maaliskuu 28, 2024, 14:07:07 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


mistä siemenet?

Aloittaja dupsus, huhtikuu 16, 2010, 13:56:03 ip

« edellinen - seuraava »

mistä hankit siemenesi?

fataliilta
chilimaailma
poppamies
kaverilta
kaupan chileistä
jostain muualta mistä ?
joka puolelta

dupsus

siis mistä tilailet hankit siemenesi ?
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

Kaltsu

Tällä hetkellä on tullut siemenet hommattua sieltä sun täältä eli Fataliilta, Chilimaailma, messuilta, foorumilaisilta, marketista, kavereilta, asiakkaaltakin sain intialaisen chilin siemeniä, kun oli ennen Intiassa asunut.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Neutroni

Fataliilta olen pari kertaa tilannut.

Heikkeneekö noien siemenien itävyys ajan kuluessa? Entä voiko siellä olla susieriä joukossa? Olen itse kylvänyt Tabascopussin kaikki siemenet (kymmenkunta) enkä ole saanut ainoatakaan itämään, vaikka joka idätyksellä useat muut lajikkeet ovat itäneet.

dupsus

Lainaus käyttäjältä: Neutroni - huhtikuu 16, 2010, 14:20:36 ip
Fataliilta olen pari kertaa tilannut.

Heikkeneekö noien siemenien itävyys ajan kuluessa? Entä voiko siellä olla susieriä joukossa? Olen itse kylvänyt Tabascopussin kaikki siemenet (kymmenkunta) enkä ole saanut ainoatakaan itämään, vaikka joka idätyksellä useat muut lajikkeet ovat itäneet.


siementen itävyys pysyy hyvänä monia vuosia jos säilyttää pimeässä ja kuivassa paikassa
->c<-
-->ch<--
--->chi<---
---->chil<----
----->chili<-----
---->chil<----
--->chi<---
-->ch<--
->c<-

Eris

Chilimaailmasta tuli ensimmäiset tilattua... Lisäksi foorumilaisilta saatu ja ostettu.

Kilp

Suurinosa siemenistä tuli Fataliilta ja muutaman lajin sain foorumilaiselta.

Chilicutter

Suurin osa siemenistä tulee ystäviltä ympäri maailmaa.
Siten siemenpankeista ja kauppiailta.
Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

hessi

ensimmäiset chilin siemenet toin itse Walesista, sitten sain Herra 47:lta ja muilta foorumilaisilta,
vasta nyt tuli Fataliilta "jokunen" ja sitten Usa:sta siemenet joita en suomesta saanut eli chilaca !
mielestäni paras tapa on saada niitä muilta harrastajilta, toki tässä on vaarana, ei puhdas siemen tai sitten taudit joita siemen kantaa. Mutta eipä taida maailmalla olla kovin paljoa "puhtaita" tarkastettuja chilin siemeniä!

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

biblo

Vaikeaa laittaa ääntä kun noita on tullut Fataliilta,kaupasta Fataliin tuoreista chileistä,kavereilta ja tutuilta.
"Grow food, not lawns"

ddog

Lainaus käyttäjältä: biblo - huhtikuu 18, 2010, 23:40:24 ip
Vaikeaa laittaa ääntä kun noita on tullut Fataliilta,kaupasta Fataliin tuoreista chileistä,kavereilta ja tutuilta.


Onhan tuolla "Joka puolelta" tai "jostain muualta"

Mulla on vähän joka puolelta, foorumilaisilta, fataliilta, kaupan chileistä ja puutarhaliikkeestä

PeeVee

Kaupasta, kaverilta, foorumilaisilta, Fataliilta, Chilimaailmasta, siemenketjukirjeistä. Ainiin ja saahan noista omistakin puskista lisää... :D

wille

Lähinnä Fataliilta ja muilta harrastajilta.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

__S1__

Tilasin ekat chilit Fataliilta ja ostin jotain chiliä kaupasta.

psyphish

Fataliilta olen aina tilannut, en ole muita kauppoja tajunnut tutkiakkaan. Muilta foorumilaisilta on myös parit siemenet saanu.  :)

jasssu

fataliilta ekat siemenet tilasin. sitte on tullu tilattua myös chilimaailmasta ja kohta tulee myös yhdeltä foorumilaiseltaki  :D

TunturiTiger

Melkein tekis mieleni sanoo, että "siemenet on omasta pussista", mutta näinhän se asia ei ole. On ollu pakko turvautua fataliin apuun ja kiertävään siemenkirjeeseen. ;D

Redfox

Fataliilta tilasin ensimmäiset chilin siemenet ja oli kyllä valinnan vaikeus. :)
Oh no of course not, after all if I were me then you would have to be you and we just can't have that.

Pihlajakäki

Osan lajikkeistani sain kaveriltani, joka lienee ne tilannut fataliilta ja osan chiliyhdistyksen liittymispaketista
Parempi myöhemmin kuin aiemmin

Petteri Nuora

Fataliilta jalostetut ja villit foorumilaisilta.

Chilijamppa

Semillas paikasta tilailen siemeneni, ei ole ollut juuri pahaa sanottavaa ko. paikasta. :thumbup: