No ei tässä mitään suokasveja olla kasvattamassa, vaan chilejä kookoskuidussa ja niillä oli kesällä niin epäsuotuisat olot, että kasvuvauhti oli parhaimmillaan tyyliin 3-5cm päivässä nopeimmilla yksilöillä, lisäksi onneksi minun ei tarvitse kenenkään mutujuttuja tässä selitellä, kun onhan mulla kuva todisteena vuodelta 2016:

Eikä vuosi 2016 ollut erityisen hyvä säiden suhteen muutenkaan, mutta silti sain kohtuullisen kovan sadon tuolla samalla systeemillä, eli annoin juurien imeskellä ylimääräiset liemet takaisin kasvin käyttöön enkä niitä erityisemmin pois keräillyt kuin siinä vaiheessa jos tuli laitettua liian paljon liemiä ruukkuun että alkoi kookoskuitu lillumaan suoraan vedessä.
Kuvan etualalla Aji golden huitelee siinä 2.5 metrin korkeudessa vähintään ja on palkoa niin täynnä että oksat meinaa katketa, minä vähän meinaan että tämä tekniikka toimii aivan älyttömän hyvin ja jatkan samaan tyyliin jatkossakin.
Minulla on nyt paremmat kasvihuoneet ja pelit kuin vuonna 2016, niin yritän pistää vieläkin paremmaksi kasvatusten suhteen jos vaan ilmojen haltia olisi tällä kertaa suotuisa.