maaliskuu 29, 2024, 08:04:31 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Minkälaista musiikkia porukka kuuntelee?

Aloittaja chilifani, huhtikuu 29, 2012, 00:57:04 ap

« edellinen - seuraava »

chilifani

Eli tänne voi käydä ilmottaan että minkäslaista musiikkia porukka kuuntelee. Itellähän se on tietysti METALLI

Fat Ali

huhtikuu 29, 2012, 02:39:56 ap #1 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 29, 2012, 11:12:52 ap käyttäjältä Fat Ali
Dark Tranquillity, Pantera. Myös Disturbed ja Black Label Society iskee kivasti. Mattsonin mainostama Eluveitie on uusin löytö.
Eikä unohdeta suomihumpan kuningasta, laulu- ja soitinyhtyettä nimeltä Eläkeläiset  ;D
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.

Ryhis

huhtikuu 29, 2012, 10:17:17 ap #2 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 29, 2012, 17:29:25 ip käyttäjältä Räyhis
Kaikki paitsi;

- Suomi-musa
- Konemusa  oooo-oo-oooo kirottu olkoon rasse!
- Freejazz
- Koiranoksennus-hevi
- Amerikkalainen paska
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

rasse


LupeKani

Metallia, rockia, jenkkiräppiä, elokuvamusiikkia (instrumentaali). Kuuntelen hyvää musiikkia eli olen lähes kaikkiruokainen, jopa Jenni Vartiaista ja U2  löytyy soittolistalta. Suomiräppi ja remixien tuottaminen nettiin vanhoista hiteistä tietokoneella ei ole oikeata musiikkia, joten niitä en kuuntele kirveelläkään, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, nekin artistit lähinnä underground kamaa.
Pääasiassa melodista metallia ja trashia kuitenkin soittolistoilta löytyy.. 

Ja sitä koiranoksennusheviä en voi itsekään sietää. Vittu kun on hienoa murista 3min samaa paskaa mikkiin ja toinen sahaa kitaralla kahta kieltä koko biisin, rumpali hakkaa blastia kuin viimeistä päivää ja basisti on muutenvaan vitun tampio.

chilifani

huhtikuu 29, 2012, 13:28:39 ip #5 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 29, 2012, 13:33:28 ip käyttäjältä chilifani
Itse olen niin metalhead että en voi sietää muutakun rockia ja metallia :) mikkiinoksentaminen menee minulla ja blastin hakkaus, koska en kuuntele kuin metallia niin vaihtelu virkistää.

tyyliin tämä on minun musiikkia: http://www.youtube.com/watch?v=Bv-oswyPzak
Ja metallica on yksi legendaarinen metalli bändi mun korvaan. Ja kaikki muuta tiedättehän nämä Iron Maiden, AcDc,Deep Purple, Led Zeppelin ja monia muita.. mutta Punkkia en viitsi kuunella.. :(

Aku

Vähän kaikenlaista musiikkia tulee kuunneltua. Parhaiten kuitenkin iskee reggae.

boozeman

Pääasiassa rockia ja metallin lähes kaikkia alagenrejä, mutta jos halutaan tarkempi kuvaus niin joskus olen sanonut jotakin seuraavaa:

Klassisesta, Keskiolutjatsin ja Adult Oriented Rockin kautta melodisprogressiiviseen rock-metalliin, josta jatketaan taikaeläinhevin (powermetal) suuntaan ratsastamalla panssaroidulla yksisarvisella läpi palavan taikametsän ja lopulta paanukattohevin (melodic death metal) kevyemmät sävelet saavuttaen.
https://viinanen.org - Ei se siitä... - #1213

Lillen

huhtikuu 29, 2012, 16:31:26 ip #8 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 30, 2012, 09:44:53 ap käyttäjältä Lillen
Melodic Death Metal/ Folk-Viking Metal pääsääntöisesti. Joskus jotain muuta kevyempää/raskaampaa.

Yleensä bändejä kuten:
-Noumena
-Ensiferum
-Insomnium
-Omnium Gatherum
-Amon Amarth
-Barren Earth
-Before the Dawn
-Amorphis
-Wintersun
-Kalmah

Joskus:
-Volbeat
-Slayer
-Iron Maiden
-Swallow the Sun
-Children Of Bodom
-Angel Vivaldi
-Korpiklaani
-Finntroll
ym. ym.

Harvemmin mitään ei metallia/ Volbeattiä.

Miksu77

Pääasiassa metallia ja suomalaista iskelmää, hieman erikoinen yhdistelmä. ???
Pahinta myötähäpeää tunnen, kun radiosta alkaa kuulumaan Suomi Hiphop/Rap musiikia :'(

Nikodeemus

Lainaus käyttäjältä: Miksu77 - huhtikuu 29, 2012, 20:05:20 ip
Pahinta myötähäpeää tunnen, kun radiosta alkaa kuulumaan Suomi Hiphop/Rap musiikia :'(

Sama homma, mutta olen päätellyt tämän johtuvan enimmäkseen siitä, että radiosta tulee vain jotain Cheekin ja muiden tunareiden yoyo-luulen-olevani-miamissa -sontaa. On Suomessa hyviäkin räppäreitä, mutta ei niitä kyllä Novalta kuule.
Mitä itse aiheeseen tulee, oma musiikkimakuni on todella laaja. Joka genrestä löytyy todella hyviä biisejä ja toisaalta kyllä kaikensorttiset muusikot osaavat sitä paskaakin suoltaa.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

TunturiTiger

Viimeaikoina on spotify soittanut Imelda Mayta. Muutenkin soi hyvin pitkälti rock ja metalli, mutta kyllä se iskelmäkin välillä purasee. Tekis melkein mieli mennä joskus jollekin tanssikurssille, mutta eukon pyörätuoli hankaloittaa harrastusta. Joo ei se estä, mutta hankaloittaa..

wille

Metallia, rockia ja hard rockia laidasta laitaan. Siis ihan Helloweenista Iron Maidenin ja Viikatteen kautta Annihilatoriin ja Machine Headiin, siitä Judas Priestin ja In Flamesin siivittämänä At The Gatesiin ja Slayeriin.

Ton lisäksi tulee fiilisteltyä vanhaa Jazzia, Bluesia ja 60-luvun hittejä. :)

Täysin sietämätöntä musisointia harrastavat on Popeda, Yö ja Irwin. Minkään maalainen rap ei myöskään uppoa kuin hyvin, hyvin harvoissa tapauksissa. Iskelmämusa on kanssa kokolailla skeidaa. Tyhjän nyhväämistä.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

SK

Rock ja Metalli yleensä. Radiorockia voin työpäivän kuunnella hyvillä mielin, mutta muita radiokanavia ei kauaa jaksa.
Hyviä bändejä on niin paljon, että turha niitä luetella. Varsinkin, kun joskus ns. huonompi bändi yllättää hyvällä keikalla.
Live musiikin ystävä...

Jani M

Enimmäkseen metallia joo. Sitten tietysti jotkut ihan täysin randomit kuten Tuvalainen kurkkulaulanta (ihan oikeasti, btw, Yat Kha, Alash Ensemble jne...) ja jotkut todella häröt konemusiikkihommat.

Whili


chilley

Mun soittolistalta löytyy kyllä melko laajalta skaalalta kaikenlaista. Eniten lähinnä sydäntä on kyllä se KONEMUSA, mutta ei kaikki. House (melkein kaikkine alalajeineen), Indie Dance / Nu-Disco + vähän technoa ja dubstep osastoa niin hyvä tulee.

Toki myös muitakin musatyylejä tulee kuunneltua, kuten Funk, Soul, Disco, Blues, 60-70 -luvun rnb, reggae ja jonkin verran myös räppiä..

Eli aika laajalla skaalalla mennään. Mitään musiikkia en voi sanoa vihaavani, mutta verenpaine kyllä lähtee lievästi nousujohteiseksi silloin kun kaiuttimista pauhaa suomiräppiä tai pilipali trancea. En voi myöskään sanoa pitäväni hirveästi näistä niin sanotuista ikivihreistä suomiklassikoista, kuten vaikkapa nämä prkleen jäätelökesät sun muut...



Jääkiekon maailmanmestaruuskisojen kunniaksi:
"Olen pelannut Gordie Howea ja Alexander Ragulinia vastaan, ja tiedän mitä kaukalossa oleminen tarkoittaa : "If you can't stand the heat, stay out of the kitchen". - Juhani "Tami" Tamminen

Noli Me Tangere

Kritisoin kyselyä. Kaksi vaihtoehtoa ei riitä, joten en äänestä.

Rock-puolelle kallistuu ehkä kuitenkin eniten...

ihis81

Muutaman jälkeen yleensä kasaria ;D suomalaista ja ulkomaista.
Humppaa, iskelmää,melodista trancea, poppia, rockia, ja ennenkaikkea punkkia ym joita saattaa yli 2 promillen ;D kunnossa kuunnella.

No sellaista aivot narikkaan hyvän mielen meininkiä :)
(ennen tehtiin musiikkia suoraan sydämestä ja aidosti ja oikeasti tunteella, nykyään vain rahasta, ja sen kyllä kuulee...)
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

J4SK4

Proge rock ja metalli; Pink Floyd ja Dream Theater esim. Kaikki rockin ja metallin väliltä ja välillä tulee bluessii kuunneltuu.