Kirjoittaja Aihe: Esittelyssä täysin uusi Fiesta...eikun foorumilainen  (Luettu 616 kertaa)

Poissa Pink

• Paprika
  • *
  • BST BEB DR EODE KALE MPP N/PO PH RRP JPG KVG LOL
    • Profiili
Esittelyssä täysin uusi Fiesta...eikun foorumilainen
« : Elokuu 27, 2018, 13:33:08 ip »
Hei kaikille!

Olen jo yhdeksättä kertaa 27 vuotta täyttänyt harrastelijakasvattaja Hyvinkäältä. Pitkään olen foorumia seurannut sivusta ja saanut paljon jeesiä uuteen harrastukseen. Kohteliaasti niiaankin kaikille kokeneemmille kasvattajille, jotka jaksavat foorumilaisia opastaa ongelmissa ja jakavat tietojaan.  :thumbup: :thumbup:

Tapanani on etsiä tietoa paljon tietoa ennen tyhmien kyselemistä, ja vasta nyt kun kolmatta kautta aloittelen ns. hyvissä ajoin (juu on lamput ja tilaa kert mies rakensi mulle kolmikerroksisen kasvihuoneen Fataliin esimerkkiä mukaellen), päätin rekisteröityä mahdollisen avun tarpeen vuoksi.

Aurinkoista syksyn alkua kaikille.
Sytytysneste ja tulitikku harvoin ratkaisevat ongelmia, mutta vihannespunkkeihin ne tehosivat.

Poissa DiscoKai

• Chiliyhdistyksen hallitus
  • Jalapeño
    • Profiili
Vs: Esittelyssä täysin uusi Fiesta...eikun foorumilainen
« Vastaus #1 : Elokuu 27, 2018, 16:54:07 ip »
Erinomainen päätös

Poissa MRgreen

• Chiliyhdistyksen hallitus
  • Tabasco
  • Hurahtanut
    • Profiili
« Vastaus #2 : Elokuu 27, 2018, 17:44:54 ip »
Hyvä tervetuloa
Varoitus, sisältää mainoksen: ”Liity nyt Chiliyhdistykseen, saat liittymislahjaksi kolmen eri lajikkeen siemeniä ja 2 uusinta Chilin poltteessa-lehden numeroa sekä flyereitä ystävien ja kylänmiesten ihmeteltäväksi”.

Poissa Jame

• Chiliyhdistyksen jäsen
  • Goat's Weed
    • Profiili
« Vastaus #3 : Elokuu 27, 2018, 19:37:54 ip »
Tervetuloa joukkoon ku(u)m(m)aan.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.