marraskuu 29, 2023, 11:48:00 ap

Uutiset:

Tervehdys, kaksi samaan aikaan sattunutta teknistä muutosta / ongelmaa summa aiheutti vajaan viikon katkon foorumille. Nyt palvelinohjelmisto on jouduttu päivittämään uuteen ja sekä ulkoasu että toiminnallisuus on muuttunut. Toivotttavasti ei ainakaan kovin paljoa huonompaan suuntaan. Odottamattomia ongelmiakin saattaa ilmaantua.

Ultimate Zoolandia 2012

Aloittaja kalat69, elokuu 07, 2012, 21:25:19 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: -jumi- - syyskuu 01, 2012, 22:37:24 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 01, 2012, 22:05:26 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 01, 2012, 21:46:49 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 01, 2012, 20:24:04 ip
Onko Tanpereen suunnasta kimppakyytisysteemeitä ??

On.

Mahtuuko jäykkäjalkainen komia äijänkutale johonkin vankkuriin ??

Jäykkäjalkainen pätee minuunkin ja jos mukaan mahtuu, voisin tulla jostain Akaan nurkilta kyytiin.

Eiköhän tuo onnistu. Mä en kuitenkaan ajatellut yöpyä noin lähellä Turkua.

-jumi-

Ilmoittaudun tapahtumaan.

Saatan tuoda ensimmäisen yritelmäni Chili Con Carnesta mukanani myös. Pitääkö ottaa mukaan Trangia tms. ja omat astiat, joissa se sapuska lämmitetään? Mitenkäs tarjoiluastiat? Hirveä määrä kertakäyttömukeja ja pieniä kertakäyttölusikoita kenties? Pitääkö sapuska tehdä paikan päällä, jotta voi osallistua kisaan?
-Jumi-

Opettivatko vanhempasi syömään lautasen tyhjäksi? Tarjoa heille chiliä!

Masa.T

Tuosta chiliconcarnesta. Saattaisin myös itse tuoda kipollisen hieman maustettua sellaista makuiltavaksi.  Tosiaan, lämmitetäänkö se paikan päällä, syödäänkö kylmänä vai tuodaanko oma keitin mukaan?

kalat69

paikanpäällä on kyllä lämmitysvälineet ja tarjoiluastiat joten niistä ei kannata murehtia. tuotte vaan soosia paikalle sen verran että arvovaltainen raati pystyy päättämään kuka on parhaat soosit väätänyt  :)

2010- 2013 hallituksen jäsen

ottulo

syyskuu 07, 2012, 21:04:20 ip #24 Viimeisin muokkaus: syyskuu 07, 2012, 21:23:31 ip käyttäjältä ottulo
Pyrin raivaamaan tuolle tilaa kalenteriin, pakko päästä!

Saattaisko jonkun autoon sopia kumpaankin suuntaan Turusta? Voisin polkeakin, tällä kertaa on vähän parempi lamppukin kuin viimeksi, mutta olis kivaa välillä olla laiska. ;D

E: Kyselty oikeassa ketjussa... ~o

Masa.T

Varasin tänään huoneen hostellista. Muita varauksia ei tuolle päivälle ollut, joten kauempaakin tulevat saa vielä majoituksen järjestymään. Huoneita 7 kappaletta.

Naga

Toivon tapaavani paljon ircistä tuttuja ihmisiä. Pitäisköhän sitä ottaa ja repästä ja tehdä kunnon chili sin carnet sinne.
Shooting lightning bolts out from ass since 1989.

Nagaa naamariin ja sitä rataa!

jaolsten

Hei!

Olen tekemässä tuota kokouksen asialistaa, joten voitte hyvin laittaa hyviä ehdotuksia tähän. Laitan niitä vähintään ranskalaisilla viivoilla kokoukseen käsittelyyn.

Voin luvata, että paljon on nyt isoja muutoksia yhdistyksellä tapahtumassa. Tulette yllättymään positiivisesti, joillekin voi ilon huudahdusten saattelemana päästä pari tippaa pissaakin farkkuihin.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Pertsa

Mukana, mikäli kyyditykset onnistuu. Eli tavalla tai toisella olen tulossa.

-P-
Meillä määrää Nainen!

SK

Oliskohan Hangosta lähtijöitä tonne? Eli te passiiviset foorumin käyttäjät laittakaa vaikka yv.tä, jos on kiinnostusta.
Niin voisi käydä maistelemassa chilejä...

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 02, 2012, 11:56:10 ap
Lainaus käyttäjältä: -jumi- - syyskuu 01, 2012, 22:37:24 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 01, 2012, 22:05:26 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 01, 2012, 21:46:49 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 01, 2012, 20:24:04 ip
Onko Tanpereen suunnasta kimppakyytisysteemeitä ??

On.

Mahtuuko jäykkäjalkainen komia äijänkutale johonkin vankkuriin ??

Jäykkäjalkainen pätee minuunkin ja jos mukaan mahtuu, voisin tulla jostain Akaan nurkilta kyytiin.

Eiköhän tuo onnistu. Mä en kuitenkaan ajatellut yöpyä noin lähellä Turkua.
Määkin voisin johkin vankkureihin raahata luuni. En yövy. Ei oo ollu tapana.

Eli Kari laitatko tukkimiehen kirjanpitoosi mut mukaan, tuln yksin, mutta syön kahden edestä koska vaimo on raskaana.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

-V-

syyskuu 24, 2012, 03:32:14 ap #31 Viimeisin muokkaus: syyskuu 24, 2012, 03:38:57 ap käyttäjältä -V-
Voishan sitä tässä ilmoittautua... Muutama manzanokin tuossa alkaa väriä vaihtamaan, niin voisi oman näkemyksen C³:stakin tuoda maistille.

EDIT: Ei kai HC-teksasilaisia ole paikalla, ts. pavut?

chili_maestro

Näillä näkymin olen tulossa pikaisesti visitoimaan Zoolandiaan ottaen MasaT:n samalla kyytiin Rauman suunnalta...
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

shp

Lainaus käyttäjältä: -V- - syyskuu 24, 2012, 03:32:14 ap
Voishan sitä tässä ilmoittautua... Muutama manzanokin tuossa alkaa väriä vaihtamaan, niin voisi oman näkemyksen C³:stakin tuoda maistille.

EDIT: Ei kai HC-teksasilaisia ole paikalla, ts. pavut?

Jos joku alkaa vinkumaan fillereistä kalat syöttää sille ihan pienen lasten chilin =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Janne

Luin muuten aivan vastikään eräästä mainiosta opuksesta juttua jenkkien chili-cook-offeista, joissa on pavut ehdottomasti kielletty. Jutussa mainittiin että hyvin monet osallistujat lisäävätkin pavut keitoksiinsa saman tien kun tuomarointi on suoritettu ja evästä aletaan tarjota yleisölle...
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Rundari

Eikös ne pavut ole vaan kalliin lihan jatkeena? Näin oon käsittäny, siis ollu joskus kauan muinoin.

-V-

syyskuu 26, 2012, 14:21:05 ip #36 Viimeisin muokkaus: syyskuu 26, 2012, 14:27:02 ip käyttäjältä -V-
Jokatapauksessa mahdolliset säännöt olisi kiva lyödä lukkoon muutama päivä ennen h-hetkeä, tuo kun on kuitenkin valmistettava etukäteen (ameriikan säännöissä näkyi semmoinenkin kohta olevan, että olisi valmistettava paikan päällä... ei taida onnistua useastakin syystä).

http://www.chilicookoff.com/Event/Event_Rules.asp
http://www.chili.org/rules.html

Tuollaisia sääntökokoelmia löytyi äkkiseltään. Jälkimmäisestä päätellen on tarkkaa puuhaa sielläpäin.

"G. PYROTECHNICS - No chili contestant may discharge firearms or use any pyrotechnics or explosives at a chili cookoff. Contestants discharging firearms and/or using explosives or other pyrotechnics will be disqualified from the chili cookoff."

Herää kysymys, kuinka paljon chilin maku paranee, jos esim. ampuu muutaman kerran tykillä kokkauksen lomassa?

EDIT: Itse muuten olen sillä kannalla, että ei sääntöjä, eli kaikki kepulikonstit olisivat sallittuja. No, räjähdekielto on ehkä hyvä asia...

shp

Mielestäni ainakin ekat kisat voidaan vetää ilman sääntöjä, käsiaseet tosin voisi porukka jättää kotiin.

Voittajan arvontaan olin alustavasti ajatellut, että porukka listaa omat top3 keitosta, ja ne saa 3-2-1 pistettä jokainen, lasketaan sitten yhteen ja hurrataan.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Masa.T

Peruin majoituksen, kun tästä ilmeisestikin tulee pääasiassa chiliyhdistyksen kokous ja ei olla muita, kuin minä jäseniä. Eipä ollut silti muitakaan varauksia tälle päivälle. Tullaan käymään loppupäivästä ja toivon, että tällainen pieni yhdistys on saanut sovittua asiansa kuntoon siihen mennessä!

jaolsten

syyskuu 28, 2012, 06:32:36 ap #39 Viimeisin muokkaus: syyskuu 28, 2012, 06:38:47 ap käyttäjältä jaolsten
Kokous on klo 14-18, sen jälkeen saa chilikansa keskittyä olennaiseen. Jos homma näyttää yhtään venyvän, ehdotetaan kokouksessa puheenvuorojen määrän ja pituuden rajoittamista.

Kokousta kutsuttaessa on jo määritelty kokoukseen menevä aika ja näin jäsenistö on pystynyt varautumaan ennakkoon omissa aikatauluissaan. Ja tästä aikataulusta pidetään ehdottomasti kiinni.

Todennäköisimmin kokous loppuu klo 17 kuin klo 18:10. Joten älkää nyt siinä pelossa vaan ohjelmaanne peruko.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013