maaliskuu 29, 2024, 07:34:20 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilin poltteessa - Jäsenlehti

Aloittaja wille, huhtikuu 22, 2013, 20:41:55 ip

« edellinen - seuraava »

Caide

Lainaus käyttäjältä: jewe - huhtikuu 24, 2013, 10:14:44 ap
Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 23, 2013, 21:50:36 ip
Ehdottomasti seuraava stoori Jewestä.


Hah, minä olen enemmänkin tällainen takapihan duunari joka vaan puskee kuvia päivyriin. Kyllä mulle riitti ainakin vähään aikaan toi TS:n tekemä stoori. Ja voihan noissa kasvattajastooreissa olla muitakin kuin kasvarinsa täyteen chilejä pukkaavia friikkejä. Pienemmässä mittakaavassa noita ansioituneita kerrostalo/rivitalokasvattajia on täälläkin runsain mitoin.

Lehden runko voisi tosiaan mennä aina jonkun teeman mukaan (ruoka, lajit jne.) ja 1-2 kasvattajaa joka lehteen jos mielipiteensä saa yhdistykseen toistaiseksi kuulumaton sanoa. Ja sitä chiliruokakirjaa kaipailen minäkin kun olen tuolla keittiön puolella aikamoinen urvelo.

Oliko se tarina TS:ien puutarhaliitteessä sinusta? Mietinkin kenestä se oli, kun oli harvinaisen hyvä artikkeli, eikä puhuttu höpöjä.

PetraK

Lehdelle vois avata oman topicin, jonne vois kukin heitellä ehdotuksiaan. Jaolstenin heilutellessa tahtikeppiä uskallan luvata, että parhaamme mukaan teemme seuraavastakin lehdestä jäsenille kattavan ja mielenkiintoisen paketin. Itse en lähtis ihan teemoina tekemään lehteä, vaan sopivassa suhteessa chiliherkkuja, lajiesittelyjä, kasvattajia, välineistöä yms vuodenaikoja unohtamatta. Uskokaa pois, setä Jaolsten kun pääsee vauhtiin, meiltä loppuu lehdestä sivut kesken...  ;D

Tämä chilimaailma kun on kohtuu uus juttu minullekin, niin "palkkiona" tekemisestä pääsen lukemaan jutut ennen muita. Hah!  8)
Taksimafian Pääkaupunkiseudun Puutarhaosasto

jewe

Lainaus käyttäjältä: Caide - huhtikuu 24, 2013, 11:25:19 ap
Oliko se tarina TS:ien puutarhaliitteessä sinusta? Mietinkin kenestä se oli, kun oli harvinaisen hyvä artikkeli, eikä puhuttu höpöjä.


No jaa, vähän vaan nyppi kun artikkeli kutistui puoleen kun pois jäi lähes kaikki kuvat/kuvatekstit joissa oli mm. rocotoamppeleita kasvarissa, kivivillachinensejä, vesiviljelyboxeja, mössöjä, suklaata jne. Ehkä ne sitten oli vähän liian erikoisia "harrastelijoille" suunnattuun liitteeseen. Meni nyt offtopic.

PP

Lainaus käyttäjältä: jewe - huhtikuu 24, 2013, 16:33:37 ip
No jaa, vähän vaan nyppi kun artikkeli kutistui puoleen kun pois jäi lähes kaikki kuvat/kuvatekstit joissa oli mm. rocotoamppeleita kasvarissa, kivivillachinensejä, vesiviljelyboxeja, mössöjä, suklaata jne. Ehkä ne sitten oli vähän liian erikoisia "harrastelijoille" uunnattuun liitteeseen. Meni nyt offtopic.


Pakko jatkaa sen verran, että onko tuota netissä?

Aji Chileno

Kyllä oli hieno lehti! Hyvää työtä ovat vastuulliset tehneet.

Vastaavanlaista julkaisua tekevänä voin sanoa, että kyllä tuossa hommaa riittää.

Nyt kun aloin palautetta antamaan, niin annetaan sitä sitten koko skaalassa. Havaitsin muutamia pieniä taitollisia erehdyksiä mm. väliotsikoissa sekä joitakin kieliopillisia mokia, mutta en niiden takia toki yöuniani menettänyt. Älkää nyt toki ottako itseenne. Se ei ole tarkoitukseni. Kuten aiemmin sanoin, hieno lehti!


Ryhis

Voisiko tämän painotuotteen ostaa (halvalla ja ilman postikuluja ;) ) jotta voisi tutustua ja mahdollisesti liittyä yhdistykseen?

Vai onko pakko liittyä?

Nimim. Suomen Orkideayhdistyksen prospect-member
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

jewe

Lainaus käyttäjältä: PP - huhtikuu 24, 2013, 22:29:04 ip
Pakko jatkaa sen verran, että onko tuota netissä?


Ei taida olla. Lehti taisi tulla joku kuukausi sitten.

boozeman

Missä kohtaa kannattaa ruveta huolestumaan / huutelemaan perään kun tuo lehti + uuden jäsenen siemenet (ei kuitenkaan missään koeputkessa!) on vielä matkalla.

Nimim. Tammikuussa 2013 jäsenmaksunsa jo maksanut :)
https://viinanen.org - Ei se siitä... - #1213

Kärsä Babar

Jos osoitetiedot on ennallaan, niin laita minulle yksityisviestinä nimesi niin tarkastelen asiaa.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Quini

Kiitokset minunkin puolestani hienosta lehdestä. Jatkakaa samaa rataa.

Melchran

Kiitokset lehdestä ja uuden jäsenen siemenistä, oli todella positiivinen yllätys!

Dethlock

Siemeniä? Tuleeko niitäkin kun on liittynyt?
I'm newbie and I know it  -  2013  -  Chilisti #2374
Kasvatuspäikkäkirja
Hydrohärpäke DethTable


Youtube kanava

Jame

Mä niistä siemenistä niin mutta haluu sen lehden  :P
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

masaiman

Lainaus käyttäjältä: PP - huhtikuu 24, 2013, 00:05:14 ap
Onko lehteä mahdollista tilata sai saada ylimääräistä kappaletta työpaikalle vietäväksi? Omasta en luovu. :)


Tähän +1 kans, takuulla en tuosta erkane, en ees oo viittiny lukee kun juttu kerrallaan et kestäs kauemmin  ;)

Dethlock

Lainaus käyttäjältä: Jame - huhtikuu 26, 2013, 20:39:21 ip
Mä niistä siemenistä niin mutta haluu sen lehden  :P


No minä odottelin lehteä mutta kyllä siemenetkin kelpaa.
I'm newbie and I know it  -  2013  -  Chilisti #2374
Kasvatuspäikkäkirja
Hydrohärpäke DethTable


Youtube kanava

hessi

Jame, en löydä sinua yhdistysrekisteristä, en jäsenenä enkä käyttäjänä joten lehti ei ole lähtenyt, valitan :(
muusta jaosta en nyt osaa vielä sanoa :(

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

hessi

Ja Dethlock, lehti lähtee sinulle varmaan seuraavassa jäsenpostituksessa :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

hessi

huhtikuu 26, 2013, 21:04:09 ip #57 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 26, 2013, 21:43:58 ip käyttäjältä hessi
Ja Räyhis ! voi sinua ressua  ;)
ku et ollu kirjautunu ees käyttäjäksi olis kolahtanut postista polttavaa luettavaa  :)
katsotaan nyt jos sulle lehti tulis jotenki   ::)

ja lisäystä... ootte vaan siinä laatikon lähettyvillä, pian kolahtaa  :-*

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

jaolsten

Voisin lähipäivinä taas piipahtaa Chilitarvikkeessa postitustalkoissa. Saataisiin kymmenille uusille jäsenille liittymispaketit julkaisuineen lähtemään.  ;)

Tänään postitin 20 yhteistyökumppanin kiitoskirjeet. Kiitokset vielä tätäkin kautta!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

nwldx

No hitto, itseäkin alkanut houkuttelemaan liittyminen, kun täälä vaan hehkutetaan ;D