lokakuu 12, 2024, 09:41:46 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

solari f*ck yeah!

Aloittaja solari, elokuu 09, 2011, 13:41:41 ip

« edellinen - seuraava »

solari

elokuu 09, 2011, 13:41:41 ip Viimeisin muokkaus: elokuu 09, 2011, 13:43:26 ip käyttäjältä solari
Moro!
Täällä ilmottautuu tämmöne 20-vuotias Torniolainen pojan kloppi!
Vakituisessa työssä olen laserleikkaajan ammattinimikkeellä ja siinä ohessa tietenkin kaikkea muuta metalliin liittyvää joutuu tekemään. Kouluja on alla pakolliset ja metallipuolen koneistuspuoli Ammattiopisto Lappiasta.
Aika kauan tähän ikään nähden tullu hengailtua interneteissä, pelailtu ja peeloiltu. Chilejä kasvaa tällä hetkellä (ekaa kautta siis) vaivaiset 5 kokonaista yksilöä. Yksi Bolivian Rainbow meni tyttökaverin kotiin ikkunalaudalle, yksi Barbados anopille, yksi Habanero Caribbean Red työkaverille..ja ainiin yksi BR kans yhdelle kaverille tämän vuoden idätyksistä.  Yksiössä asun joten tilat on huonot, eikä ole parveketta niin ei ole kehdannut enempää alkaa kasvattamaan, näidenkin kanssa jo ollut ongelmaa saada podeja :/ Muutamia maistiaisia olen saanut kuitenkin ettei aivan tyhjin käsin ole tarvinnut olla!

Chilin kasvatus harrastukseen lähdin tosiaan mukaan tämän vuoden helmikuussa, harmi etten ole aikaisemmin innostunut kun moni kaveri on kasvattanut varmaan jo satunnaisesti lähemmäs 5-7vuotta. JA vähintään yhtä kauan olen itsekin haaveillut omasta Bolivian Rainbow bonchista! Nyt niitä sitten kasvaa kaksin kappalein ja innostuimpas _onneksi_ ottamaan pari oikeasti ihan kohtuullista "ruoka" chiliäkin...Täytynee ens kaudeksi katsoa vähän tarkemmin lajikkeita mitä laittaa itämään :)
Muita harrastuksia on mm. salibandyn pelaaminen puulaakitasolla .. tänä kesänä myös oltiin mukana ekaa kertaa jalkapallopuulaakissa (erittäin huonolla menestyksellä :D) .. animen katselu: one piece, naruto lähinnä, kalastus(pilkkiminen,vetouistelu, heittokalastus).
Siinäpä tuo. Nyt töihin iltavuoroa painaan, adios!!!

Chilivaari

Vanhoja foorumituttuja sinäkin, mutta hienoa se on, että esittäydytte vähän tarkemmin.

Sinulla asia on kunnossa, mutta kovin moni on täyttänyt foorumin profiilinsa vajavaisesti, eikä silloin tiedä esimerkiksi miltä paikkakunnalta kaveri on. Jos vaikka asutaan naapurissa niin hätätapauksissa voisi auttaa ihan face to face.

Aji Inferno

Eikun teretulemast joukkoon kummaan!!  ;D

solari

Tänks!
Tunnen itseni sen verta uudeksi jäseneksi täällä, että tämä esittäytyminen on ihan kohdallaan! Vaikka aika pähkinän kuoressa olikin.
Ja Chilivaari, luulenpa että moni kammoaa tätä internettiä siinä määrin ettei uskalla jokapaikkaan omia tietojaan laittaa, varsinkaan muiden ihmisten näkyville. Itse koen turvalliseksi laittaa tietojani näkyville semmoisiin paikkoihin jotka itse pienen tarkkailun jälkeen koen turvalliseksi. Toisaalta, mitäpä kukaan hakkeri edes tekisi minun kotipaikkakunnalla ja iälläni.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - elokuu 10, 2011, 19:13:26 ip
Sinulla asia on kunnossa, mutta kovin moni on täyttänyt foorumin profiilinsa vajavaisesti, eikä silloin tiedä esimerkiksi miltä paikkakunnalta kaveri on. Jos vaikka asutaan naapurissa niin hätätapauksissa voisi auttaa ihan face to face.

Vaari kirjoittaa jälleen kerran täyttä asiaa.

Ja TERVETULOA sullekkin "vanha" chilikonkari !!

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

calm

Lainaus käyttäjältä: solari - elokuu 11, 2011, 08:31:56 ap
Ja Chilivaari, luulenpa että moni kammoaa tätä internettiä siinä määrin ettei uskalla jokapaikkaan omia tietojaan laittaa, varsinkaan muiden ihmisten näkyville. Itse koen turvalliseksi laittaa tietojani näkyville semmoisiin paikkoihin jotka itse pienen tarkkailun jälkeen koen turvalliseksi. Toisaalta, mitäpä kukaan hakkeri edes tekisi minun kotipaikkakunnalla ja iälläni.

Tässä ketjussahan ne nyt kuitenkin jo on kaikkien näkyvillä..

solari

Lainaus käyttäjältä: calm - elokuu 11, 2011, 11:19:15 ap
Lainaus käyttäjältä: solari - elokuu 11, 2011, 08:31:56 ap

Tässä ketjussahan ne nyt kuitenkin jo on kaikkien näkyvillä..

Exkusimuaa?
En puhunut suinkaan itsestäni tuossa, minulla on kaikki tieto näkyvillä profiilissani. Meinasin lähinnä muita joiden profiilin tiedot ovat "puutteelliset"..