helmikuu 12, 2025, 15:47:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

wille

Lainaus käyttäjältä: wille - syyskuu 17, 2013, 06:42:33 ap
Otin eilen iltapäivällä kevyehkön tasajalka-alastulon vähän hankalalle pohjalle. Kantapää tuusan paskana. Tuntuu vaihtavan väriä.

Joutui hakemaan saigonia. Röntgen ----> ei murtumaa. Voltarenia nappina ja voiteena.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: wille - syyskuu 18, 2013, 12:16:49 ip
Otin eilen iltapäivällä kevyehkön tasajalka-alastulon vähän hankalalle pohjalle. Kantapää tuusan paskana. Tuntuu vaihtavan väriä.

Joutui hakemaan saigonia. Röntgen ----> ei murtumaa. Voltarenia nappina ja voiteena.

Laita lisäksi chilivoidetta niin paranee nopeammin ;)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Toby

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - syyskuu 18, 2013, 12:27:38 ip

Kääri vielä varmuuden vuoksi keskiyöllä poimittuja nagan lehtiä kantapään ympärille ;D
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Toby - syyskuu 18, 2013, 12:37:05 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - syyskuu 18, 2013, 12:27:38 ip

Kääri vielä varmuuden vuoksi keskiyöllä poimittuja nagan lehtiä kantapään ympärille ;D

Ja ei passaa unohtaa sisäistä "voitelua".

Jani M

Vihannespunkithan ne vituttaa!

Eli kausi 2014 puhtaalta pöydältä.

hessi

Iski sellanen flunssa pöpö et voi Nagat!
jos meikäläinen ei mene töihin ne se on kuolema lähellä  :o
ja  tarttis sinne vuosikokoukseenkin jaksaa :(

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Jahvetti

Lainaus käyttäjältä: hessi - syyskuu 19, 2013, 13:55:49 ip

Minun mielestä on idiotismiä mennä sairaana töihin muita tartuttamaan. Jos taas kokee itsensä korvaamattomaksi, sairaus on eri mutta paljon flunssaa vakavampi.

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Jahvetti - syyskuu 19, 2013, 20:54:05 ip
Lainaus käyttäjältä: hessi - syyskuu 19, 2013, 13:55:49 ip

Minun mielestä on idiotismiä mennä sairaana töihin muita tartuttamaan. Jos taas kokee itsensä korvaamattomaksi, sairaus on eri mutta paljon flunssaa vakavampi.
Olen Jahvetin kanssa 100% samaa mieltä!

Joskus v. 2008 olin ollut oksennustaudissa ja ripulissa kolme päivää, jonka jälkeen iski vielä kuume ja ripuli jatkui. Oliskohan ollut norovirusta. No kuitenkin, jouduin työterveyslääkäriin hakemaan sairaslomaa. Eihän se vanha harakka meinannut antaa saikkua. Haukkui mut, kun en toimistotöissä muka pysty vatsataudissa olemaan! Kuulemma just tällainen mätä nuoriso romuttaa koko Suomen talouden. Kehui vielä, miten itsekin on tälläkin hetkellä kovassa ripulissa, mutta pystyy hoitamaan vessareissut potilaiden välissä.

Kävelin tiskille, tein ilmoituksen hoitovirheestä ja astelin toiselle lääkärille, joka kirjoitti loppuviikon vapaaksi ja puisteli päätään tälle yhdelle lohikäärmenaaraalle. Oli kuulemma tuuraamassa, oikeana työpisteenään toimi kunnallisella puolella, vähemmistökansanryhmän kaupunginosan lääkärinä. Soitin pomolle töihin, että kumpaa hän haluaa, ensimmäisen lääkärinlausunnon vai toisen. Pomo oli melko selkeä kannassaan: Et saatana tule paskataudissa töihin, menee projekti ihan vituiksi jos kaikki sairastuu samaan.

Älkää menkö kipeänä töihin! Etenkään jos on tarttuva tauti.

P.S. yksi armeijakaveri ja pari työkaveria multa on kuolleet sydänlihaksentulehdukseen, kun olivat ilmeisesti niiin korvaamattomia, että oli pakko sinnitellä kuumeessa töissä. Olivat tosi korvaamattomia, kunnes kuolivat.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

chilihardhead.fi

Sama koskee niitä pikku räkänokkiakin, pitäkää ne kotona, kun sairastelu alkaa ja tarpeeksi pitkään.
On meinaan turhauttavaa kuulla, kun koulussa/päikkärissä on muksuja tuotu kipeänä tartuttamaan muutkin.
Itse olen aina ollut hyvin herkkä saamaan kaikki pöpöt ja jälkipolvi kantoi hyvin tehokkaasti ne myös kotiin.
On se vaan kiva tulla lintsariksi haukutuksi...
Eikä kaikilla ole se räkätauti tartuntakaan ihan pikku juttu, saattaa pilata vakavampiakin hoitosuunnitelmia.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Habanervous

Näin on. jotkut virukset voi olla tartuntakykyisiä lapsessa yli kuukaudenkin ajan. aikuisella on hiukka toisin ja sanontahan on "vanha flunssa ei tartu". Mutta kun päiväkoteihin viedään lapsia vielä selkeästi flunssan eritteisessä vaiheessa, onkin se uusi tarunta lapsien kautta tehokkaasti myös vanhemmissa. Lapsilla kun vastustuskyky ei ole samaa luokkaa kuin terveellä aikuisella. Yleensä flunssavirus tarttuu jo oireettomassa vaiheessa niin ei ole liioiteltua olla saigonin aurinkorannoilla jo hieman etukäteen, jos tuntee että joku on tulossa päälle..

Ja tuo norovirus..saatanan keksintö. Paniikin ja paskahädän isoisä. Lennätysvaiheen jälkeen tulisi olla luomassaan karanteenissa 2pvää . Itämisaika 12h. Kakka kun ilmoittaa tulostaan on läheisillä noin 3 sekuntia aikaa raivata tie laarille ja muodostaa käsistään kunniatunneli jossa noron uhri valuttaa paskaa mennessään oksennus suupielissä vilkuillen hirnahtelevia katseita. Mitä parhainta viihdettä. Jokseenkin huumorin luojan olo on kaamea. Tarttuu herkästi.

Caide

Mulle ei ikinä noi flunssat tartu ja jos on kuumetta, niin olen vain vilustuttanut itseni töissä ja olen yleensä kuumeessakin töissä ollut. Ottaa vaan vähän rauhallisemmin. Eniten ihmetyttää sisällä toimistotöitä tekevät, on se kumma jos ei pienessä flunssassa pysty töissä istumaan, miten sitä sitten kotona jaksaa? Jos sitä tartunnan antamista pelkää, niin sitten ei saisi poistua kotoa yhtään mihinkään. Olen aika varma, että kun käy kaupassa ja pyörii kaupungilla, niin kyllä siellä monella vastaantulijalla se joku flunssa on ja isompi riski monella on saada se siellä, kuin työpaikan niiskuttajalta. Tietty jos on ripuli ja ei pysty juuri poissa vessasta olemaan, niin on turha töihin mennä paskomaan. Tietty säästyy siinä omat vessapaperit...

Huru-ukko

Jotenkin noista mielipiteistä erottaa pienyrittäjän ja työmiehen  ;).

Caide

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - syyskuu 20, 2013, 09:20:54 ap

Tai kovan jätkän ja silkkipippelin  ;)

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Caide - syyskuu 20, 2013, 10:06:49 ap

Nyt tarkkana, kuka pahoittaa mielensä pahimmin!  ;)
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Tää on muuten ollut jokseenkin harvinaista herkkua tällä foorumilla. Mun mielestä etenkin täällä foorumin alaosioilla pitäisi sallia taidokas provoilu, ehkä pienet ei-yhteen-henkilöön kohdistuvat luokkaukset ja etenkin suoranainen vittuilu! Sitä en tiedä, ovatko muut ylläpitäjät tästä samaa mieltä?  :D

Täällä foorumilla on vain niin paljon mielensäpahoittajia, että yleensä tällainen herkku tyrehtyy ennen kuin puhkee täyteen kukkaansa. Harmi. Caidelle propsit, vaikka kirjoittikin aika yököttävän mielipiteen ko. asiasta!  :-*
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

PK

Nyt ei pahemmin vituta mikään, mutta jokunen vuosi sitten sairastuin ilmeisesti noroon. Kerran pääsi sohvalle ja kahdesti sänkyyn, oli kiva siivota melkein 40 asteen kuumeessa.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - syyskuu 20, 2013, 10:42:11 ap
Lainaus käyttäjältä: Caide - syyskuu 20, 2013, 10:06:49 ap

Nyt tarkkana, kuka pahoittaa mielensä pahimmin!  ;)

Tuskimpa tuosta kukaan pahoitta mieltään,minä ainakaan. En edes muista koska olisin flunssan sairastanut, noroviruksen luullakseni kerran. 3 päivän oksennustauti ja viikon huono olo.
Tuon Gaiden toteamuksen kyllä itsekkin allekirjoitan. Tietysti ihmiset kokee saman vaivan aivan eritavalla. Joku kaatuu sängyn pohjalle, joka taas vain pyyhkäisee nenää hihanvarrella.

Tässä lainaus kovan jätkän ja työmiehen vuodatuksesta. Itseeni se teki lähtemättömän vaikutuksen :
Minulla on huono palkka, eikä hienoa työetupakettiautoa, en saa rahaa tavaroiden ja työkalujen kuskaamisesta, vaikka kuuluisi saada. Työkalutkin pitäisi tulla työnantajan puolelta, mutta olen lähes kaikki itse ostanut omilla rahoillani. Nytkin olen töissä kuumeisena, koska työnantaja ei maksa sairausloman palkkaa ja itseasiassa kuumetta on jo kolmatta viikkoa putkeen. Aloitin työpäivän jo kuuden aikaan aamulla varastolla tavaroita autoon pakaten, vaikka palkka alkaa tulla vasta seitsemältä. Tuolla asunnossa on niin vittumainen ämmä, että se kyttää kello kädessä kaikki toimeni ja alkaa niin saatananmoinen pärrääminen, jos häneltä laskutetaan aika, jolloin kukaan ei ole paikan päällä tekemässä työtä. Kolmeen päivään en ole pitänyt kahvitaukoja ruokatauosta puhumattakaan, vaikka ne kuuluisi pitää. "

Jotain mätää tässä maassa on. Propsit Gaidelle  :).

mohla

Kas, valintojen maailmasta keskustelu parhaimmillaan. Propsit moisesta, itsestäni ei tuollaiseen masokismiin olisi vaan keksisin parempaa tekemistä lyhyeen elooni.

Itsekin tulee oltua pienessä flunssassa töissä, mutta yhteistä kahvitilaa tulee vältettyä tuolloin ja pidettyä käsihygieniasta tavallista parempaa huolta eli yritän vältellä muiden tartuttamista parhaani mukaan, kun joinain päivinä vain pitää olla läsnä.

Pärskijät ja kipeinä taukotilassa pyörijät ärsyttävät melkoisesti. Samoin flunssaisia lapsiaan hoitoon kantavat tyypit. Oli kiva viime talvena sairastaa niin myko, kuumeeton keuhkokuume, noro ja keuhkoputken tulehdus näiden tyyppien ansiosta. Tänä syksynä lasten kerhojen aloituksesta meni viikko, kun koko perheessä alkoi flunssakierre.

Ai niin, vituttaa myös kaikki ne, keiden myötävaikutuksesta Räyhiksen verbaalisen lahjakkuuden antia täällä ei voi enää lukea.

Miquel

Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

Feint

Normaalin muuttoon ja töihin liittyvän vitutuksen lisäksi on nyt mielessä myös seuraava: http://www.youtube.com/watch?v=mEEcvj6X_h4

Rock In Rio livenä sunnuntaina klo 24 alkaen. Onneksi on maanantaina herätys klo 4 ja tiedossa 16h työpäivä. Angst :(