joulukuu 05, 2024, 15:43:27 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

Chilijamppa

Nyt tulee pelattua Bravely defaultia.

Lillen

Sain PS3 joululahjaksi...Uncharted 2 läpäisty :D. Paras koskaan pelaamani peli, tosin vasta kolmas omistamani PS3 peli. Olisikohan sitten kolmannen osan aika, niin ja Assasin's Creed 3:sta odotan myös postin tuovan pian ::)

ottulo

Tänne kotiutui aattoiltana PS2:lle Final Fantasy X. Ei ihan uusinta uutta, mutta miksipä ei sitäkin pelaisi. Pariin viime viikkoon ei olekaan tullut pelattua juuri muuta kuin Angry Birds GO:ta ja Bad Piggiesiä. Kokeilin toki Jollan Android-emulaattorilla DosBoxia, jolla vähän aikaa pystyi pelaamaan esim. Dunea, Commander Keen 4 sekä Jazz Jackrabbitia ennen kuin kaatui satunnaisessa kohdassa. Kaikkia en edes yrittänyt uusiksi vielä, joten en tiedä onko ohitsepääsemätön ongelma.

ChiliChillailija

NHL- ja FIFA-linjoilla menty täällä syksyllä. Priimakamaa. :)
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

MarjaMikke

Kavereiden kanssa äärimmäisen harvoin änäriä ja fifaa, mutta ne ovat kuningashetkiä ne.
World of tanksin parissa mennyt luvattoman paljon aikaa ja nyt uusimpana juttuna tuo War Thunder.

Pelailut ovat alkaneet mulla jo kasarin alussa, joten kait sitä kohta vois jäädä eläkkeelle...

wille

Beyond: Two Souls on nyt surrannut PS3:ssa viimeisimmäksi. Näyttää kyllä erinomaisen hyvältä, mutta laittaa kyllä laitteenkin aika koville. Matolaatikko raksuttaa ja ruksuttaa oikeastaan koko ajan.

Pelattavuus on sangen hyvä, vaikka olisinkin toivonut tosin MOVE-ohajusmahdollisuutta, kuten lafkan edellisessä Heavy Rain-pelissä.

Juonessa löytyy ja kerronta on elokuvamaista. Tykkään.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Kadotus

Nyt olen tässä jonkun aikaa tahkonnut Battlefield 4:a (PC). Ensin ei ollut tarkoitus hankkia koko tuotetta, mutta innostuin kuitenkin ja hauskaa on ollut.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Lillen

Assasin's Creed III nyt menossa. Erittäin mielenkiintoinen ja kaunis peli, helposti koukuttava :D.

Täytyy varmasti hankkia muitakin pelejä samaisesta sarjasta...Revelations voisi olla jotain. Sitten ehkä Black Flag?

Uncharted 1&3 tilattu joten pian Nathan Drake pääsee taas pelastaman maailmansa...lumoavaa 8).

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: Lillen - tammikuu 04, 2014, 18:42:11 ip
Assasin's Creed III nyt menossa. Erittäin mielenkiintoinen ja kaunis peli, helposti koukuttava :D.

Täytyy varmasti hankkia muitakin pelejä samaisesta sarjasta...Revelations voisi olla jotain. Sitten ehkä Black Flag?

Uncharted 1&3 tilattu joten pian Nathan Drake pääsee taas pelastaman maailmansa...lumoavaa 8).

Monen mielestä Assassin's Creed 2 on kaikkein paras, mutta oma järjestykseni parhaimmasta huonoimpaan on: AC3, AC4, AC: Brotherhood, AC2, AC: Revelations ja AC1.

AC2, Brotherhood ja Revelationshan ovat sitten saman henkilön (Ezio Auditore da Firenze) tarinaa ja juurikin tuossa järjestyksessä. Monen mielestä juuri Ezio itsessään tekee näistä peleistä sarjan parhaita, mutta vaikka pidänkin Eziosta hahmona, jotenkin Connor eli Ratonhnhaké:ton vetoaa minuun enemmän. Todella myös toivoisin peliä, jossa hänen isänsä ja AC4:ää tahdittavan Edward Kenwayn poika, eli Haytham Kenway, olisi pääosassa, koska minusta hahmosta saatiin erittäin mielenkiintoinen ja karismaattinen.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Lillen

Hyviä pointteja, olen itsekin kuullut että AC 2:sen väitetään olevan paras.
Olen parhaillaan läpäissyt 20% AC 3:sta  ja olen pitänyt pelistä kovasti. Vaikea tosin vertailla peliä peliin jota ei ole koskaan pelannut :D.
Ehkä minun silloin kannattaisikin hankkia Ezio saaga kronoloogisessa järjestyksessä niin pysyisi paremmin tarinassa mukana. Sitten vaikka lopuksi AC 4.

Haythamista pääsi hieman perille AC 3:sen alussa mutta kuten sanoit jotenkin tekisi mieli pelata hänen rooliaan enemmän. Ehkä tulevissa peleissä pääsee taas uudestaan hänen saappaisiin?   

Hombre

System Shock 1 on taas vaihteeksi työn alla. Paras ikinä pelaamani peli ollut aina, eikä ole haastajaa näkynyt...
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Doodle

Skyrimiä ja muita seikkailupelejä :)

Chilijamppa

Itse pelaisen nyt kortin mukana tullutta Assassin creed 4, on vaan aika raskaan oloinen pyöritettävä.

Doodle

Lainaus käyttäjältä: Chilijamppa - helmikuu 09, 2014, 13:35:03 ip
Itse pelaisen nyt kortin mukana tullutta Assassin creed 4, on vaan aika raskaan oloinen pyöritettävä.
Assasin Creeditkin ovat hyvää ajanvietettä. Olen vaan pelannut sitä toista versiota, mutta voisi olla kokeilemisen arvoinen se uusinkin.

NPhoBiaz

GTA V 100% läpi, seuraavaksi NFS Rivals ja Gran Turismo 6. 8)

Chilitatti

FF14 ARR, STO ja MWO tällä hetkellä. Warfame taitaa jäädä pois pelattavien listalta.

masaiman

Singluarity:n puikkelehdin tuossa männä viikolla kipeenä parissa päivässä läpi, ihan hyvä vähän lyhyt vaan, eilen ostin Dishonored:in. Näyttää jonkin verran erilaiselta kuin odotin, ei nyt vielä eilen onnistunut hurmaamaan mutta kattellaan...

Huru-ukko

Innostuin pari kk sitten aloittamaan jälleen Skyrimin alusta asti, tällä kertaa Anthology The Elders Scrolls
latauksella. Eroa jonkin verran pelkkään Skyrimiin verrattuna, johon ostin pari lisäosaakin....Parempaan päin...

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - maaliskuu 05, 2014, 10:16:09 ap
Innostuin pari kk sitten aloittamaan jälleen Skyrimin alusta asti, tällä kertaa Anthology The Elders Scrolls
latauksella. Eroa jonkin verran pelkkään Skyrimiin verrattuna, johon ostin pari lisäosaakin....Parempaan päin...

Pitäis itsekin aloitella taas Skyrimiä. ::) Jäi vähän kesken joskus kun tunnit loppui päivistä kesken.

jantsa

Project Zomboid.

Tässä pelissä pääsee hengestään, kyse on vain siitä, miten ja kuinka kauan onnistuu räpistelemään.