joulukuu 11, 2023, 11:56:28 ap

Uutiset:

Tervehdys, kaksi samaan aikaan sattunutta teknistä muutosta / ongelmaa summa aiheutti vajaan viikon katkon foorumille. Nyt palvelinohjelmisto on jouduttu päivittämään uuteen ja sekä ulkoasu että toiminnallisuus on muuttunut. Toivotttavasti ei ainakaan kovin paljoa huonompaan suuntaan. Odottamattomia ongelmiakin saattaa ilmaantua.

Kimppakyydit Zoolandiaan

Aloittaja shp, syyskuu 04, 2012, 16:09:22 ip

« edellinen - seuraava »

shp

Tähän ketjuun voi ilmotella jos omaan autoon mahtuu kyytiläisiä, samoin kyytiä vailla olevat voivat surkutella

Esim.

Mordor -> Zoolandia
Paikkoja: 2
En yövy
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

LupeKani

syyskuu 07, 2012, 11:54:40 ap #1 Viimeisin muokkaus: syyskuu 08, 2012, 22:49:32 ip käyttäjältä LupeKani
1 Henkilö tarvitsee kyytiä Salosta/Halikosta, vaikka moottoritien varren huoltoasemilta.(Halikon Shell, ABC Piihovi) Takaisin päin olisi mukava päästä kyydillä myös..

Myös kyydit Turun linja-auto/rautatieasemalta molempiin suuntiin huomioidaan :)

ottulo

Niin tällainenkin ketju oli jo.

1kpl Tku->eläintarha->Tku. Mieluiten saman illan aikana (lue: ennen aamua/en yövy).

Naga

syyskuu 12, 2012, 16:36:05 ip #3 Viimeisin muokkaus: syyskuu 12, 2012, 23:07:31 ip käyttäjältä Naga
Tre-Zoolandia-Tre kyydissä vapaita paikkoja 3 emme yövy paikanpäällä. Yv tavoittaa :)

ps: bensakuluihin osallistuminen aina plussaa.
Shooting lightning bolts out from ass since 1989.

Nagaa naamariin ja sitä rataa!

Pertsa

Kaipa sitä vois....
Eli kyytiä vailla Helsingistä/muualta pääkaupunkiseudulta. Mielellään samana yönä takaisin. Korvaus toki =)

-P-
Meillä määrää Nainen!

-V-

Mulle kanssa kelpaisi kyyditys Turku>eläintarha>Turku... Jos ei onnistu, niin mites, Ottulo, tarvitaanko siinä matkalla oikeasti sellaisia pyöränvaloja, että itsekin näkee eteenpäin? Vai pitääkö mun pahimmassa tapauksessa pummata auto ja olla selvinpäin...

ottulo

Lainaus käyttäjältä: -V- - syyskuu 24, 2012, 03:36:08 ap
Mulle kanssa kelpaisi kyyditys Turku>eläintarha>Turku... Jos ei onnistu, niin mites, Ottulo, tarvitaanko siinä matkalla oikeasti sellaisia pyöränvaloja, että itsekin näkee eteenpäin? Vai pitääkö mun pahimmassa tapauksessa pummata auto ja olla selvinpäin...

Viime reissulla mulla ei ollut muuta kuin itse kypärään upotetut kolme lediä, jotka ei kyllä pääse lähellekään kaupan lamppujen kirkkautta. Niillä näki just ja just pienen heijastuksen pientareen valkoisesta viivasta, joten pysyin pois ojasta. ;D
Eihän toi pyöräily muuten, mutta mulla tuppaa pahentamaan vatsapoltetta, ja tällä kertaa on riski että tulee jotain chilipitoista syötyäkin.

-V-

Jees, itsellä on sellainen yhden ledin tuikku, jonka ainoa funktio on pitää virkavalta loitommalla. Eipä tullut mieleen, että noinkin lähellä kaupunkia voi olla katuvalottomia taipaleita.

-V-

syyskuu 27, 2012, 20:27:55 ip #8 Viimeisin muokkaus: syyskuu 28, 2012, 18:25:39 ip käyttäjältä -V-
Lainaus käyttäjältä: ottulo - syyskuu 07, 2012, 21:19:12 ip
1kpl Tku->eläintarha->Tku. Mieluiten saman illan aikana (lue: ennen aamua/en yövy).

Nyt näyttäis siltä, että saan auton kaltaisen liikuttimen lainaan. Että jos kyyti vielä kelpaa...

Yhden henkilön (tai kaksi tosi pientä) vielä ehkä uskaltaisi ottaa lisäksi.

EDIT: Kyytitarjous peruttu, sain viime hetken kyydin.

ottulo

Järjestyi jo muuta kautta, mutta kiitos tarjouksesta! Pitänee selvitellä paluumatkoja paikan päällä, jos ihmiset lähtee kuitenkin eri aikoihin.