huhtikuu 28, 2024, 09:33:22 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Lightweight kausi 2013

Aloittaja Lightweight, marraskuu 15, 2012, 18:14:59 ip

« edellinen - seuraava »

punkgrower

Hieno haba sulla tulossa ,mutta peitä tuo kansi jollain valkeella ,kun muuten varmaan tulee aikas kuuma siitä auringossa.

Lightweight

Pari viikkoa olen joutunut vain lisäilemään joko pelkkää vettä tai mietoa litkua Nft:en pönttöön, mutta tänään otin puolet NFT:en vedestä pois ja lisäsin saman verran uutta ravinnelientä... Tällä kertaa nousi EC:en hieman korkeammaksi elikkäs 2,8:een(saas nähä mitä haba tästä tuumaa)... ph jäi 5,9 paikkeille.

Kuviakin olis tarkoitus laitella joku päivä.
Jaaha, jäljet johtaa puuhun- epäilemme oravaa...
Mitä harrastus toimintaan tulee se on kaikki tai ei mitään.
Joka pojan lavuaarista ei kärmestä ole tullutkaan.

Lightweight

Alkaa pikkuhiljaa huolettaan kun chileissä ei ole kuin 4-podia, 3-super chilissä ja 1-rocoto red peruvianissa. Kukintakin on tyssännyt kuin seinään yhtäkkisesti.
Jaaha, jäljet johtaa puuhun- epäilemme oravaa...
Mitä harrastus toimintaan tulee se on kaikki tai ei mitään.
Joka pojan lavuaarista ei kärmestä ole tullutkaan.

punkgrower

Sinä voisit kokeilla muuttaa hieman nuita lannoitesuhteita. Itse olen kukintaa kiihdyttäekseni antanut lannoitteita suhteella 1:1:2
Micro,grow,bloom. Tälleen nousee kaliumin ja fosforin määrä ja typpi vähentyy. Nuitahan voi tietenkin kokeilla muokata muutenkin. Olen antanut seuraavalla annostuksella myös. Micro 2ml/l. , Grow 2ml/l. , Bloom 3ml/l.  ja (2ml/l.) ,(3ml/l.) ,(5ml/l.) ja
(3ml/l.) ,(3ml/l) ,(6ml/l.)  Kannattaa katella niitä npk suhteita purkeista ja koittaa tehdä enemmän pk pohjaisen seoksen niistä.
Siksihän ne on 3-komponentti lannoiteita että niitä voi säätää tarpeen mukaan. Ei vaan ole valmistaja halunnut rueta silleen ohjeistaa ,kun mielummin myy kalliita lisäravinteita sarjaan mukaan jotka sitten nostaa p-k arvoja sato vaiheessa.

Lightweight

Multa kasveille on nyt menny Biosevian Grow:ta ja Bloomia, tuollaisetkin löytyy :D.  Täytynee laittaa pelkkä bloomia sitten jatkossa.. Bloomin NPK- 2-3-4.. Advanced nutrentsit on mulla toistaiseksi vain vesiviljelyä varten..
Jaaha, jäljet johtaa puuhun- epäilemme oravaa...
Mitä harrastus toimintaan tulee se on kaikki tai ei mitään.
Joka pojan lavuaarista ei kärmestä ole tullutkaan.

Lightweight

Kokeilua kokeilua. ;D

NFT muuntui joksikin ebbin ja nft:n väli muodoksi tänään, saas nähä miten pelittää.
Trofastin pikkulaatikko täys kevyt soraa, pumppu pumppaa sinne jatkuvasti ohuen noin puolen sentin kerroksen lientä ja kivivilla lepää juuri tuon vesi kerroksen päällä. Laatikon toisesta päästä vesi valuu hiljalleen takaisin resoon.

Ei saa tuomita, oli vähän tylsää :D.
Jaaha, jäljet johtaa puuhun- epäilemme oravaa...
Mitä harrastus toimintaan tulee se on kaikki tai ei mitään.
Joka pojan lavuaarista ei kärmestä ole tullutkaan.

Lightweight

Vaikka pitkään olenkin hiljaiseloa elellyt en suinkaan ole luovuttanut chilien suhteen. Kasvavathan nuo mokomat, satoa tulossa näillä näkymin vain Rocoto Red Peruvianista, Lemon Dropista, Super Chilistä näistäkin todella vähän. Toivoa on vielä! :)
Jaaha, jäljet johtaa puuhun- epäilemme oravaa...
Mitä harrastus toimintaan tulee se on kaikki tai ei mitään.
Joka pojan lavuaarista ei kärmestä ole tullutkaan.