maaliskuu 28, 2024, 10:08:37 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilitapaaminen Kuopiossa?

Aloittaja Everkistus, marraskuu 30, 2015, 15:10:13 ip

« edellinen - seuraava »

TheTäti

jos mitenkään voi vielä vaikuttaa aikatauluun niin  ei lauantai tai sunnuntai.

Hegezi

Juu, en tänään soitellut vielä. 8.2. Maanantai näyttäisi olevan ainakin meikällä paras noista sopivista niin varaan viiden maita silloin.

Hegezi

Jees elikkä huomenna viideltä Stubeen on pöytä varattuna.

Everkistus

Oorait. Pitääpä ottaa minigrippusseja ja siemenkokoelma mukaan, voi jakaa eteenpäin :)

TheTäti

Ok nähdään huomenna, siemeniä olisi minullakin  huomenna jaossa,
Ja pöytä vararattuna varmaan nimellä chili  ;)

Hegezi

Taisinpa tyhmänä varata omalla nimelläni :D mutta jes, tapaillaan siellä, itse varmaan pämähdän paikalle jo vähän vaillekin.

Jomppe

Hei, tää on muuten hiinä ja hiinä että pääsen mukhan remmiin reippaaseen! :thumbup:
Ilmoitan tähän ketjuun päivän mittaan miten käy :) Hyvän ajan oot Hegezi napannut ;)

Jomppe


Everkistus

Oli hyvä miitti, joskus taas uudestaan :D

Hegezi

Juuh elikkäs näin tuolla Everkistuksen päivyrissä pohdintaa tapaamisesta, pitäisikö tuossa toukokuun puolella värkkäillä jotain?

Kalakukko

Voisin tuoda ylimääräisiä taimia jos halukkaita alueella. Lajikkeet selviää parin viikon sisällä :)

Everkistus

toukokuu 02, 2016, 23:35:53 ip #31 Viimeisin muokkaus: toukokuu 02, 2016, 23:55:33 ip käyttäjältä Everkistus
Olishan tuo ihan mukavaa tavata ja vaihdella vaikka taimia :) Mites, haluatko Hegezi taas järkätä ajankohdan?

EDIT: Mulle ainakin taimet kelpaa, sain kaupungilta vuokrattua sen viljelypalstan eli 10x10m tyhjää maata. Jos ei mitään muuta niin testataan avomaan chilejä :D

Hegezi

Joo voin hoitaa, sanon suoraan että viikko-kaksi menee tässä kouluhommien alta saamisessa ja työtkin alkaa sopivasti ensi viikolla. Ehkä jotain kuun puoliväliä.

Mullekin saattaisi kelvata taimi pari, näyttää vielä uhkaavasti siltä että parvekkeella mahtuisi liikkumaan tänä kesänä.

TheTäti

Meikäläiselle sopii nyt opetuksen loputtua koska tahansa arki-iltana . Viikonloput "pyhitetty" puutarhatöille. :) :fire: onko ajatusta missä tavattaisiin ?

Everkistus

Hyvä kysymys, kun Bierstubeenkaan ei välttämättä viitsi kasveja viedä. Nopeasti tulee mieleen tämä Savilahden ranta kun suurin osa kuitenkin yliopistolla kulkee.

TheTäti

toukokuu 06, 2016, 14:31:33 ip #35 Viimeisin muokkaus: toukokuu 06, 2016, 14:33:36 ip käyttäjältä TheTäti
Savilahden ranta seutu ok. No jos pikkumatkustus ei ole este,  niin voitaisiin tavata myös meikäläisen pihamaalla  = Kettulanlahdentie 59
Ja jos täällä niin viikonloputkin sopii,

Everkistus

Kyllä tuo ainakin minulle passaa :)

TheTäti

No niin aktivoidutaankin nyt  tämän suhteen, kun nyt pääsykoe rumba ssatu tänään ohi. Minulla olisi tarjolla jokunen ei ehkä niin priima chili taimi, mutta sitäkin parempia tomaatin taimia... Viesteistä päätellen täällä kuitenkin useampi Kuopion suunnalta.😅🌿🍀

Everkistus

Mulle passaa käytännössä mikä tahansa päivä ensi viikolla, mukaanlukien vielä tämänviikkoinen sunnuntai.

Jomppe

Meinasipa mennä ohi. Näillä näkymin passaa minullekin mikä päivä tahansa paitsi maanantai, jollei sitten appiukko saa päähänsä että lähdetään mökille jatkamaan rakoliiterin pystytystä(katon laittaminen jäljellä).
:)