toukokuu 14, 2024, 03:18:06 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilejä Lappeenrannasta

Aloittaja maggrisgo, elokuu 09, 2013, 16:47:50 ip

« edellinen - seuraava »

maggrisgo

Morjensta foorumille. Saako mistään Lappeenrannasta noita vähän tulisempia chilejä, Nagaa tms.? Kovasti oon koittanu etsiä mutta ei oikein ees habaneroo löydy ku harvoin.

turaukko

Myllykeskuksen s-marketissa on ollut Nagaa myytävänä ja muistaakseni myös sammonlahden k-marketissa oli myös.

Voihan noita chilejä myös tilata vaikka Heinän puutarhalta.

Toppin

Lainaus käyttäjältä: maggrisgo - elokuu 09, 2013, 16:47:50 ip
Morjensta foorumille. Saako mistään Lappeenrannasta noita vähän tulisempia chilejä, Nagaa tms.? Kovasti oon koittanu etsiä mutta ei oikein ees habaneroo löydy ku harvoin.
Voihan noita Nagakoja myös kasvattaa itse, tulee parhaan makusta ;)

tso


Heinän puutarhalta kannattaa tosiaan chilit tilata. Priima laatua hyvään hintaan!

Suosittelen nagan lisäksi turbo pube rocotoja. Myös DRH jallut ovat aivan parhautta.
#20

maggrisgo

Kiitoksia vihjeistä! En ollu kuullukkaan koko puutarhasta, taitaa lähteä tilaus menemään.

Toppin

Lainaus käyttäjältä: tso - elokuu 09, 2013, 17:55:19 ip

Heinän puutarhalta kannattaa tosiaan chilit tilata. Priima laatua hyvään hintaan!

Suosittelen nagan lisäksi turbo pube rocotoja. Myös DRH jallut ovat aivan parhautta.
Mistä tuo DRH on lyhenne? Chiliwikistä kattelin , mutta eipä tuota tietoa irronnut

PP

Lainaus käyttäjältä: Toppin - elokuu 10, 2013, 20:59:05 ip
Mistä tuo DRH on lyhenne? Chiliwikistä kattelin , mutta eipä tuota tietoa irronnut


De Ruiter Hybrid. De Ruiter taas on osa jättifirma Monsantoa.