joulukuu 11, 2019, 14:32:39 ip

Uutiset:

Tervehdys, kaksi samaan aikaan sattunutta teknistä muutosta / ongelmaa summa aiheutti vajaan viikon katkon foorumille. Nyt palvelinohjelmisto on jouduttu päivittämään uuteen ja sekä ulkoasu että toiminnallisuus on muuttunut. Toivotttavasti ei ainakaan kovin paljoa huonompaan suuntaan. Odottamattomia ongelmiakin saattaa ilmaantua.

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

sorrii

Eiköhän se Postin auto käy silloin kun laatikot tyhjennetään: Kaupugissa joka päivä ...ehkä?
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Siika

Juu,kyllä posti kulkee....alkuvkon tarjouslehdet/ym posti tuli juuri äsken laatikkoon,ikävä kyllä vanhentuneita ovat nuot tarjoukset ja kirjekkin näemmä 6pvä matkannu 220km päästä ::) ::)
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

sorrii

Sipilän jengi valmistelee Postia myyntikuntoon ...  :-\
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Huru-ukko

Pitänee kouluttaa korppeja postin tilaalle höhöhö....

Rähinä-Reetta

Kukahan opettaisi kotimaisille firmoille asiakaspalvelun jaloa taitoa? Taas harmittaa, että tuli tuettua yhtä sellaista.
Keskisuomalainen valaisinliike lähettää kasvivalaisimen ilman pistokeosaa, saa kuulemma lunastaa erikseen 7€:lla. Postituksen piti olla ilmainen yli 75€:n ostoksilla, mutta sekin selvisi jälkeenpäin, että koskee vain Matkahuollon kautta lähetettäviä tilauksia.  :thumbdown:

sorrii

Kohta ei kukaan tilaa edes kotimaisista nettikaupoista. Kiinamyyjät lähettää ilman postikuluja ja muutenkin ½'een hintaan ...

Mä tilasin pari sellaista ihan kevyttä yksinkertaista 50+50W [100+100 kiinaW] lediviritystä Wish'in kautta ~30€ kuluineen. Niissä oli niitattu ledipiirit suoraan alumiiniheijastimeen. Kiva pinkki valo  :D ... halavalla.. Eii tuulettimia, ei muuntajaa. Painoa parisataa grammaa ... Niitä uskaltaa käyttääkin ehkä keittiössä tai kylpyhuoneessa ...

Rähinä-Reetta

Itsellä ei ole kovin kova luotto kiinalaisiin (Joulun jälkeen vielä vähemmän), mutta onnea ostokselle.  :D

Tilattiin vielä yksi kasvivalo, muttei samasta liikkeestä enää. Taisi mennä johdonpätkän ja tylyyden takia lisäkaupat sivu suun. Vielä löytyi uusi kotimainen puoti jota testailla.  :thumbup:

sorrii

En mäkään menisi isoa [=kallista] valoa Kiinalaisilta tilaamaan. Mars-hydron kaupasta oon kyllä tilannut, eikä ole laadussa valittamista. Ne Marsit(kin) vaan on äänekkäitä mun makuuni.

Halpoja esim. 12-30W [10-25€] kasvispotteja tilailin joskus eBayn kautta moneltakin myyjältä. Jotkut oli huippuhyviä. eBayn myyjät on niin tarkkoja maineestaan, eli palautteesta, että tarjoavat hyvitystä tosi pienestäkin huomautuksesta. Käytännössä mä olen ostanut 5kpl niitä ledispotteja ja maksanut 3kpl. Yksi lähetti uuden kun valitin 6 viikon jälkeen ettei ole tullut. Sitten tuli ... Yhdeltä sain puolet hinnasta takaisin kun viisastelin ettei ole luvattuja watteja [minkä toki tiesin tilatessani...] Toinen myyjä palautti 5€ 20€ hinnasta samasta syystä. Harrastelua on siis se kaupankäyntikin.

Tällainen 20€/100W ledikauppa oli toki kokeilua eikä kovin kallista harrastelua ... Kyllä niillekin käyttöä tulee kun kesä lähestyy ja on koko 48m2 asunnosta kasvien valtaama ...  8)

MorugaReaper

Pahuksen DNA! Hain aamulla postista uuden läppärin ja asensin VCDS-ohjelman. Aioin ohjelmalla kalibroida autoni ilmajousituksen. Autoon liittäminen onnistui hyvin, mutta ohjelma halusi päivittää itseään. Mitä, ei nettiyhteyttä! Menin sisälle ihmettelemään vikaa, ja kas kaapelimodeemi ilmoitti: nettiyhteyttä ei ole. Tämä on jatkunut jo muutaman tunnin! Juuri nyt....hajoan!!!
Samaa paskaa, eri päivä.