Tulihan tämäkin tänne

ajattelin odottaa että jos joku muu aloittaisi

Eli minulla on eräältä Herralta saatu sitruuna (tuskin tietää itsekkään mikä laji)
Tavallisessa Pauliina ruukussa on ollut nyt vissiin jo toista vai jo kolmatta talvea.
Kasvoi "hujopiksi" ja oli minulle tullessa haaroittunut, mutta teki lisää haaroja.
Nyt Hessin sakset kävi ja kaksi haaraa leikkasin kokonaan pois sekä komean hennon latvan joka sekin jo haaroittunut (eli leikkasin tuollaisen reilun metrin pois latvasta), miksikö? siksi että haluan siitä enemmän puumaisen ja tuuhean "pesän", ehkä se sitten tuottaisikin jotain

Ei ole edes lehden lehteä talvisin pudottanut, eikä minulla sille ole edes lisävaloa tarjolla

Nyt on tuohon leikattuun tehnyt kolme haaraa ja nekin jo yli 10cm pitkiä eli kasvuvauhti on kova.
Lannoitus ? heh, pelkkää vettä on saanut, vasta nyt olen sitä kastellut samalla "chili" vedellä
ja nyt ensimmäisiä kertoja myös sumuttanut. Asuntoni on hirsitalo, kylmä kuin mikä talvisin, mutta (yläkerta)ajoittain kuuma takan tuoman lämmön vuoksi eli ilman lämpötila ties mikä milloinkin.
Tuosta ulos viennistä ei viime kesänä tykännyt, taisi olla järkytys valon määrästä, koska lehdet saivat selvän aurikopoltteen joten se tuli takaisin sisäruokintaa. Tänä vuonna voisinkin kokeilla kasvaria, kun siellä ei chilejä nyt ole