joulukuu 07, 2019, 06:47:56 ap

Uutiset:

Tervehdys, kaksi samaan aikaan sattunutta teknistä muutosta / ongelmaa summa aiheutti vajaan viikon katkon foorumille. Nyt palvelinohjelmisto on jouduttu päivittämään uuteen ja sekä ulkoasu että toiminnallisuus on muuttunut. Toivotttavasti ei ainakaan kovin paljoa huonompaan suuntaan. Odottamattomia ongelmiakin saattaa ilmaantua.

Mistä edullinen vesisäiliö?

Aloittaja chilimarzo, huhtikuu 03, 2015, 22:30:52 ip

« edellinen - seuraava »

Michilin

Ja ennen ku kysytään niin litroja per kasvi kiitos.
Kokemusta ei ole mutta visioita riittää!

PP

Jos olisi tilaa ja mahdollisuuksia niin 50 litraa/kasvi.

Michilin

Lainaus käyttäjältä: PP - tammikuu 03, 2017, 15:18:46 ip
Jos olisi tilaa ja mahdollisuuksia niin 50 litraa/kasvi.

Jaa mä oon niin vähällä pääsemässä... Toisaalta mitäpä sitä ravinteita hukkankaan heittää ku vedet vaihtaa ja litroja olis 100 per kasvi.
Kokemusta ei ole mutta visioita riittää!

Huru-ukko

tammikuu 03, 2017, 16:33:38 ip #43 Viimeisin muokkaus: tammikuu 03, 2017, 16:35:26 ip käyttäjältä Huru-ukko
Itselläni on NFT kouruissa 5-7 kasvia yhden 90l laastipalju reson varassa, sekin on yleensä puoleen väliin täynnä. Tosin mulla on kuution IBC vesitankki josta vapaapaineella tulee vesi resoihin. Kaivosta tulee taas vettä joka ilta 5 minuutin ajan ajastinohjauksella IBC tankkiin..

EC huiskii 2-3,5 välissä kaikissa neljässä yleensä, ei se niin tarkkaa ole bioponisessa.

Pinnankorkeus resossa säätyy automaattisesti itse tehtyjen venttiilien avulla.

Maksoivat siideripullon verran, että sain uimurit venttiileihin  :o :o. Prkl, kallista :'(.

Ei vesienvaihtelua.