maaliskuu 29, 2024, 11:22:22 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Uusi vanha jäsen Hämeenlinnasta

Aloittaja Wesku74, toukokuu 19, 2021, 18:43:46 ip

« edellinen - seuraava »

Wesku74

Uusi vanha jäsen Hämeenlinnasta. Eli olen joskus 10 v sitten kasvatellut mullassa chilejä parvekkella ihan hyvin tuloksin.Nyt on hydro kokeilu ensimmäistä kertaa ja aika hyvin on alkanut. täyty tehdä uusi tili tänne chili foorumille kun edellinen tili oli s-postiosoiteeseen jonka olin deletoinut. Lähialueen chili harrastajien kanssa voin tehdä yhteistyötä siemenien vaihdoista tai lannoitetilauksista yms.

Whili

Tervetuloa takaisin ja toivon reipasta aktiivisuutta hieman hiljenneesen foorumin puolesta  :chili:

Shillinki

Täälä on yksi aidosti uusi harrastaja viereisestä pitäjästä, harrastus on melko vakavalle tasolle jo siirtynyt niin kaikenlaiseen chileilyyn ollaan avoimin mielin.

DiscoKai

Lainaus käyttäjältä: Wesku74 - toukokuu 19, 2021, 18:43:46 ipUusi vanha jäsen Hämeenlinnasta. Eli olen joskus 10 v sitten kasvatellut mullassa chilejä parvekkella ihan hyvin tuloksin.Nyt on hydro kokeilu ensimmäistä kertaa ja aika hyvin on alkanut. täyty tehdä uusi tili tänne chili foorumille kun edellinen tili oli s-postiosoiteeseen jonka olin deletoinut. Lähialueen chili harrastajien kanssa voin tehdä yhteistyötä siemenien vaihdoista tai lannoitetilauksista yms.
Iittalasta ainakin löytyy yksi harrastaja ja Hämeenlinnasta muutama muu