maaliskuu 28, 2024, 11:07:20 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Kalastus

Aloittaja Torakka, tammikuu 10, 2009, 12:10:24 ip

« edellinen - seuraava »

Torakka

tammikuu 10, 2009, 12:10:24 ip Viimeisin muokkaus: heinäkuu 02, 2014, 17:53:22 ip käyttäjältä Janne
käykös täältä moni pilkillä?

Mape

silloin tällöin pilkillä mutta kesällä tulee käytyä paljon paljon enemmän kalassa.....
---

Maakari

Tuleehan sitä käytyä yhdellä järvellä ja viereisellä joella sillon tällöin.
Saas nähdä tuleeko tänä keväänä reissu yhdelle metsälammelle, josta on yleensä ihan mukavan kokosia jahvenia tullu.
Toivossa on hyvä elää...

BuRaX

Pilkkittyä tulee joka talvi jäiden lähtöön asti.
Kesäisin sitten verkolla, katiskalla, virvelillä ja ahkerasti perholla.
#400.

pume

Tottahan sitä pilkittyä tulee, varsinkin kevät puolella kiertelen kaikki pilkkikisat läpi

Timppa75

Kyllä pilkillä tulee käytyä paljonkin,mutta vähän keväämmällä kun aurinko jo pikkasen lämmittää.
Kun olet epävarma, mumise. Kun olet kusessa, delegoi.

Poppamies Tuliliemi

Enpä ole vuosiin käyny pilkillä, mutta nyt viime aikoina on tullut pilkittyä virtuaalisesti pro pilkin parissa

http://www.kalassa.net/propilkki2/

Ilmainen pilkkipeli siis kyseessä, varsin lystiä ajanvietettä ja varsinkin porukalla pelatessa mukavaa hupia. Helppo oppia pelaamaan, mutta taitoa vaatii jos isompaa saalista kaipaa.
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Torakka

joo nyt oon ite innostunut pilkimisestä ja pro pilkkiä olen pelaillut noin 3vuotta

timppa

Ennen tuli koluttua pilkkikilpailuja melkein joka viikonloppu. Nykyisin vain normiharrastuksena kevättalvisin. Kesällä melkoisen usein tulee käytyä Saimaalla uistelemassa ja välillä perhokalassa joilla.
Ruoka ilman chiliä on teeskentelyä!
ps. kysy siemeniä, löytyy yli 80 eri lajiketta! OTA YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTILLA: sir_timppa@hotmail.com

En lue yksityisviestejä!

Lopez

Tänätalvena ei vielä ole pilkkijäitä korkattu, kun kaira jäi keväällä "sisämaahan" ja pitäisi tulevana viikonloppuna se sieltä käydä noitamassa. Samalla voisi kokeilla, joko made on tullut kutupaikkojen lähistöille syönnökselle. Muuten kyllä tulee kalastettua "aina kun mahdollista" ja lähes kaikilla lain sallimilla (viimevuosina katiska on jäänyt pois repertuaarista), eli talvella pilkki ja sulanveden aikana vetouistelu, soutu-uistelu, heittokalastus, perhokalastus ja verkkojakin tulee mökin edustalla liotettua... Talviverkotuskin pitäisi ottaa ohjelmistoon tässä jossain vaiheessa. Ehkä.

MasaT

Kyllä vaan! Tänään tuli pitkästä aikaa käytyä merellä pilkillä ja sain elämäni ensimmäistä kertaa kuoreita pilkillä. Hieman epäilytti kun ne haisee aika vahvasti kurkulle ja ilmeisesti pilaantuu aika nopeasti.
-Mutta enpä ole parempaa kalaa vielä maistanut kun tuoreet kuoreet paistinpannulla! Käpristelee kyllä aika vahvasti, ettei meinaa pysyä pannulla. ;D
Heti aloin suunnitella kuoreita wokissa chiliöljyssä paistettuna. -Seuraavaa saalista odotellessa. ;)

SahuriX

Toisinaan poikkeen Kolvaalla kolmen kiven karilla... (Säkylän Pyhäjärvi)

Tosin enimmäkseen lipsahtaa se kalastus sivummalle muitten "harrastusten" varjoon... mutta toki olen sieltä siikaa ja abboraa kiskonu reijjästä kiiskisten seassa...
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

MasaT

Lainaus käyttäjältä: SahuriX - maaliskuu 13, 2009, 23:02:28 ip
Toisinaan poikkeen Kolvaalla kolmen kiven karilla... (Säkylän Pyhäjärvi)

Tosin enimmäkseen lipsahtaa se kalastus sivummalle muitten "harrastusten" varjoon... mutta toki olen sieltä siikaa ja abboraa kiskonu reijjästä kiiskisten seassa...

Et kai vaan harrasta jääpurjehdusta? Vai onko suku pyhäjärven seudulta?

Riiviö

Kävin tuossa yhden kaverin kanssa upottamassa parit verkot Iitin Urajärveen pari viikkoa sitten. Kuha on hyvää, mutta alle kiloiset lahnat on neulatyynyjä. Haukea näkyy myös löytyvän, meinattiin kokeilla haukichipsejä, kun islantilainen hartfiskur on parhaita herkkuja maailmassa... ::)
...vaikka olenkin Puutarhuri, joka tappaa talossa ja puutarhassa...

jarzzo85

kyllä tossa muutama viikko sitten tuli madetta aika ahkerasti pilkittyy ja viikonloppuna pitäis kuhaa lähtee pilkkimään

jarzzo85

haukichipsejä??? millasella reseptillä?

Watt

Lainaus käyttäjältä: jarzzo85 - maaliskuu 19, 2009, 00:51:29 ap
haukichipsejä??? millasella reseptillä?


Kuulosti niin epäillyttävältä että oli pakko katsoa mitä googlella oli tarjottavana kyseisestä herkusta

Paneroidut haukisipsit
Haukisipsit

Kuulostaa lupaavalta. Juuri heitin pakastimesta menemään viimekesän haukisaaliin kun ei sitä kukaan syönyt :D
Hauen voisi korvata vaikka kuhalla...hmm
Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com

SahuriX

Lainaus käyttäjältä: MasaT - maaliskuu 13, 2009, 23:12:17 ip
Lainaus käyttäjältä: SahuriX - maaliskuu 13, 2009, 23:02:28 ip
Toisinaan poikkeen Kolvaalla kolmen kiven karilla... (Säkylän Pyhäjärvi)

Tosin enimmäkseen lipsahtaa se kalastus sivummalle muitten "harrastusten" varjoon... mutta toki olen sieltä siikaa ja abboraa kiskonu reijjästä kiiskisten seassa...

Et kai vaan harrasta jääpurjehdusta? Vai onko suku pyhäjärven seudulta?


en oo koskaan kokeillu sitä jääpurjehdusta vaikka siellä hyvät olosuhteet olis, mulla on tuttavia siinä karin lähistöllä niin sitäkautta sinne pilkille oon joutunu...
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

Poppamies Tuliliemi

Lainaus käyttäjältä: Watt - maaliskuu 19, 2009, 08:43:00 ap
Lainaus käyttäjältä: jarzzo85 - maaliskuu 19, 2009, 00:51:29 ap
haukichipsejä??? millasella reseptillä?


Kuulosti niin epäillyttävältä että oli pakko katsoa mitä googlella oli tarjottavana kyseisestä herkusta

Paneroidut haukisipsit
Haukisipsit

Kuulostaa lupaavalta. Juuri heitin pakastimesta menemään viimekesän haukisaaliin kun ei sitä kukaan syönyt :D
Hauen voisi korvata vaikka kuhalla...hmm

Hitto, haukisipsit lemon dropilla maustettuna vois toimia hiivatin hyvin :P Pari kesää sitten sain muutamia pikkasia ahvenia laiturin nokasta, fileerasin ne ja paistelin lemon dropin kanssa pannulla ja kyllä toimi :P
"In sudore vultus tui vesceris pane"

maunemaune

mä olen kerran käyny pilkillä kalaa ei tullu mut oli kyl siistiä, kesäisin aktiivisesti pyrin käymään virveliä viskaamassa joka viikonloppu, tulevaa kautta odotan todella innolla, ostin hyrräkelan (abu ambassedeur 6500 c3) en oo ikinä ees ollu hyrräkelan lähellä, sit shimano forcemaster 200 jerk vavan  ja paaljon jerkki uistimia ihan uus ulottuvuus odottaa maunepoikaa jahka jäät lähtee!