joulukuu 08, 2019, 18:39:09 ip

Uutiset:

Tervehdys, kaksi samaan aikaan sattunutta teknistä muutosta / ongelmaa summa aiheutti vajaan viikon katkon foorumille. Nyt palvelinohjelmisto on jouduttu päivittämään uuteen ja sekä ulkoasu että toiminnallisuus on muuttunut. Toivotttavasti ei ainakaan kovin paljoa huonompaan suuntaan. Odottamattomia ongelmiakin saattaa ilmaantua.

Lajike hukassa

Aloittaja Siika, heinäkuu 30, 2007, 14:58:07 ip

« edellinen - seuraava »

Siika

Tervehdys.
minulla on tuossa kasvamassa jokunen eri lajike, mutta yhdestä niistä en ole pahemmin löytänyt tietoa. Kyseessä on tunnukseltaan LO4817 (tai LO4837, alkuperäinen merkintä on sekava.) Tuntuisi kasvattavan isoa lehteä ja pitkää vartta.

Onko jollakulla kenties minkäälaista tietoa että minkälainen lajike on kyseessä ja mitä tulevan pitää?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Siika

Kiitoksia vastauksesta.
Täytyy siis odotella tuota kukkaa ja sen jälkeen ottaa kuva jotta tunnistaminen helpottuisi. Kukkaa tuo ei ole vielä kasvattanut, koitan huomenna saada kameraa jotta saa edes jonkinlaista kuvaa.
Kaikenlaisiin chileihin sitä vanha mies törmää.

Siika

Näpsin tässä pari kuvaa joista selviää lähinnä kasvin profiilia hiukan sekä tarkemmin lehteä. Täytyy kuvailla uudestaan kun kasvi kasvattelee kukkaa jotta pääsee varnemmin pähkäilemään että mikä laji on kyseessä.

cornell

The Asian Vegetable Research and Development Center (ARVDC) antoi haulla yhden mahdollisen kandidaatin, jos koodi tosiaan olisi C04837...

http://203.64.245.173/avgris/searchresult_caps.asp?IDNO=3027&SPECIE=ANNUUM&SUBTAX=&PEDCUL=&COUNTR=China

Kuvaa katsoen ei taida lehden koko ja muoto oikein täsmätä... :roll: lehden koon koodauksessa on kyllä typo...

eihän näistä tiiä...
¨käynks mä usein täällä?¨

Siika

elikka ny viimiset tiedot hukasssa kasvista loyty omistajan omistaja jne co 4897 siemenet fataliilta kuka on taa joka meil asuu tnx kts chilipark mul taa koneen kaytto on vaikeeta ika ku sul ja poika lahtee opisk ja mie jaan taan romun kaa yksin kiitos

lisätty:
löydettiinkin jo itse fataliin sivuilta kuvat ja kaikki. mysteeri on ratkennut