joulukuu 02, 2023, 16:44:17 ip

Uutiset:

Tervehdys, kaksi samaan aikaan sattunutta teknistä muutosta / ongelmaa summa aiheutti vajaan viikon katkon foorumille. Nyt palvelinohjelmisto on jouduttu päivittämään uuteen ja sekä ulkoasu että toiminnallisuus on muuttunut. Toivotttavasti ei ainakaan kovin paljoa huonompaan suuntaan. Odottamattomia ongelmiakin saattaa ilmaantua.

Moruga Scorpion (Trinidad Scorpion, Moruga)

Aloittaja Ossian, syyskuu 11, 2012, 13:30:40 ip

« edellinen - seuraava »

Ossian

Olisiko jollain ylimääräistä Trinidad Scorpion (Moruga blend) kasvia? Se risteytys mistä on mitattu 2 miljoona scovillea.

Haluaisin sellaisen ison kasvamaan ikkunan eteen. Olen huomannut että siihen voisin kasvattaa reilun kokoisen auringon valolla  :)

45W, 75W tai 100W E24 energia lamppu vaihdossa? Rahallakin voisin ostaa nyt kun tekee mieli sellasta.

MonkeyFace

biblo

Maskusta voit noutaa tuollaisen kunhan loppusato kypsyy. Lehtiä ei juurikaan enää tuossa ole parturoinnin jäljiltä mutta kokoa melko mukavasti. Ollut kesän vesiviljelyssä joten suotavaa olisi jatkaa kyseistä kasvatusmuotoa.

E: En voi tosin taata että kyseessä yksilö jossa yli 2 miljoonan scovillen podeja.
"Grow food, not lawns"

Ossian

Minulla oli keväällä sopivankokoinen Trinidad Scorpion, mutta asunnonvaihdon yhteydessä se menehtyi. Vesiviljelyssä on 7pod ja hyvin viihtyy siellä.
Trinidadille minulla on 20 litran ruukku äänetöntä multakasvatusta varten varattuna. Fataalilta olen niitä siemeniä hankkinut, mutta nyt en jaksa idättää. Tilaa on kuitenkin nyt vain yhdelle uudelle :)