toukokuu 22, 2024, 19:31:28 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

yan

Aikoiko whili päivitellä sitä siemenlistaa wikiin? Jos ei niin olisi mukava, jos joku viitsisi sen tehdä.. päivitetty kuitenki kohtuullisen kauan sitten.

Whili

helmikuu 24, 2012, 20:25:34 ip #1081 Viimeisin muokkaus: helmikuu 24, 2012, 20:29:34 ip käyttäjältä Whili
Lainaus käyttäjältä: yan - helmikuu 24, 2012, 17:39:32 ip
Aikoiko whili päivitellä sitä siemenlistaa wikiin? Jos ei niin olisi mukava...


Kyllä ajattelin kuitenkin päivitellä  ;) jos ei joku reipas sielu ehdi ennen.

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - helmikuu 24, 2012, 06:02:10 ap
Viestien perusteella kesti kokonaiset neljä tuntia.


Insinöörillä on helmitaiúlu ruosteessa, 2 tuntia 25 minuuttia on oikea vastaus .  :D

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 24, 2012, 20:25:34 ip

Insinöörillä on helmitaiúlu ruosteessa, 2 tuntia 25 minuuttia on oikea vastaus .  :D


:-[

;D
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Niian

eikös se insinöörin helmitaulu ole aina ruosteessa ja päässä lasku unohtunut... meillä on ni pirkuleen hienot laskimet :D

Hienoa että kirje on jälleen liikkeellä

JasoX

Tänään tuli ja menikin jo samantien, ehti vielä tämänpäivän lajitteluun.

asking

maaliskuu 02, 2012, 17:48:20 ip #1085 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 05, 2012, 12:21:46 ip käyttäjältä asking
Tänään oli odottamassa muhkea kirje postilaatikossa.
Maanantaina lähtee eteenpäin Miccelle.
Päivitin chiliwikiin kirjeen sisällön:
http://chiliwiki.fi/index.php?title=Siemenketjukirje

Micce

Whoo! Piiiiiitkä odotus vihdoin palkitaan! \o/ kuuraketti laittoikin jo yhteystietojaan ja kirje jatkaa sinnepäin heti kunhan olen pienen inventaarion tehnyt  ;D Näköjään pikkusen ennakoitu kun eilen jo ehdin lykkiä kauden 2012 baccatumit itämään... :D

Whili


http://chiliwiki.fi/index.php?title=Siemenketjukirje

Eipä ollut juurikaan mitään järisyttävää, jotenka poistun listasta.
Pistin yv:tä zilious:lle.

Zilious -> Paawi

Torakka

mukavaa että lista päivittyi meikäläinen lisäilee ainakin uusia lajikkeita

Micce

Tänään oli muhkea kuori postiluukussa. Sain plärättyä jo läpi, muutamia lajikkeita jäi itselle ja Kirjeeseen omasta siemenpankista päätyi C.Chinense Cajamarca ja C.Baccatum Aji Amarillo. Huomenna jatkaa kohti kuurakettia, valitettavasti ei taida ehtiä huomenna vielä lähtemään kun taitaa mennä iltapäivän puolelle ennen kuin postiin ehdin.

Kärsä Babar

Listaa on taas pitkästä aikaa päivitetty.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Paawi

Onpas huono tuuri. Just samaan aikaan kun lähden pitkästä aikaa lomareissulle, niin alkaa olla oma vuoro ton ketjukirjeen kanssa.

Oon poissa Suomesta 17.3 - 2.4.
Jos ton pairin viikon aikana olis paketti lähdössä mulle päin ja halutaan että se lähtee heti eteenpäin, niin kannattaa varmaan vaan lähettää suoraan Vomor:ille (mun jälkeen vuorossa) niin ei jää mun postilaatikkoon jumittamaan. Ja jos näin käy, niin mut voi sitten siirtää jonossa vaikka jonon hännille.. :(

Huru-ukko

maaliskuu 14, 2012, 15:41:08 ip #1092 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 18, 2012, 13:03:09 ip käyttäjältä Huru-ukko
Saapui tänään, lähtee huomenna....Avasin ja otin muutaman vihreän jallun siemenen. Niitä mitä aioin laittaa, oli siellä riittävästi...

Edit. Ehdin viemään tänään vasta ilta seitsemältä, eli ei taida tulla huomenna. Nippelinä, painoa oli 168g ja maksoi 1.50 ekua...

Paawi

Noin pitkällä on jo kirje, joten eiköhän tää oo selvä homma. Mut kannattaa jättää välistä ja siirtää jonon perälle (kuten tossa sanoin oon poissa Suomesta 17.3 - 2.4).

Lähetän vielä lauantaina ennen lähtöä YV:tä Kärsälle ja Whilille jos ei sitä ennen tuu kuittauksia tähän.

zilious

Siemenketjukirjeessä on viime aikoina ollut muitakin poisjääntejä... Minun jälkeeni listalla oleva Whilikin ilmoitteli jäävänsä pois listasta, joten kun Paawi on matkoilla ensi viikolla, niin minun jälkeeni seuraava taitaa olla Vomor...

Siemenketjukirje:
Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip
...  318.Huru-ukko  319.(poistui jonosta)  320.zilious
321.Whili  322.Paawi  323.Vomor  324.Marjis  325.synkri  ...

Paawi

Jos Whilikin puuttuu, ni sitten joo Vomorille suoraan.

Harmittaa kyllä. Mutta toisaalta rupeis muutenkin olemaan jo vähän myöhästä ruveta noita uusia siemeniä kesää varten idättelemään. Täytyy pärjätä tää kesä näillä mitä on (toivottavasti ei taimet kuole reissun aikana..  :-\).

Whili

Juu, saa hypätä ylitte.
Eipä mahdu enään uusia rehuja tälle kaudelle.
Toki joitakin siemeniä on hakusessa, mutta ei näkynyt olevan chiliwikin listassa.

zilious

maaliskuu 20, 2012, 17:30:09 ip #1097 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 20, 2012, 21:20:24 ip käyttäjältä zilious
Kenelle lähetän kirjeen seuraavaksi? Osoitetietoja kaipaillaan... Vomor? Marjis? Synkri? ...

Edit. Sainkin jo Vomorilta tiedot, joten sinne kirje sitten seuraavaksi.

zilious

Kirje lähti tänään kohti Vomoria.

Myrkky Nuoli

Jos ei tullut tänään marjikselle niin eiköhän viimestään huomenna. En kerennyt kiireiltäni postiin ja oli vain kakkosluokan merkkejä kotona, enkä oo ihan varma oli loota jo perjantaina tyhjennetty. Tsori pienestä viiveestä. Onneks kerkesi kuitenkin mulle ennenku lähdetään ulkomaille  :)