syyskuu 21, 2019, 16:28:03 ip

Uutiset:

Tervehdys, kaksi samaan aikaan sattunutta teknistä muutosta / ongelmaa summa aiheutti vajaan viikon katkon foorumille. Nyt palvelinohjelmisto on jouduttu päivittämään uuteen ja sekä ulkoasu että toiminnallisuus on muuttunut. Toivotttavasti ei ainakaan kovin paljoa huonompaan suuntaan. Odottamattomia ongelmiakin saattaa ilmaantua.

metsästys

Aloittaja nakamorri, elokuu 16, 2010, 11:01:23 ap

« edellinen - seuraava »

Siika

Ns rasvalaukaukset jo ammuttu,ensvkl aattelin jo suorittaa hiukan tarkempia laukauksia 8) 8) 8) 8),pitäny antaa hiukan eteen porukoille etteivät ahneeksi minua luule ::) ::) ::)
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Siika

Ny o ainakin linnunpyynnissä loihakhaat metästysajat...ja jos ei syksyllä kerkiä niin tammikuullakin voipi meton/teeren puottaa puusta(siis laillisesti 8))

MRgreen

Lainaus käyttäjältä: Siika - lokakuu 19, 2018, 19:33:58 ip
Ns rasvalaukaukset jo ammuttu,ensvkl aattelin jo suorittaa hiukan tarkempia laukauksia 8) 8) 8) 8),pitäny antaa hiukan eteen porukoille etteivät ahneeksi minua luule ::) ::) ::)

Eehhehee :thumbup:

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: MRgreen - syyskuu 02, 2019, 16:15:49 ip
Lainaus käyttäjältä: Siika - lokakuu 19, 2018, 19:33:58 ip

Eehhehee :thumbup:

Lol

Siika

Käväsi herkkutatteja etsimässä ennen pakkasia...no saalis 4kpl ja yksi koppelo....ensvko kuluukin sit aamusoitimella teerikukkoja ihailemassa ;)