huhtikuu 18, 2024, 20:52:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Antivitutusta ilmassa

Aloittaja Tepi, heinäkuu 10, 2010, 15:28:34 ip

« edellinen - seuraava »

Ryhis

^ Tälläiset viestit lämmittävät vanhaa sydäntäni!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Ryhis

Hah hah! Eilen turunlinnantiellä sain perseeseeni uudenkarhean ~700 sarjalaisen bimmerin. Kyseinen kadunpätkähän sijaitsee itäkeskuksen ja kauppakeskus Puhoksen välissä, siinä on 40km/h rajoitus ja suojateitä vähän väliä.

Pysähdyin tapani mukaan päästämään jalankulkijat ylittämään katua, ja näitä olikin liki joka suojatiellä. Peilistä näin miten lippishomo bemarissa alkoi vaihtamaan väriä, silmät pullistuivat raivosta ja pää pyöri kuin tavilla linnustusaikaan kun urpo yritti keksiä ohituspaikkaa. Hieman ennen Kehä1/Vuosaari-risteystä (itäänpäin kun mentiin), bemarispede yritti änkeä vasemmalta ohi, kun jälleen kerran pysähdyin suojatien eteen, vasemmalla kaistalla oli betoniauto joka luonnollisesti joutui ajamaan hieman ohi minusta nähdäkseen miksi pysähdyin, bemmipelle yritti kääntyä betoniauton taakse, olettaessaan sen kaistan vetävän paremmin. Paha vaan kun betoniauton takana tuli joku avensis, joka härskisti tööttäsi bimmerille ja pakotti sen vetäytymään jälleen hiaceni taakse!  ;D

Tässä vaiheessa munaton bemarikuski takoi jo nyrkkiä rattiin ja olin näkevinäni vähän valkoista vaahtoa sen suussa. Kaasuttelin seuraaviin valoihin joissa bemarikuski pääsi vasemmalle rinnalla ja käytti henkilökohtaisen aikansa huutaen ja huitoen, soin lippispäälle sellaisen katseen jonka vain kaltaiseni yli-ihminen voi suoda naista saamattomalle lökäpöksylle, toki muistin myös näyttää niinsanottua "lead-in-ya-forehead"-käsimerkkiä!

Otin kytkintä tuntumaan ja nypäytin hiacea pari senttiä eteenpäin, bemarikuski ryntäytti (pankin/isän) omistamaa vehjestään ja rullasi suurinpiirtein puoleenväliin suojatietä. Oli naurussa pitämistä kun homoboy räpläsi Ipuhelintaan ja missasi keltaisen valon, kun valo oli vihreä, olin jo painanut natsivankkureista ohi. Bemari ei päässyt ohitseni vaan joutui vilkuttamaan itsensä takaisin taakseni, kun näin tämän heitin pykälää pienemmälle ja moottorijarrutuksella kihnutin niin hitaasti, ettei persenaama meinannut päästä taakseni. Annoin luuserin nauttia takanaolijoiden järjestämästä valoshowsta ennenkuin päästin sen taakseni. Puotila/Vuosaari/Itäkeskus/Itäväylä-valoissa katsoin, että bemari oli vedetty parkkiin jalkakäytävälle. Lippispää puristi rattia vitivalkoisena, eteenpäin tuijottaen, täysin katatonisena.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - marraskuu 30, 2011, 09:10:37 ap
Hah hah! Eilen turunlinnantiellä sain perseeseeni uudenkarhean ~700 sarjalaisen bimmerin. Kyseinen kadunpätkähän sijaitsee itäkeskuksen ja kauppakeskus Puhoksen välissä, siinä on 40km/h rajoitus ja suojateitä vähän väliä.

Pysähdyin tapani mukaan päästämään jalankulkijat ylittämään katua, ja näitä olikin liki joka suojatiellä. Peilistä näin miten lippishomo bemarissa alkoi vaihtamaan väriä, silmät pullistuivat raivosta ja pää pyöri kuin tavilla linnustusaikaan kun urpo yritti keksiä ohituspaikkaa. Hieman ennen Kehä1/Vuosaari-risteystä (itäänpäin kun mentiin), bemarispede yritti änkeä vasemmalta ohi, kun jälleen kerran pysähdyin suojatien eteen, vasemmalla kaistalla oli betoniauto joka luonnollisesti joutui ajamaan hieman ohi minusta nähdäkseen miksi pysähdyin, bemmipelle yritti kääntyä betoniauton taakse, olettaessaan sen kaistan vetävän paremmin. Paha vaan kun betoniauton takana tuli joku avensis, joka härskisti tööttäsi bimmerille ja pakotti sen vetäytymään jälleen hiaceni taakse!  ;D

Tässä vaiheessa munaton bemarikuski takoi jo nyrkkiä rattiin ja olin näkevinäni vähän valkoista vaahtoa sen suussa. Kaasuttelin seuraaviin valoihin joissa bemarikuski pääsi vasemmalle rinnalla ja käytti henkilökohtaisen aikansa huutaen ja huitoen, soin lippispäälle sellaisen katseen jonka vain kaltaiseni yli-ihminen voi suoda naista saamattomalle lökäpöksylle, toki muistin myös näyttää niinsanottua "lead-in-ya-forehead"-käsimerkkiä!

Otin kytkintä tuntumaan ja nypäytin hiacea pari senttiä eteenpäin, bemarikuski ryntäytti (pankin/isän) omistamaa vehjestään ja rullasi suurinpiirtein puoleenväliin suojatietä. Oli naurussa pitämistä kun homoboy räpläsi Ipuhelintaan ja missasi keltaisen valon, kun valo oli vihreä, olin jo painanut natsivankkureista ohi. Bemari ei päässyt ohitseni vaan joutui vilkuttamaan itsensä takaisin taakseni, kun näin tämän heitin pykälää pienemmälle ja moottorijarrutuksella kihnutin niin hitaasti, ettei persenaama meinannut päästä taakseni. Annoin luuserin nauttia takanaolijoiden järjestämästä valoshowsta ennenkuin päästin sen taakseni. Puotila/Vuosaari/Itäkeskus/Itäväylä-valoissa katsoin, että bemari oli vedetty parkkiin jalkakäytävälle. Lippispää puristi rattia vitivalkoisena, eteenpäin tuijottaen, täysin katatonisena.


LOL

masaiman

^Oikein.

Lahdessa kanssa pari paikkaa, missä on välillä pakko kouluttaa, mm. Iltapäivällä, varsinkin perjantaisin Launeen läpi menevä tie (uudenmaankatu?) muuttuu Launeen gigantin jälkeen yksikaistaiseksi/suunta, jota ennen muutamat valot. Kuorma-auto kun ei kiihdy ihan samalla tavalla kuin se pankin viiskolmekymppinen pippelinkorvike, en mielelläni tuo autoa täyteen stoppiin joka valoihin vaan aloitan pakokaasujarrun avustaman rullauksen hetkeä aikaisemmin PÄÄSTÄKSENI JOUHEVAMMIN POIS TIELTÄ! Tätä kun ne urvelot eivät ymmärrä vaan lähtevät usein rynnimään helvetillisen mielenosoituskiihdytyksen saattelemana vierelle, vain todetakseen että kappas, en vedäkään letkaa, vaan totta tosiaan, myös minun edessäni on autoja, joten usein joutuvat toteamaan että heidän ajama kaista loppuu siinä gigantin kulmalla jolloin he yrittävät väkisin survoa takaisin oikealle kaistalle minun eteeni. Tämähän taas ei käy sitten millään muotoa, vaan tilaisuuden tullen ajan edessäni menevän auton perseeseen kiinni ja blokkaan pellen siihen kaistan loppuun. Tämä taas lähes 100% varmuudella saa takanani aikaan välittömän ja saumattoman tiimityöskentelyn kun kaikki takanani olevat pakkaavat aivan kiinni toisiinsa kostaakseen mulkulle sen aikaisemmat pujottelut takanani tulleiden ohi. Välillä oikein sydäntä lämmittää katsella kuinka joku bisnespelle kihisee nuppi tulipunaisena siellä bimmerin hytissä niin kauan kunnes valot vaihtuvat, ja löytää itsesn jonon hänniltä

justice is served.

masaiman

Nii, ja toinen juttu:

Jouku vois kertoa näille bemaripelleille, mielellään maksumuistutuksen kera, ETTEI SUOJATIEN ETEEN PYSÄHTYNYTTÄ AUTOA SAA OHITTAA PYSÄHTYMÄTTÄ ITSE, VAIKKA TOINEN AUTO OLISI PARKISSA!!!!

Tästä syystä mummini oppi n.kymmenen vuotta sitten lentämään n. Viidentoista metrin ajaksi.

ChIlIDoG

Kohtahan saa taas kuunnella uutisista että talvi yllätti autoiliat, miten nii prkl yllätti talvi tulee joka vuosi. On se vaan kumma että täällä pohjoisessa ei koskaan talvi pääse yllättämään  ;D

Liikennekulttuureissa on kans eroja, sen mitä nyt erittäin harvoin etelä suomessa oon käyny jos verrataan esim. Lahtea ja Helsinkiä, niin itselle jäi sellanen mieli kuva että Lahdessa ei prkl saa tilaa jos meinaat kaistaa vaihtaa vaan eiköhän siinä joku pelle kiihdytä just että et ainakaan eteen mene. Helsingissä pisti vilkun päälle ja heti tuli auton mentävä aukko, tosin sai sitä kuullakkin jos onistui töpeksimään  :D

-mtk-

Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - marraskuu 30, 2011, 14:14:59 ip
Liikennekulttuureissa on kans eroja, sen mitä nyt erittäin harvoin etelä suomessa oon käyny jos verrataan esim. Lahtea ja Helsinkiä, niin itselle jäi sellanen mieli kuva että Lahdessa ei prkl saa tilaa jos meinaat kaistaa vaihtaa vaan eiköhän siinä joku pelle kiihdytä just että et ainakaan eteen mene. Helsingissä pisti vilkun päälle ja heti tuli auton mentävä aukko, tosin sai sitä kuullakkin jos onistui töpeksimään  :D


+1

Tämän olen myös itse huomannut. Vaikkakin Helsingin liikennekulttuuri on (useimmiten) syvältä, niin se ei paini ollenkaan samassa sarjassa Lahden kanssa. Lahdessa nähdään suunnattomasti vaivaa sen eteen, ettei muidenkaan liikenne suju tai ettei jalankulkija pääse tien yli. prkl.

masaiman

Aamen. Täällä aamusta iltaan suhaavana voin kiistatta todistaa edelliset väitteet. Täällä ei tilaa anneta, se otetaan. Kuormurillakin pakko välillä sikailla kun tietä ei prkl vaan saa jos et väkisin runno. Eivät ääliöt tajua sitä että jos esim. Kulmaperuutan nyt vaikka kauppakeskus sykkeen muutenkin ahtaaseen lastauskonkiin, siinä ei kukaan mene yhtään mihinkäään ennenkun se urvelo väistää sieltä mun takaa että pääsen pois poikittain tieltä.

henkilöautolla melkein pelottaa ajella tiettyihin kellonaikoihin tietyissä paikoissa kun ei ole sitä "isomman oikeutta". Enkä ajakaan jos ei ole pakko. Täällä pystyy aika hyvin kikkailemaan kiertoteitä jos ne tietää. Ja tietää myös millon niitä kannattaa käyttää.

masaiman

Minulle on täydellisen yhdentekevää minkä merkkisellä autolla mulqvisti liikku. Täältä yläilmoista kun tuota liikennettä päivittäin seuraa, voin kyllä ihan kiistattomana faktana sanoa, että se nyt vaan on niin, että pahimmat pellet ajaa lähes poikkeuksetta joko audi rs-jotain, tai isolla bemarilla.

Ei minulla ole mitään kalliita autoja vastaan, vaan itsekeskeisiä mulkkuja jotka eivät kunnioita yhteisiä, kaikille samoja liikennesääntöjä.

t: volvo S80:n jokseenkin onnellinen omistaja.

-mtk-

Lainaus käyttäjältä: Mattson - marraskuu 30, 2011, 15:31:22 ip
Minulle on täydellisen yhdentekevää minkä merkkisellä autolla mulqvisti liikku. Täältä yläilmoista kun tuota liikennettä päivittäin seuraa, voin kyllä ihan kiistattomana faktana sanoa, että se nyt vaan on niin, että pahimmat pellet ajaa lähes poikkeuksetta joko audi rs-jotain, tai isolla bemarilla.

Ei minulla ole mitään kalliita autoja vastaan, vaan itsekeskeisiä mulkkuja jotka eivät kunnioita yhteisiä, kaikille samoja liikennesääntöjä.

t: volvo S80:n jokseenkin onnellinen omistaja.


Tämä pitää sinänsä varmaan paikkansa, mutta asialla on toinenkin puoli. Itse kun vaihdoin taannoin ranskattaresta ei-niin-isoon bemariin, niin täytyy sanoa että kanssa-autoilijoiden suhtautumisen muutos oli aluksi pienoinen yllätys. Bemarista on ainakin päästävä ohi ja ainakaan sille ei tilaa anneta (varsinkaan Lahdessa). Kumpi on syy ja kumpi seuraus, tiedä häntä. Mutta mulkero on mulkero, sama millaisessa jatkeessa se istuu :)

Janne

Kyllä se joo vaikuttaa kanssa-autoilijoiden käytökseen millä autolla liikkuu. Pikkuisella nissanilla kun kiihdytän moottoritielle niin on välillä tosi vaikeaa päästä letkaan kun ei saa millään tietä mutta 30 vuotta vanhalla helevetin isolla ja rumalla jenkkipickupilla saa tietä kummasti paremmin.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Herra 47

Tänään saatiin hyvä kuva laitilalaisesta invataksi kuskista (netissä mainoslause turvallinen)... lähti ohittamaan meitä kunnes huomasi että hei... vastakkaisella kasitalla on myös liikennettä jolloin ensimmäinen reaktio oli että kylki melkein meidän autoon kiinni ja väkisin eteen... pakkohan se oli jarruttaa ja päästää se siihen... heti seuraavan 2-300 metrin suoran tullessa ohi seuraavasta autosta kyseisellä kohdalla ylämäki ja keltainen viiva ja lähes sama liike taas sillä edessä... en kyllä kyseisen invataksin kyytiin ketään päästäisi tuon ajon perusteella...
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

masaiman

Tuli kyllä itekkin havaittua edm. Ilmiö kun ton volvon ostin. Jonkin verran siihen kyllä pystyy vaikuttamaan mm. Kuormurin ratista omaksutuilla ajotavoilla mm. Ilmoittaa SELKEÄSTI ja AJOISSA aikeensa esim. Vaihtaa kaistaa niin yleensä kyllä tilaa saa. Ei arvo siellä liikenteessä ja pitää itse sikailun minimissä ( joskus lipsuu iteltäkin) niin yleensä, siis yleensä myös suurin osa kanssa-autoilijoistakin käyttäytyy sinua kohtaan siivosti. Siitä ei tulla koskaan pääsemään mihinkään että tietyt kansanryhmät pitävät autoasi statussymbolinasi sekä arvioivat sen mukaan mm. Omaisuutesi.

Mua alko huvittaa kun ostin ton auton, niin huomasin et sellasista hyvänpäiväntutuista jonka nimeäkään ei välttämättä tiedä, melko hyvä osa alko nyrpistelemään nenäänsä ja lakkas moikkaamasta, kun taas "parempaan väkeen" kuuluvia pikkupomoja jne. Jotka on aikasemmin kattonu kun jotain rakkikoirakerjäläistä alkokin yhtäkkiä moikkaamaan... Jos kateutta pystyisi muuntamaan energiaksi, ei suomelta loppuisi ikinä virta eikä vientituotteet.

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Janne - marraskuu 30, 2011, 16:17:48 ip
Kyllä se joo vaikuttaa kanssa-autoilijoiden käytökseen millä autolla liikkuu. Pikkuisella nissanilla kun kiihdytän moottoritielle niin on välillä tosi vaikeaa päästä letkaan kun ei saa millään tietä mutta 30 vuotta vanhalla helevetin isolla ja rumalla jenkkipickupilla saa tietä kummasti paremmin.


Mulla oli joskus Ford Econoline E-350XL -92 ex-ambulanssi, sillä sai hyvin tietä ku oli valkea neo oranssiraidoilla :D

mohla

Lainaus käyttäjältä: Mattson - marraskuu 30, 2011, 16:58:31 ip
Jos kateutta pystyisi muuntamaan energiaksi, ei suomelta loppuisi ikinä virta eikä vientituotteet.


Tossa on kyllä ideaa. Ei tarvisi miettiä mitä tehdään varavirran saamiseksi, jos OL3 joskus sattuisi putoamaan verkosta...

Tänään käänteisvituttaa, että voitin firman loma-arvonnassa hiihtolomaviikon Sallaan! Viikko helmikuun lopulla Sallassa 6-hengen mökissä sopii oikein hyvin, kun itelle jää hintaa siitä vain pari sataa. =)

masaiman

Sain monoo. Eilen oli viimeinen työpäivä edellisen työnantajan palveluksessa, ja tänään ensimmäinen päivä kuljetusyrittäjän autuutta. Tästä se alamäki sitten alkaa...

Huru-ukko

Hienoo...Ja onnittelut. Reppumiehen logiikalla lopputili tietää rahaa ja uusia seikkailuja ja maisemia.... :).

masaiman

Kiits, ja eeei varsinaisesti: katsos, ostin edelliseltä työnantajalta jo muutaman vuoden ajamani auton töineen, joten oikeastaan ainoa mikä muuttuu on nimi ovessa, paperitöiden määrä ja henk.koht. tulot. Toivottavasti ylöspäin... Onhan sopassa tietysti mm. päätösvapaus asioista ym. kivaa. Ja komea pankkilaina... Mutta mulle lähinnä tärkeintä että saan jatkaa tykkäämääni hommaa, josta muuten olisin joutunut luopumaan sekä tietysti se, ettei tarvii hypätä kenenkään pillin mukaan. Tai no, se nyt on illuusio niin kauan kun myydään vapaa-aikaa jollekin, mutta ainakin voi näennäisesti päättää kenelle ja paljonko...

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Mattson - joulukuu 01, 2011, 21:39:36 ip
Sain monoo. Eilen oli viimeinen työpäivä edellisen työnantajan palveluksessa, ja tänään ensimmäinen päivä kuljetusyrittäjän autuutta. Tästä se alamäki sitten alkaa...


Hahaa! Onnittelut ja tervetuloa meidän B-luokan kansalaisten, yrittäjien joukkoon. Jos olet pieneltä paikkakunnalta, muista heti hakea kepulaisten jäsenpassi niin pysyy tilauskirja täynnä ja firma toiminnassa.

Ja sitten vakuutukset kuntoon, eikä mahdollinen Suomen Yrittäjien jäsenyyskään ole pahasta. Ainakin allekirjoittanut sai jäsenyydellä niin paljon rabattia Fenniasta, että jäsenmaksut kuittautuivat sillä. Lisäksi jäsenyydellä sai firman autoon aivan järkyttävät bonarit. Kaupan päälle vielä samat bonarit henkilöautoon. Muistat ottaa kaikki työtapaturma sekä vapaa-ajan vakuutukset jotta jos jotain tapahtuu, niin pääset oikealle lääkärille heti, etkä joudu menemään minnekään arvauskeskukseen viikoksi kuuntelemaan molotusta.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Osaamisalan arvosana liitettävä eli 3! ;D