maaliskuu 29, 2024, 07:04:32 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Hyvät/Huonot kauppiaat

Aloittaja Macex, syyskuu 10, 2010, 16:16:11 ip

« edellinen - seuraava »

Macex

Oon pongannut toiselta foorumilta tälläisen, että on myyntiosion alla stickynä "Hyvät/Huonot kauppamiehet/naiset" topic, missä voi antaa kommenttia henkilöstä jonka kanssa on tehnyt kauppaa. Eli vaan pienesti mainittu että:" Plussaa sillejasillenick:lle hyvästä kaupankäynnistä ja tavarantoimituksesta ja vastailusta jne jne" Helpottaa ostamisaikeita, jos myyjällä on positiivista palautetta ja hänet tuolta topic:a löytää. Uusilla kauppamiehillä tietenkin on aina vähän huonot asetelmat tässä, koska eivät vielä ole saaneet positiivista kommenttia, mutta oikein tekemällä asiat ne kyllä tulee :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Ryhis

Äh ja mä oon aina antanut ilmaiseksi. Olen ulkona tästäkin arvostelusta..
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Macex

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - syyskuu 10, 2010, 19:23:02 ip
Äh ja mä oon aina antanut ilmaiseksi. Olen ulkona tästäkin arvostelusta..
Mä en nyt oikein ymmärtänyt tätä kommenttia

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Ryhis

Niin siis, olen lähes aina antanut ilmaiseksi kun joku on pyytänyt voinko myydä jotain.

"Se Räyhis on ihan paska jätkä, pyysin habaneron siemeniä ja se pussitti kolmea muutakin sorttia."
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Macex

Jos kaupan yhteydessä saa bonareita, niin ei kai siitä kukaan voi pahaa sanoa?

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

jasssu


Legoinsinööri

Murobbs? Ei kai tällä sivulla kauppaa vielä niin paljon käydä että kannattaisi?

Sinttis

Periaatteessa ei kuitenkaan mielestäni huono idea, vaikkei vielä tarvetta niin suuresti olisikaan. Vaikka toistaiseksi olisikin vaan hyviä kommentteja, niin ketä se haittaa? Olisi ainakin pienempi kynnys kusettajilla tunkea tänne.

Macex

Ja se että se eka onnistunut "kauppa" poikii sen ekan hyvän kommentin, voi olla jollekkin tärkeä jos miettii että ostaakko joltain vai ei. Ite tässä tein kaupan tän foorumin torin kautta henkilön kanssa, jolla oli vain 2 kommenttia ja molemmat myynti-infoon. Arvatkaa jännittikö?

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Legoinsinööri

Suurin osa kaupoista taitaa täällä olla siementen/kasvien vaihtoa tai muuten vaan nappikauppaa jossa kusetus ei suoranaisesti kannata. Mitä arvokkaampiin kauppoihin tulee niin onhan huuto.netissäkin kusetus melkein yhtä helppoa ja se sivusto sentään keskittyy kaupankäyntiin.

MikaK

Lainaus käyttäjältä: Sinttis - syyskuu 12, 2010, 03:21:03 ap
Periaatteessa ei kuitenkaan mielestäni huono idea, vaikkei vielä tarvetta niin suuresti olisikaan. Vaikka toistaiseksi olisikin vaan hyviä kommentteja, niin ketä se haittaa? Olisi ainakin pienempi kynnys kusettajilla tunkea tänne.

Täällä kauppojen määrä ja arvo on niin olematon, että enemmän suht olemattomasta ketjusta voi olla haittaa, jos tuore käyttäjä huolestuu kun potentiaalisesta kauppakumppanista ei olekaan mitään arvostelua ymmärtämättä todennäköisintä syytä. 

Aji Inferno

Olisi ehkä parempi pitää vähänkään arvokkaampi "myynti" vaikka huuto.net:n puolella, sillä tällä foorumilla ei taida olla mitään mahdollisuuksia (tai haluakaan) mennä sille tontille. Ylläpidolla esim. on äärettömän vähän mahdollisuuksia puuttua siihen, jos joku todella haluaa ns. kusettaa toisia. Niin kauan kuin homma on rahalliselta arvoltaan olematonta tai lähinnä vaihtokauppaan perustuvaa, esim. siementen vaihtaminen kuitenkin onnistunee ilman suurempaa riskiä. Kalliita asioita en tämän foorumin kautta ostaisi kuin ns. tutuilta ja tunnetuilta henkilöiltä.

Tomppa

Niinpä..

Sen melkein tietää että täällä on reilua porukkaa myymässä ja vaihtamassa siemeniä/lamppuja yms...

ja jos joku on epärehellinen niin sana leviää tunnissa kaikkien tietoon..

itse kun olen vaihtanut siemeniä ja lahjoittanut niin kaikki on mennyt niinkuin pitää  8)