huhtikuu 25, 2024, 23:47:52 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

MorugaReaper

Foorumi on hiljentynyt niin paljon ettei mikään ketjukirje kannata enää. Ja kuka nyt hypistelisi corona-aikana kirjettä joka on ollut tusinan kaverin käsissä. 
Ja yllättävän äkkiä kaikki aktiivit lopettivat foorumilla käynnit. Olikohan "Räyhiksen" lähtö / ulosajo niin dramaattinen muutos ettei ketään enää kiinnosta, tiedä häntä.
Muutenkin chiliaatteen näkyvyys on hiipunut uhkaavasti. Tapahtumien vähyys näkyy selvästi.

sorrii

Liekö tuo kirje kannattavuusperiaatteella on mennyt ennenkään  :D  :D

Voi olla aiheellinen pointsi kuitenkin tuo corona-viirus, vaikken itse kyllä usko että se tarttuvana kovin pitkään säilyy jossain kuvissa siemenpusseissa. Joku voi sitä silti välttää ...

Jos foorumi pysyy pystyssä vielä syksyllä, niin voisihan tuon elvyttääkin taas: Luulen vaan, että vanhat siemenkokoelmat on jo liian vanhoja ... Se pitäisi aloittaa melkein kokonaan alusta!?

Foorumi hiljeni kyllä yllättävän äkkiä. Se vaan tapahtui vuosia myöhemmin kuin Räyhiksen bannaus. Mä luulen että Räyhis karkoitti kolminkertaisen määrän väkeä kuin houkutti: Sehän vainosi nimenomaan uusia jäseniä! Mä itse oletin tyypin olevan joku "koomikko" joka vetää nimimerkin mukaista roolia: Se nimimerkkihän keksitään itse! Yksi edesmennyt chiliguru sitten jossain vaiheessa varoitteli yksityisviesteillä ettei kannata sitä liikaa ärsyttää kun on niin arvaamaton tyyppi että voi tulla livenä ovelle kolkuttelemaan ...  ???  ???  ??? Minä lopetin seuraamisen siihen!
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

marek

No täällähän on ollut draamaa. Olen kyllä lukenut foorumia ja hakenut tietoja varmaan vuosia, mutta en niin tiiviisti, että olisi draamaa päässyt seuraamaan. Kaikkea sitä. Mutta on kai ajoittain yleistä saitilla kuin saitilla näinä aikoina.

Itse vasta nyt kirjautunut mukaan ja toki huomannut että kovin hiljaista on. Ketjukirje sinänsä ihan kiinnostava.
Instagram #parvekepuutarhurinonneavuodesta2018
Blogi Chilin kosketus https://chilinkosketus.blogspot.com/

boozeman

Moi,

Itsekin viettänyt pari vuotta hiljaiseloa foorumin suhteen ja edellinen kausi mentiin puhtaasti tomaatein kun kissan pentele söi kaikki sirkat sitä mukaa kun ne nosti päätään.

Nyt on chilit kissojen ulottumattomissa.

Räyhiksen muistan hieman kulmikkaana persoonana, mutten arvannut että meno äityi noin pahasti. Ehkä suurin shokki on ollut Aji Infernon poismeno. Samalla tuli huomattua että täällä on aika kuollutta. Jengi hilluu enempi Facebookissa.

Ehkä tuota siemenketjukirjettä voisi viritellä uudelleen syksyllä uusin siemenin tai sitten kun tämä Covid-19 helvetti päästää otteestaan.
https://viinanen.org - Ei se siitä... - #1213

ChiligoesBRR

Itsekin haluaisin kantaa oman korteni kekoon siemenketjukirjeen puolesta, mikäli tämä syksyllä esimerkiksi lähtisi liikenteeseen. Silloin voisi omakin siemenpankki olla laajempi, jotta pääsee näitä itsekin lisäilemään muille innokkaille.

Prynde

Kyllähän tuota vakavaa kiinnostusta olisi.

sorrii

Tästä vaan keräämään listaa jo hyvissä ajoin ennen syksyä, että kierroskin onnistuisi ennen uutta idättelykautta. Uusi uljas Siemenkirje liikkeelle: UUSKi1.0  8)  8)  8)


Varmaan multakin löytyisi ainakin 20-30 lajiketta alle 5v vanhoja siemeniä ... Oon yleensä kerännyt aika paljon
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Todennäköisesti kirje lähtee pikaisesti kierrokselle. Periaate kuten ennenkin: Otta ja anna.
Fasebookissa huudeltu "Once of the life time" mahdollisuutta ja toivotaan foorumille uutta nousua.
Ilmottautukaa !!!!


Kuulemma Facebook lopetetaan lähiaikoina..  >:D

marek

Mitenkäs siihen pääsee mukaan? Facessa en ole. Ja täällä uusi yrittäjä.
Instagram #parvekepuutarhurinonneavuodesta2018
Blogi Chilin kosketus https://chilinkosketus.blogspot.com/

Rec

Lainaus käyttäjältä: marek - maaliskuu 05, 2021, 20:07:23 ipMitenkäs siihen pääsee mukaan? Facessa en ole. Ja täällä uusi yrittäjä.

Samat sanat kun Marekilla.

sorrii

Säännöt on ilmoitetttu ketjun alussa! ((on näköjään ylidiktaattori Whili vähän löysännyt jo kravattiansa: Vaaditaan 5 asiallista viestiä Chilifoorumin kirjautuneena jäsenenä  ???  ???  ??? Ennen se taisi olla 100))

Joskus kivikaudella kun täällä vilisi tuhansittain kaikemmaailman hiippareita pahat mielessään, niin osallistumista kiristettiin, kun niiitä ohareitakin taisi tulla: Joku ilmoittautui ketjukirjeeseen mukaan, ja katosi kun sai kirjeen ... Ja kun meidän valtiollinen kunniakas Postilaitoskin vielä hukkasi, silppusi tai varasti sen kirjeen pari kertaa ...

Mukavaahan olisi että se kirje joskus kiertäisi koko kierroksen ja siemenet ennemminkin lisääntyisi kuin loppuisi. Parhaimmilllaan siinä taisi olla 250 lajiketta ja pääosin aika tuoreita siemeniä.

Toivomme uutta nousua!
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

marek

No niinpä tietysti. Olisi pitänyt ajatella itse ensin  ;D
Menen lukemaan alusta tarkemmin. Monet vitjat täällä niin pitkiä ja vanhoja, että ei kaikkea ole tullut alusta asti kurkattua.
Pelottaisi kyllä olla hukkaamassa edes vahingossa tuommoinen siemenmäärä  :o
Instagram #parvekepuutarhurinonneavuodesta2018
Blogi Chilin kosketus https://chilinkosketus.blogspot.com/

sorrii

Joo. Kyllähän alkuun siemeniä on varaa tilata vaikka Fataliilta, kun ei lajikkeita liikaa hamstraa. Sittenkun alkaa olla tapana idätellä 30 lajikketta, joista 20 on uusia, niin ne jo maksaakin. Siinä tämä kiertokirje on ollut kyllä aarreaitta: Aika montaa on tullut 10 vuodessa kokeiltua. Ja jäähän niitä sitten siemeniä varastoonkin. Nyt vaan esim. mulla alkaa olemaan niin vanhoja osa, ettei voi luottaa itävyyteen. Eikä aina siihen lajipuhtauteen! Siksi tilaan vakio-lajikkkeitakin aina välillä kaupastakin. Harrastelijoiden siemenistä ei nyt aina ole takeita, että tulee mitä piti ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

MorugaReaper

Lainaus käyttäjältä: Whili - maaliskuu 05, 2021, 19:12:43 ipKuulemma Facebook lopetetaan lähiaikoina..  >:D
Olisi jo aikakin. En ole enää jaksanut käydä siellä ollenkaan.

Prynde

Mitäs kirjeen pikaiselle lähdölle kuuluu?

wut

8 vuodessa kertynyt peräti 13 viestiä, pääseekö tällä kirjoitustahdilla mukaan? :D

Whili

Koska kesäksi ei ehdi enään satoa tehdä niin katsellaan kirjeen kohtaloa uudelleen syksyllä.

Ylvis

Täytyy alkaa kirjoittelemaan, että pääsee syksyllä siemenkirjeeseen mukaan. Epämääräinen valikoima chilin siemeniä tullut myös kerättyä.

NPhoBiaz

Täältä löytyy kans kiinnostusta kirjeeseen!

johniemi

Laitettu YV osallistumishalukkuudesta 1. postauksen ohjeiden mukaan. Laittakaa muutkin niin saadaan kirje kiertoon :)