huhtikuu 16, 2024, 08:37:51 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


nimi kertoo kaiken :)

Aloittaja chili noob, maaliskuu 17, 2014, 13:04:51 ip

« edellinen - seuraava »

chili noob

maaliskuu 17, 2014, 13:04:51 ip Viimeisin muokkaus: maaliskuu 17, 2014, 13:17:27 ip käyttäjältä chili noob
tervehdys arvon chilipäät! (fataliin sanoin)
aloitin itse chilin kasvatuksen helmikuussa 2014 ja heti tuli haasteita.. meinas kaikki chilit kuolla käsiin joten tulin sitten foorumeille kyselemään tyhmiä kysymyksiä. :-[ täältä foorumilta sain heti oikeaa tietoa, miten sevitä niistä ja selvittiinhän niistä :) suuri kiitos siitä että ei tarvinnu heittää koko alkavaa harrastusta pois.
ostin fataliilta pari settiä siemeniä ja siitä se alkoi. kasvamassa on mm. peteneroa, habanero red caribbeania, naga morichia, bovilian rainbownia, pink habaneroa, super chiliä, peito de mocaa ja tietysti aji crystalia. joten homma karkasi käsistä  ;D
olen kemiläinen kerrostalo kasvattaja eikä ole edes parveketta, mutta ikkuna lauta löytyy. neliöitäkin asunnossa on huikeat 30m2  :o
olen ammatiltani kaivinkoneen kuljettaja ja olen työskennelyt lähinnä kaivoksissa 100 tonnisilla lastauskoneilla. sen vastapainoksi aattelin chili harratusta kaikin puolin. pidän kovati poppamiehen kastikkeista mm. juho juntusen koktailista tuli ja leimaus.
että sellainen kasvattaja täällä ja kiitos että on tällainen foorumi olemassa.

NPhoBiaz

Tervetuloa foorumille ja onnea kasvatuksiin! :)

chili noob


pasilan

Tervetuloa! Hienoa saada täältä pohjoisesta lisää chilistejä.
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

Toby

Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.