huhtikuu 16, 2024, 07:39:43 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


OHJE: kuvan lisääminen foorumille

Aloittaja Chili92, marraskuu 13, 2011, 18:35:13 ip

« edellinen - seuraava »

Trioniska

Lainaus käyttäjältä: sorrii - kesäkuu 17, 2015, 01:42:23 ap
Voi v...!
Oon viimeiset 1/2 vuotta linkkaillut kuvani OneDriveltä.
Voiskohan Googleenkaan luottaa, jos nyt taas rupeaisi sinne linkittämään...


Vielä ainakin pelittänyt...
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

TheTäti

Noh niin osaisiko joku vinkata miten Macin iCloud kuvajaon kautta tänne saa kuvia linkattua. Ja sorry , en ehkä tähän aiheeseen liittyen ole kaikkia viestiketjuja lukenut 😉😊

San-M

Onko joltain muulta hävinnyt kuvia imgurista?

aphertti



Näkyykös kuva jos sen lataa googlen galleriasta?

Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla


Trioniska

Lainaus käyttäjältä: aphertti - heinäkuu 09, 2015, 18:20:28 ip


Näkyykös kuva jos sen lataa googlen galleriasta?

Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla


Näkyy ;)
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

aphertti

Hyvä. Voi ehkö pistää päiväkirjan pystyyn jossai kohin.;D

Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla


Trioniska

Lainaus käyttäjältä: aphertti - heinäkuu 09, 2015, 19:20:46 ip
Hyvä. Voi ehkö pistää päiväkirjan pystyyn jossai kohin.;D

Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla


Jep kannattaa laittaa pystyyn, olen itsekin tuon edun kirjauksista huomannut  ;D

Kannattaa muistaa nuo koodipätkät kuvan lisäyksessä

[img width=500][/img]  [img height=500][/img]

Missä ensimmäisellä säädät kuvan leveyttä jälkimmäisellä korkeutta ja tuon 500 heitin esimerkkiarvoksi  ;)
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

aphertti

Lainaus käyttäjältä: Trioniska - heinäkuu 09, 2015, 19:45:18 ip
Lainaus käyttäjältä: aphertti - heinäkuu 09, 2015, 19:20:46 ip
Hyvä. Voi ehkö pistää päiväkirjan pystyyn jossai kohin.;D

Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla


Jep kannattaa laittaa pystyyn, olen itsekin tuon edun kirjauksista huomannut  ;D

Kannattaa muistaa nuo koodipätkät kuvan lisäyksessä

[img width=500][/img]  [img height=500][/img]

Missä ensimmäisellä säädät kuvan leveyttä jälkimmäisellä korkeutta ja tuon 500 heitin esimerkkiarvoksi  ;)

Juu pitää koittaa muistaa. Itte ku selaa luurilla niin kaikki on sopivan kokoista.:D

Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla


NPhoBiaz

Päivitystä Google photos:n käyttäjille:

Lainaus käyttäjältä: Trioniska - syyskuu 18, 2015, 22:40:46 ip
Tällä hetkellä G+ jaossa olevista kuvista saa .jpg päätteisiä kuvia mitkä toimivat...

Normikansiossa olevat kuvat eivät toimi enää kuin ennen.


Eli kuva pitää jakaa Google+:ssa, jotta saa ulos .jpg-päätteisen URL-osoitteen, joka toimii kuvia linkatessa foorumille.

sorrii

Mä käytin ennen Imageshackia -viiden vuoden ajan- kunnes se ¤$£@'le meni maksulliseksi. Nyt oon huomannut että vanhat Imageshack-linkit eivät enää toimi.
Sitten vähän aikaa olen käyttänyt MS'n OneDriveä, kun kännykamera muutenkin tallentaa kuvat sinne: Sitten kuului juttua, että ei enää hotlinkit toimisi sielläkään ...
Palasin siis vanhaan kunnon Googleen: Mulla on ollut iät-ajat G+'ssa erillinen jaettu kansio "Julkiset". Sinne kun kopioin kuvan, niin ei tarvitse muuta sitten kikkailla.
Kaipa muuten Facebookin kansiokin toimisi, jos laittaa julkiseksi ...

Kuva tulee näkyväksi juurikin kopsaamalla GooglePhotossa suoraan auki olevan kuvan URL. Kokeilin monimutkaisemmin kohdasta "jaa/hae jaettava linkki" ... Se sitten ei toimi  :-[

Toivottavasti Googlen systeemit toimivat niin etteivät ala kuvat katoilemaan parin vuoden päästä foorumin vanhemmissa viesteissä.

Sivumennen en ymmärrä kuka haluaa maksaa kuukausimaksua tuollaisesta palvelusta, kuten Imageshack. Mitä ihmeen etua sieltä saa verrattuna vaikka Googleen.
[Ainakin mun luottamus siihen palveluun meni jo, kun alkavat vittuilemaan ...  >:(]
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

bläkkäri

Onkos kukaan onnistuneesti linkittänyt Googlesta kuvia viimeaikoina?
Vaikka jaan sen kuvan Google+:ssa, en saa siltikään ulos muuta kuin sen pitkän rimpsun siansaksaa jonka jakamalla ei varmaankaan kuvat muille näy...

Trioniska




Tuon laitoin äsken tuonne palveluun, toki tiedostonimi on pitkä mutta on myös tuo kriittinen .jpg pääte.
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

bläkkäri

Häätyypi kokeilla uudemman kerran jahka töistä tänään pääsee. Tuo pitkä nimirimpsu lannisti kokeiluyritykset kun porukoiden koneelta koitin kuvia jakaa eivätkä silloin näkyneet. Toisaalta en tuota google+ jakamisohjetta ollut silloin vielä bongannut...

DP

Lainaus käyttäjältä: Trioniska - joulukuu 09, 2015, 00:15:50 ap
Tuon laitoin äsken tuonne palveluun, toki tiedostonimi on pitkä mutta on myös tuo kriittinen .jpg pääte.

Ei miulla oo noissa tuota .jpg päätettä ollu varmaan yli vuoteen, eikä kukaan oo valittanu kertaakaan ettei kuva näkyis..  :o

Mites muuten, näkyyks teille tossa miun päiväkirjan viimesimmässä viestissä yks vai kaks kuvaa: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16672.msg321754#msg321754 ? Ensimmäinen kun on puhelimella ladattu google+ ja toinen tietokoneella. :D

Huru-ukko


bläkkäri

Juu ei näy alempi kuva puhelimen selaimellakaan.

DP

Okei, eli jos puhelimella lataa kuvat niin ei tuu ongelmia, mut tietokoneen kanssa pitääkin sit kikkailla näköjään..  :o

Trioniska

Hmmm...

Annoin googlen tehdä päivityksen ulkoasuun ja katosi tuo kikkakolmonen arsenaalista voi v***u ei enää toimi tuokaan  >:(

Pitänee pian ostaa domain ja laittaa palvelimelle jonkinasteisella levytilalla niin ei tarvii ihmetellä että missäs mennän prkl.

Tein sitten väliaikaisena ratkaisuna leikkaaliimaa ratkaisun blogiin  ::)
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

bläkkäri

Nyt alkaa meneen jo yli oman ymmärryksen :o >:(.

Koska tuo Google+:n kautta lisääminen näköjään piti hylätä, ajattelin kokeilla uudestaan Facebookin kautta lisäämistä. Ja kappas, sain kuin sainkin pari kuvaa lisättyä joissa kuvan linkin kopioidessa tulee se lyhyt litannia ja päätteenä se tärkeä .jpg.

Muttamutta...seuraavat kolme kuvaa näitten jälkeen antaa linkiksi saman tyyppisen pätkän tekstiä .jpg päätteellä, mutta sinne perään tulee sitten vielä jotain sotkua joka sitten näköjään estää kuvan näkymisen muille.

Ajattelin ensiksi, että siinä on joku pieni viive tuon kuvan linkin muuttumisessa oikeanlaiseksi sen jälkeen kun sen on jakanut. Pistin vielä albumin jossa kuvat on jakoon toiselle Facebook tilille jonka olin aiemmin tehnyt. Ei muutosta ainakaan puolen tunnin odottelulla, kattellaan vaikka huomenissa...

sorrii

Kyllävaan mulla toimii Googlesta kuvien linkittäminen:
Google Photos käyttöön:
Sinne kansio, joka merkitty julkiseksi;
Photos kuvaselaimessa on optio: kopioi kansioon ...
Sieltä kuva auki ja kopioi kuvan osoite; upota se piiiitkä litania, jonka lopussa kyllä on .jpg

Onhan se linkki hassu, kun siitä tulee 3-4 riviä jargonia ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`