maaliskuu 28, 2024, 10:27:50 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - toukokuu 31, 2015, 10:02:33 ap
Uimaan ois kyl aika jepa.


Eilen tuli käytyä uimassa, oli tosin se aika tavanomainen ongelma eli en pysynyt pinnalla  :P Reilu 40 minuuttia  ja kone väitti että keskimäärin 11 metrin syvyydessä, maksimi 16 metriä  ::)

sorrii

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: sorrii - toukokuu 31, 2015, 10:21:15 ap
Mahtaa olla painavat vehkeet ...


12 litran 200 bar paineilmapullo, venttiilit sun muut roippeet, tasapainotusliivi, kuivapuku ja sen kanssa 12 kg lyijyjä ja muut romut päälle... Kyllähän niistä jokunen kilo kertyy  ;D Kunhan noi vedet vähän lämpenee että tarkenee kunnolla märkäpuvulla niin saa tuota lyijykasaa muutaman kilon pienemmäksi....

Jani M


wille

Tuossa aiemmin mainitsin tilanneeni jousen. Siitä särkyi tähtäimen korkeussäätö maalis-hutikuussa. Ilmoitin myyjälle. Ei vastausta. Ei vielä kolmen-neljän viestinkään jälkeen. Siitä sitten kuluttajaneuvonnan kautta asiaa hoitamaan ja yhtäkkiä tulikin vastaus. Ei tosin toivotun lainen. Vastaukset sitäpaitsi tulevat yksityishenkilön sähköpostista, ei firman sähköpostista.

Asia ei mene perille, eikä etene. Viimeisin viesti tältä yksityishenkilöltä taisi tulla 20.5. ja oli sisällöltään "laita tänne niin korjataan." Sanatarkasti. Kyselin, että miten postitus hoidetaan ja mikä on täällä? Tämän jälkeen ei ole asiasta ollut puhetta. Kuluttajaoikeusneuvoja on ollut suoraan yhteydessä kahteen eri sähköpostiin (firman ja yksityishenkilön) tuloksetta.

Nyt ollaan siinä pisteessä, että vaadin kaupan purkamista koska tuotetta ei ole onnistuttu korjaamaan kohtuullisessa ajassa. Hankalaa sikäli, kun joutuu käymään yksinpuhelua vastapuolen kanssa. Seuraavana onkin sitten jutun vieminen kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.

Tämän yrityksen kanssa en tule asioimaan enää koskaan, kunhan tämä asia ratkeaa. En voi suositella kenellekään muullekaan. Erinomaisen hämärää touhua.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: wille - kesäkuu 03, 2015, 19:38:13 ip
Tuossa aiemmin mainitsin tilanneeni jousen. Siitä särkyi tähtäimen korkeussäätö maalis-hutikuussa. Ilmoitin myyjälle. Ei vastausta. Ei vielä kolmen-neljän viestinkään jälkeen. Siitä sitten kuluttajaneuvonnan kautta asiaa hoitamaan ja yhtäkkiä tulikin vastaus. Ei tosin toivotun lainen. Vastaukset sitäpaitsi tulevat yksityishenkilön sähköpostista, ei firman sähköpostista.

Asia ei mene perille, eikä etene. Viimeisin viesti tältä yksityishenkilöltä taisi tulla 20.5. ja oli sisällöltään "laita tänne niin korjataan." Sanatarkasti. Kyselin, että miten postitus hoidetaan ja mikä on täällä? Tämän jälkeen ei ole asiasta ollut puhetta. Kuluttajaoikeusneuvoja on ollut suoraan yhteydessä kahteen eri sähköpostiin (firman ja yksityishenkilön) tuloksetta.

Nyt ollaan siinä pisteessä, että vaadin kaupan purkamista koska tuotetta ei ole onnistuttu korjaamaan kohtuullisessa ajassa. Hankalaa sikäli, kun joutuu käymään yksinpuhelua vastapuolen kanssa. Seuraavana onkin sitten jutun vieminen kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.

Tämän yrityksen kanssa en tule asioimaan enää koskaan, kunhan tämä asia ratkeaa. En voi suositella kenellekään muullekaan. Erinomaisen hämärää touhua.

No on kyllä pöljää touhua :(
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

masaiman

Täsmälleen samasta putkasta tilasin kauan sitten tuulimittarin. En saanut tilausvahvistusta kahden kyselyn jälkeen, enkä myöskään vastausta kysymykseen milloin on lähtenyt/lähetetään. Ainoa vastaus minkä sain sieltä oli sisällöltään "ok" joka tuli tulenkatkuiseen viestiin että perun tilauksen kohtuuttoman toimitusajan sekä surkean yhteydenpidon takia ja että mittaria on turha lähettää koska en aio sitä lunastaa. Että lycka till, en lähettäisi jos suunnittelet saavasi sen vielä takaisinkin. Käsittämätöntä että koko putka on yleensäkään enää pystyssä sillä lueskelin lukuisia samanlaisia kokemuksia leijapurjehdus yms foorumeilta jo vuosia sitten ja nekin olivat vuosia vanhoja.

DP

Muuten noi neva hommat on mukavia, mut hitto kun ei tiedä aina illallakaan et onks aamulla töitä vai ei.. Tänään kyllä oli kaikkein paras; 2h olin töitä tehny, ennen kun sain tietää et pitiks miun ees olla siellä. ::) Piti työkavereilta kysellä et miten tehään, kun herra työnantaja ei vastannu vuorokauteen puhelimeen. ;D Et joo, ihan normaalia tuolla.

Jalapeno-nam

Mitä te marisette autoistanne.
Katsokaapa miten veli venäläinen ajelee

https://www.youtube.com/watch?v=g0AdbrpWFV0
2:02 kohdalta

Miquel

"15 VUOTTA LUOTETTAVAA VERKKOKAUPPAA

Parhaiten saat meihin yhteyttä sähköpostilla - se on nopein ja helpoin tapa.

Tuhannet suomalaiset ostavat täältä vuosittain turvallisesti tuotteensa!

Verkkokauppamme palvelee 24/7 - TERVETULOA!

www.villenkello.fi"

;D  ;D
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

wille

Lainaus käyttäjältä: Miquel - kesäkuu 10, 2015, 22:50:47 ip
"15 VUOTTA LUOTETTAVAA VERKKOKAUPPAA

Parhaiten saat meihin yhteyttä sähköpostilla - se on nopein ja helpoin tapa.

Tuhannet suomalaiset ostavat täältä vuosittain turvallisesti tuotteensa!

Verkkokauppamme palvelee 24/7 - TERVETULOA!

www.villenkello.fi"

;D  ;D


Alkaa olla sellaiset ajat, että kuluttajariitalautakunta saa kokeilla onneaan yhteyden saamisessa.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

narttu

Saatana sentään tätä taloyhtiön nettiä. >:(  >:(  >:( Hain just Popcorn timen koneelle ja olis helkkaristi hyviä sarjoja mitä katsoa, MUTTA KUN EI VITTU NETTI PELITÄ, NIIN EI PELITÄ. :'(  >:(  :'( Tarttee varmaan pistää raha kiertoon ja hommata lisää nopeutta tiedon siirtoon. ;)
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

akselsson1

Jooh elikkäs koira söi sitten repun mun poissaollessa, vetskari keskeltä poikki  ja vähän muutakin. Avot. Mulla oli jo jonkinasteinen suhde tohon reppuun.
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Fredrik-flugarn

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - kesäkuu 16, 2015, 22:01:17 ip
Jooh elikkäs koira söi sitten repun mun poissaollessa, vetskari keskeltä poikki  ja vähän muutakin. Avot. Mulla oli jo jonkinasteinen suhde tohon reppuun.


Karvainen reppu olisi tosi jännän näköinen! ::) Suhde tohon karvakasaan vaan vähäsen muuttuisi.
Rehut ja revitetyt pelihousut, kasvatuspäiväkirja siis...
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16281.0

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - kesäkuu 16, 2015, 23:14:27 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - kesäkuu 16, 2015, 22:01:17 ip
Jooh elikkäs koira söi sitten repun mun poissaollessa, vetskari keskeltä poikki  ja vähän muutakin. Avot. Mulla oli jo jonkinasteinen suhde tohon reppuun.


Karvainen reppu olisi tosi jännän näköinen! ::) Suhde tohon karvakasaan vaan vähäsen muuttuisi.

Öööhhöhöö onko tää sitä samaa sarjaa kun kaverilla oli joskus karvainen subbari, aka "naapurin koira"  ::)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Fredrik-flugarn

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - kesäkuu 17, 2015, 20:42:08 ip
Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - kesäkuu 16, 2015, 23:14:27 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - kesäkuu 16, 2015, 22:01:17 ip
Jooh elikkäs koira söi sitten repun mun poissaollessa, vetskari keskeltä poikki  ja vähän muutakin. Avot. Mulla oli jo jonkinasteinen suhde tohon reppuun.


Karvainen reppu olisi tosi jännän näköinen! ::) Suhde tohon karvakasaan vaan vähäsen muuttuisi.

Öööhhöhöö onko tää sitä samaa sarjaa kun kaverilla oli joskus karvainen subbari, aka "naapurin koira"  ::)

Vuff! Vuff! :D
Rehut ja revitetyt pelihousut, kasvatuspäiväkirja siis...
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16281.0

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - kesäkuu 17, 2015, 21:40:35 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - kesäkuu 17, 2015, 20:42:08 ip
Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - kesäkuu 16, 2015, 23:14:27 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - kesäkuu 16, 2015, 22:01:17 ip
Jooh elikkäs koira söi sitten repun mun poissaollessa, vetskari keskeltä poikki  ja vähän muutakin. Avot. Mulla oli jo jonkinasteinen suhde tohon reppuun.


Karvainen reppu olisi tosi jännän näköinen! ::) Suhde tohon karvakasaan vaan vähäsen muuttuisi.

Öööhhöhöö onko tää sitä samaa sarjaa kun kaverilla oli joskus karvainen subbari, aka "naapurin koira"  ::)

Vuff! Vuff! :D

Se oli varmaan iso kun se oli enempi semmonen umfff umfff umfffff
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Jani M

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - kesäkuu 17, 2015, 22:35:45 ip
Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - kesäkuu 17, 2015, 21:40:35 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - kesäkuu 17, 2015, 20:42:08 ip
Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - kesäkuu 16, 2015, 23:14:27 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - kesäkuu 16, 2015, 22:01:17 ip
Jooh elikkäs koira söi sitten repun mun poissaollessa, vetskari keskeltä poikki  ja vähän muutakin. Avot. Mulla oli jo jonkinasteinen suhde tohon reppuun.


Karvainen reppu olisi tosi jännän näköinen! ::) Suhde tohon karvakasaan vaan vähäsen muuttuisi.

Öööhhöhöö onko tää sitä samaa sarjaa kun kaverilla oli joskus karvainen subbari, aka "naapurin koira"  ::)

Vuff! Vuff! :D

Se oli varmaan iso kun se oli enempi semmonen umfff umfff umfffff



narttu

Saattans sade ja se etten muuta keksinyt valittaa. :-\
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

narttu

Taas minä valitan! :( Ei perkele oo ikinä aikaisemmin ollut näin helvetin tylsää/yksinäistä kesälomaa. :'( Vanhan kodin pihaan kun menit, niin aina joku tuli seuraksi, ei täällä. :( Tässä sit yksinään otat arskaa (nyt kun se viimeinkin paistaa) juot olutta yksin ja viihdytät itseäsi ristikon avulla yksin. :'( Tämmösenä sosiaalisena eläimenä koen että mua rääkätään. :'( Olisko kellää Anja Eerikäiselle puh numeroa taivaaseen? olis vähän asiaa. ;)
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna