joulukuu 06, 2019, 03:37:42 ap

Uutiset:

Tervehdys, kaksi samaan aikaan sattunutta teknistä muutosta / ongelmaa summa aiheutti vajaan viikon katkon foorumille. Nyt palvelinohjelmisto on jouduttu päivittämään uuteen ja sekä ulkoasu että toiminnallisuus on muuttunut. Toivotttavasti ei ainakaan kovin paljoa huonompaan suuntaan. Odottamattomia ongelmiakin saattaa ilmaantua.

chili kasvaa pituutta?

Aloittaja arsoo, kesäkuu 09, 2006, 00:03:56 ap

« edellinen - seuraava »

arsoo

Mikäs on mussa/mun chili puskassa vialla. :?:  kun se kasvaa pelkästään pituutta niin maan perkuleesti. se on laitettu noi vuisi sitten itään. jostain kaupan chilistä mikä oli ollut jo jonkun aikaa pakkasessa. lajikeesta ei oo hajuakaan enkä edes muista minkä näkönen palko oli mistä otin siemenet.

tossa vielä kuvaan linkki:
http://img79.imageshack.us/img79/4152/kuva0026xe.jpg

Nuthead

-pähkinäpää-

arsoo

Lainaus käyttäjältä: "Nuthead"valonpuute :?:

Ollut kokoajan ikkunalla. Lisä valoa en ole antanut. ainoastaan mitä ikkunasta paistelee.

jokos toi rehu kannattaa laittaa maatuu matojen kaveriksi :evil: . ja uus kasvatukseen.

Kanto

Ei kannata laittaa menemään katkaise se vaikka puolesta välistä. Mihin suuntaan se ikkuna on?

Jonne

mun starfish tekee mitä haluu, laittaa poikki ni eiku jatkuu vaa sama hojo x)

mut käsittääkseni starfish vaan kasvaa sillee :I

Kanto

Kaupan lajit on yleensä annuumeja jotka eivät kyllä kasva noin, mutta onko sulla mahdollisuutta viedä kasvi ulos? Entä miten olet lannoittaut?

arsoo

Lainaus käyttäjältä: "Kanto"Ei kannata laittaa menemään katkaise se vaikka puolesta välistä. Mihin suuntaan se ikkuna on?

Nyt se on katkastu. kylläkin aika alhalta.

nyt en kyllä osaa sanoo mihin päin ikkuna on. mutta siihen paistaa melkein koko päivän arska.

arsoo

Lainaus käyttäjältä: "Kanto"Kaupan lajit on yleensä annuumeja jotka eivät kyllä kasva noin, mutta onko sulla mahdollisuutta viedä kasvi ulos? Entä miten olet lannoittaut?

kyllähän mä sen parvekkeelle saan.

Lannottanut en ole mitenkään.
Milläs sitä kannattas lannottaa?

Kanto

Kannattaa siirtä parvekkeelle päivisin :D  mikä maa aines on käytössä entä ruukun koko? jos kaikki on kunnossa voit vielä tänä vuonna saada satoa :D