toukokuu 14, 2024, 15:39:46 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


(O) Kasvihuone n. 150x150

Aloittaja fluidii, huhtikuu 06, 2014, 18:24:47 ip

« edellinen - seuraava »

fluidii

Tervehdys !

Oon tollasta 150x150cm kasvihuonetta ettiny, ei oikein ole löytyny, kaikki on paljon isompia mitä eteen on tullut.

Löytyiskö täältä joltain suhtkoht tollasta, tai tietääkö joku jotain kauppaa mistä voisi löytyä ?

tuo 150cm on syvyydeltään aika max, mutta leveydeltään voi mennä suuntaan ja toiseen.

-f

fluidii

Meinasin ihan ulos sitä kasvihuonetta

Hömppä

Kyllä mä veikkasin että netistä etsimällä löydät ton kokosen huoneen, tai sitten ostat tavarat ja teet itte :)

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Hömppä - huhtikuu 23, 2014, 16:01:18 ip
Kyllä mä veikkasin että netistä etsimällä löydät ton kokosen huoneen, tai sitten ostat tavarat ja teet itte :)


Minäkin oon koittanut hakea tuon kokoista, enkä ole löytänyt kuin talon seinää vasten laitettavia, jossa ei siis ole ollenkaan takaseinää. Jos löytyy tuon kokoista niin linkkiä tulemaan :)

Hömppä

Miksei tekisi itse? Saa haluamansa laisen ja kokoisen, ja saattaa tulla halvemmaksikin kuin ostaa joku julianan huone ja pulittaa siitä se 450e ;) ;D

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Hömppä - huhtikuu 23, 2014, 20:51:17 ip
Miksei tekisi itse? Saa haluamansa laisen ja kokoisen, ja saattaa tulla halvemmaksikin kuin ostaa joku julianan huone ja pulittaa siitä se 450e ;) ;D


Jos on yhtä hyvä rakentamaan, kuin sammakko lentämään, niin voi olla syynä ettei rakenna itse :D