Kasvatus ja yleinen chilitieto > Tori

Vaihdetaan / Annetaan Siemeniä

(1/106) > >>

Rami:
Postin idea on listata omaan viestiin siemenet jota voit vaihdella toisten kanssa ja listaamalla vaihdettavat / annettavat / haluttavat lajikkeet omaan viestiisi. HUOM! Vain 1 viesti per henkilö! Itsellä ainakin on tilanne se että samaa lajiketta kasvatan max 2kpl ja ostettaessa niitä tulee enemmän kun itse tarvitsen sekä tulevasta sadosta saan tarpeen mukaan uudet talteen. Toivioisin ettei viestiketjuun lisätä muita viestejä jotta sen selaaminen olisi kaikille helpompaa. Ideana on vaihtaa "ylimääräiset" siemenet toisiin lajikkeisiin mitä haluaisit tai antaa tarpeettomat pois. Lahjoitettavissa siemenissä on suositeltavaa että postimaksun maksaa vastaanottaja, sekä annettavien/vaihdettavien siemenien määrä kannattaa sopia yksityisviestillä jotta epäselvyyksiä ei synny.

Toivottavaa olisi myös että Päivitätte omaa viestiänne tilanteen mukaan!

Siemenen ilmoittaminen seuraavalla tavalla:
nimike (laji)

Jos siemenien määrä on suuri ja ne ovat sinulle tarpeettomia suosittelen myös katsomaan:
http://www.chiliyhdistys.fi/pages/fi/siemenpankki.php

Listaa siemenesi seuraavalla tavalla:

Esim.
--- Lainaus ---[OMAT SIEMENET]
Vaihdetaan:
Bird's Eye Baby (C. annuum)
Black Scorpion Tongue (C. annuum)
Medusa (C. annuum)
Mexican Cluster (C. annuum)
Rocoto De San Isidro (C. pubescens)
Bolivian Rainbow (C. annuum)
Naga Morich (C. chinense)
Aji Cristal (C. baccatum)

Annetaan:
Rocoto De San Isidro

Halutaan:
-Orange habanero (C. chinense)
-Pink Habanero (C. chinense)
--- Lainaus päättyy ---

HUOM! Kaikki vaihdot keskustellaan Yksityisviestien välityksellä!!! Jos joku vaihto epäonnistuu tai niissä huijataan lähettäkää minulle YV niin lisään nimen tähän alle.

Vaihto epäonnistunut nick:

Rami:
[OMAT SIEMENET]
Vaihdetaan tai Annetaan:
- Aji Fantasy (C baccatum)
- Aji Finlandia (C. baccatum)
- PI 585267 "Turbo Pube"
- Starfish
- Lemon Drop
- Sunflame

Koko lista siemenistä joita olen valmis vaihtamaan saadakseni haluttuja siemeniä voit katsoa täältä:
Linkki

Halutaan:
- Villejä pääosin
- Rocoto Riesen

Päivitetty: 11.11.2011

Lillen:
         PÄIVITETTY 5.2
         -Vaihdetaan/halutaan lista päivitetään kunhan satoa saadaan kesällä :).

Lillenin siemenet

Olen saanut paljon siemeniä, joten kunhan omat chilini tuottaa satoa annan/vaihdan tottakai pois
           ylimääräiset siemeneni.

Vaihdetaan
     -

Halutaan
       -

Jos jokin kiinostaa YV.tä kehiin!

Whili:
Vaihdetaan    KYSELE !!

Siemenvaraston päivitys käynnissä...

c.annuum

c.baccatum

c.chinence

c.pubescens

Halutaan

Ei ole tarpeita tällä hetkellä...

InkRose:
Ensi kaudelle on olennaisimmat himotukset jo enemmän tai vähemmän hoidossa. Tosin ainahan voi löytyä jotain uutta himoittavaa... Tuossa sigussa on linkki lajikelistaan, jos sieltä joku jotain kivaa vaikka löytää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta