:04 ip
Muu-siemenketjukirje on rantautunut meikäläiselle...  ...Miten jatketaan tämän kanssa?
  OHO !!!

Tarvittais joku luotettava vetäjä/ylläpitäjä joka jaksaa pyörittää ja kerjätä täydennyksiä pusseihin !!??

San_Ooj

Mikäli saadaan kirje taas kulkemaan, niin olisin kiinnostunut sen jossain kohtaa vastaanottaman. Löytyisi lisättäväksi mm. Sitruunaeukalyptusta, vuoripalmua, traalkipuuta, guava,   annoona.

MNM

Täällä on myös foorumien noviisi vuosien takaa, mutta minullakin päälle 70 eri kasvilajin siemeniä tallessa, jotka on jostain vanhasta Facebookin ketjukirjeestä jonka itse järjestin puutarhat yhtään kautta.
Chilejä vain vähä, mutta hyötykasvien ja koristekasvien siemeniä sitäkin enemmän.
Yv:llä yhteystietoja.
-MNM

zinzu

Pääsekö tää kirje liikkelle?

Itellä ois lisättävää ainakin =)
Chilejä, chilejä lisää chilejä ja pari kukkaa =D

Puffis

Olis kyllä hienoa jos tämän sais kiertämään.

Roikale

Oisin kanssa kiinnostunut, jos vaan kiertämään lähtee.

NPhoBiaz

Kyllä kirje liikkeelle saadaan, kun vaan löytyy luotettava ylläpitäjä. Whili kirjettä tuskin enää ottaa, ja itsellä ei aika riitä vauva-arjen myötä oikein mihinkään.

Whili


zinzu

onko jotain kirjeen pohjaa olemassa, vai pitäiskö kerätä koko kirje ennen kuin pääsee liikkeelle?
Chilejä, chilejä lisää chilejä ja pari kukkaa =D

Whili

Lainaus käyttäjältä: zinzu - marraskuu 22, 2018, 07:52:15 ap
onko jotain kirjeen pohjaa olemassa, vai pitäiskö kerätä koko kirje ennen kuin pääsee liikkeelle?
Kirje on NPhoBiaz:lla ja siemeniä on tietääkseni runsaasti. Jos kiinnostaa ottaa kirje hoidettavaksi niin  :thumbup:

zinzu

Olisi kyllä kiinnostusta ottaa kirje huollettavakseni =) jokusen siemenkirjeen olen jo kasannut ja kierrättänyt, tosin eri foorumilla, mutta pääperiaate sama, kasvit vaan eriä.
Chilejä, chilejä lisää chilejä ja pari kukkaa =D